Olen joutunut sairaalaan muutaman kerran yliannostuksien vuoksi, sitten muutenkin ottanut lääkkeitä liikaa, että taju lähtisi ja että voisin paeta maailmaa. Mutta minua pelottaakin, että olenko minä tuhonnut aivoni? Minä olen ihan eri ihminen kuin ennen, muutkin ovat kyselleet minne se Lilja on kadonnut. Palaudunko minä enää koskaan ennalleen? Onko muilla kokemusta?
Yliannostukset
4
101
Vastaukset
- aivotuhoaja
Ei tässä nyt tarkoitus ole henkeä heittää.
- 2+5
Aina kun voin huonommin muutun ilmeisesti ihmisenä. Mulla on ollut jo yksi aikaisempi masennus jakso muutama vuosi sitten ja nyt ilmeisesti toinen. Pari vuotta sitten muistan hyvin kun lähimmät kaverini huomasivat että muutuin. Otin myös itse silloin liikaa lääkkeitä että pääsin pakoon pahaa oloani. Mutta en usko että se mun aivoja vaurioitti vaan käytökseni muuttui yleisestä huono vointisuudestani. Mullakin on tapana kaveriporukassa puhua ja nauraa paljon, mutta kun voin huonosti olen hiljaa ja omissa maailmoissani. Kaverini usein kysyikin että mikä on jne. Kun pääsin pahimman yli aloin taas olemaan normaali. Sain myös kuulla siitä että " ihanaa sä oot tullu takas" jne.
Itse luulen että masennus yms mikä sitten onkaan niin muuttaa ihmistä, mutta kyllä siitä on vielä mahdollisuus palata normaaliin.
Nyt itselläkin on taas tuo mase tehnyt paluun ja kaikki ovat taas huomanneet että olen ihan outo...
että et ole yksin - aivotuhoaja
Kiitos edellinen, annoit minulle toivoa. Tajusin, että jospa tuo on minunkin kohdalla niin. Minulla skitsoaffektiivinen häiriö ja dissosiaatiohäiriö ja oikeastaan ei ihmekään jos välillä muuttuu ihmisenä. Mutta varmasti usein väärinkäytettynä nuo lääkkeet vaurioittavat ainakin sydäntä, miten ihmeessä mä pääsisin siitä eroon...
Voimia sulle, muista että sä et ole kadonnu minnekään, sä olet vain masennuksen verhon takana!- -10 %
Neuroleptit supistavat aivoja vähintään 10 % lääkitystä edeltäneestä tilanteesta.
http://www.antipsychiatry.org
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932255Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561848- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
- 55662
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591