Hyvä Hakkarainen..

kiitos Teuvo H

Sinä et suojele raiskaajia... jos kaikki olisi kaltaisiasi niin tässä maassa saisi
15-vuotiaden tyttöjen äidit ja istä olla huojentuneemalla mielellä.

Joka ikinen päivä pelkään tyttäreni vuoksi. hän joutuu seisoskelemaan bussipysäkillä kouiulupäivän takia usein ja yksin.
Asutusta ei ole lähelläkään... bussikuljetuksen jälkeen vielä pieni metsätaval..

Tuntemattomia kyydin tarjoajia on lähes viikottain...

Hakkarainen olet mies, ihailen sinua, älä anna periksi... Sinun kaltaisia miehiä ei ole ollut sitten sotien jälkeen,

8

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hammurab kunniaan

      Juu, vaikken Hakkaraiasta diggaakaan, niin ihan okei, että pisti nimet näkyviin.

      Kuvottavaa tommonen Somalipoikien toiminta, suora lainaus tutkinnasta.

      Toinen poika pakotti tytön polvilleen takaapäin kiinni pitäen samalla puristellen tytön rintoja, toisen pojan samaaan aikaan yhtyessä tytön suuhun monien minuuttien ajana. ja sitten pojat vaihtoivat vuoroa.

      Onneksi ja edelliselle tiedoksi. On porukkaa, jotka hoitelevat ao. pojujen värkkiä todellakin uuteen uskoon.

      On nimittäin niin kuvottaa ja äklöttävää touhua tämä Yusuf:n ja Osman:n toiminta, molemmat Helsingistä ja osoitteetkin tiedossa. Mutten nyt laita niitä tähän.

      Hyvin ymmärrän tyttöjen vanhempien huolen.

      • .. .. ..

        Voi pe..le että nousee viha .... jos minut olisi noin nuorena raiskattu, en varmaan jaksaisi elää...

        Hirveää, kertakaikkiaan,,


    • HassuKlovni

      Ulkomaalaistaustaisten rikollisuus vain pahenee, maastakarkoitus käyttöön.

      • hyysäys loputtava

        Meiltä suomalaisilta vaan vaaditaan heitä kohtaan suvaitsevaisuutta, emme saisi sanoa mitä heistä ajatelemme. Jos emme pidä heistä, emmekä maahamme halua, olemme heti rasisteja.

        Maasta pois jokainen ulkomaalaistaustainen rikoksen tekijä. Olemmeko me velvollisia täällä elättämään verorahoillamme muualta tulleita rikollisia ym.. siipeilijöitä.

        Meidän velvollisuus on huolehtia OMAN MAAN kansalaisista, ei KOKO maailmasta.


    • näkemiin ja hyvästi

      Kyllä tälläisistä rikoksista pitäis olla vankilaa ja pitkään, sen jälkeen karkoitus maasta... ulkomaalaisuus pitäis vielä koventaa tuomiota ja paljon... ennen en rasisti ollut , nykyään on eri juttu

      • v

        Järkyttävää


      • .. v...
        v kirjoitti:

        Järkyttävää

        Hakkarainen ei anna periksi Helsinki medialle..

        Huvittavia nykyajan toimittajat......

        He yrittävät tehdä Hakkaraiselle saman kuin tekivät Väyryselle.
        Hakkarainen on mies ja häneen ei vaikuta typerysten räkyttäminen,

        Väyrynen oli politiikkaan tulleessa vian 23 vuotias, ja se otti onnettomia toimittajia päähän.

        Toimittajat jauhaa paskaa, vain toisten käskystä ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe