Höh vaikka minä muuten olen kova höpöttään
ja helposti tutustuvainen ihminen niin sitten iskee ujous
kun pitää kertoa jollekin että on tähän ihastunut..
Ei ymmärrä ...Eihän se toinen ihminen saa selville mun tunteista
jollen uskalla kertoa.....En kehtaa ees viestillä sahköisessä
muodossa laittaa ehkäpä mua jännittää tuleva vastaus
ujous iski
17
972
Vastaukset
- ygsi
Mitä itse tekisit jos joku kertoisi sulle tunteistaan?
- tyttöliini
Helpompaa se olis jos se toinen tekis aloitteen
kertomisessa...kyllä sille sanoisin tunteeni .
Ttosin voisin aluksi olla hämilläni
hieman..itse vähän tuota aloitusta ujoilen-- - ujoppoju
Anteeksi, mutta en aio kertoa. Välillä ohimennen vilkuilen kuten ennenkin, huomenna taas nähdään.
- niin ja
toinen säikähtää heti kun näkee hämmennyksen että voi ei mitä meninkään tekemään.
- huohghjiop
ei se oo ujoutta oot vaa tunnevammane
- ÄÖ
aika pieni sanoisko olematon, ala-aste tasoa nimittely.
- onpa ujoutta
mut jos on tunnevammainen niin ei se tunteista
pitäisi mitään tietää?saatika tuntea olevansa
ihastunu tai rakastunu....
- ujoppoju
Voisit laittaa pienen vihjeen, josta varmasti voisi tunnistaa
- tyttöliini
hmmm pienen vihjeen
- ujoppoju
Ehkemme pääse tästä eteenpäin, katseesi oli tänään pitkä ja minun piti taas katsella muualle.
- ujoppoju
Pitkä katseesi tappaa minut, muutkin ovat sen jo huomanneet. Emmehän ole edes jutelleet kuin korkeintaan parin minuutin ajan. Taidan kuitenkin odottaa vielä huomisen, sen jälkeen et minua näe kuin vasta vapun jälkeen.
- tyttöliini
jokin tytöstä niin levottoman tekee tuota poikaa ei saa hän mielestään
katsoo silmiin vai kerran pienen hetken verran.... - mmmmm
tyttöliini kirjoitti:
katsoo silmiin vai kerran pienen hetken verran....jokin pojasta niin levottoman tekee, tuota tyttöä ei saa hän mielestään katsoipa silmiini vain pienen hetken verran.... oi wie schön ist...
- ujoppoju
tyttöliini kirjoitti:
katsoo silmiin vai kerran pienen hetken verran....En tiedä yhteystietojasi, mutta sinä tiedät miten minuun saa yhteyden. Odotan huomisen, sitten unohdan.
- unessa joo
no tottakai!
- dream love
unessa ja unen jälkeen......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412460Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71004Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55854