Eli vatsan seutuvilla on rasvaa kerääntynyt aikalailla joten tehokas rasvanpoltto-ohjelma olisi hakusessa.. Mikä olis kaikkein tehokkain tapa polttaa rasvaa niin että tuosta vyötäröltäkin lähtisi painoa ja siis rasvaa tehokkaasti pois. painoa ei noin ylipäätään hirveästi tarvitse tiputtaa mutta rasvaa pitäis saada palamaan.
En itse ikinä ole mitään ihmeempiä laihdutuskuureja siis pitänyt ja ehkä juuri sen takia on vähän tuota rasvaa päässyt kroppaan kertymään. Joten kertokaapas millaisilla rasvanpoltto-ohjelmilla olette parhaat tulokset saaneet aikaiseksi? Jos olette käyttäneet jotain rasvanpolttajia avuksi niin myös niistä voipi kertoilla..
- Mikko
Rasvanpoltto-ohjelma? Tehokas rasvanpoltto??
3
830
Vastaukset
- LateRR
Terve! Kuulostaa ihan kuin miun omalta tilanteelta muutama kuukausi sitten. No, nyt on vatsamakkarat selätetty ja painoa putosi miulta kokonaisuudessa noin reilu 10 kiloa mutta siis juuri se oli parasta että se rasva lähti todella tehokkaasti siitä vatsan seutuvilta.
Oma “rasvanpoltto-ohjelma”
- Vähensin leivän syöntiä ja hiilihydraattien muutenkin
- Aloin liikkumaan enemmän, en kuitenkaan hirveän pitkiä jaksoja kerralla vaan lyhyitä mutta intensiivisiä harjoituksia.
- Aloin käyttämään rasvanpolttajia jotka löysin täältä, http://rasvanpolttajat.info/Markkinoiden-tehokkain-rasvanpolttaja.php - Itse kokeillut käytä
Kyllä tuo Hiilihyrdaattien järkevä vähentäminen on paras tapa lähteä liikkeelle ja vielä lisää oikeaa rasvaa prään. Hanki esimerkiksi Antti Heikkilän aihetta koskeva kirja niin pääset selville missä mennään.
Sain juuri itse Valittuhen palojen kirjan "Hoiilarit hallintaan" jossa alan asiantuntija Ulrika Davidsson kertoo asiata ruokaohjeineen varsin selkeästi. - rasvat pois
http://www.rasvanpoltto.net/
Terveellisellä ja tasapainoisella ruokavaliolla ja säännöllisellä liikunnalla pääset parhaisiin ja pysyvimpiin tuloksiin. Liikunnalla ei voi vaikuttaa siihen, mistä kohtaa kehoa rasvaa palaa, ja kaikki liikunta polttaa rasvaa, joten tärkeintä on, että liikut aktiivisesti. Rasvanpolttajilla voi hieman lisätä rasvanpolttoa, mutta ilman sitä, että perusasiat ovat kunnossa, niistä ei ole apua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850