Naapurini yritti myrkyttää minut

Kylmät kädet

Olin kahvilla sen luona ja se tarjosi jotain syömistä ja alkoholipitoista juomista. Muistan, kun minua rupesi yht'äkkiä väsyttämään vimmatusti sen jälkeen.

Pyysin saada lähteä kämpilleni nukkumaan.

Heräsin siihen, kun en saa henkeä. Hakeuduin vessaan peilin ääreen, koska rintakehääni kuumotti todella kovasti. Se sisältikin punaisen, paksun, hilseilevät raidan, joka ulottui kaulaani asti. Kämmeniä kutitti vimmatusti.

Painelin takaisin nukkumaan. Aamulla herättyäni aloin ottamaan asioista selvää netin kautta, jolloin törmäsin selitykseen, että kyseessä oli anafylaktinen shokki.

13

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät kädet

      Millekään en ole allerginen.

      En ole koskaan kokenut vastaavaa ennen, enkä jälkeen kyseisen kahvittelusession.

    • Tohtorisetä

      Kyseessä on velvästi Viagran yliannostus joka johtuu piristetystä kahvista joka johtuu CF4 tasapainon järkkymisestä, siihen auttaa kun syö N4CF3 pillereitä ja juo perään omaa virtsaa.

    • huumaus

      Naapuria vain halutti ja se halusi panna, ei siinä sen kummempaa.

      • Kylmät kädet

        Epäonnistunut huumausyritys?

        Muistan, kun se tarjottu olut maistui aivan hirveälle, mutta kohteliaisuudesta kiskoin sen huiviini, laatta-efekti äärimmäisen hilkulla.

        Oluen ystävänä olen alkanut jälkeenpäin miettimään, ettei mikään kaupasta saatava olut voi maistua niin pahalle. Edes omatekoiset. Sitä paitsi, naapurini ON aivan aikuisten oikeasti homoseksuaali. Hän on myöntänyt sen mulle. Olin tuohon aikaan vielä niin kutsuttu "söpö poika".


    • samat oireet

      Kyllä minullakin on samalainen tunne kun tulen sukulaisteni juhlista ja kun syön Pirkkalan S-marketin tuotteita, jotka ei ole pakettu muoviin tai jonkin määrätyn merkin kuten Valion ja Ingmannin jugurttia. Taitaa olla Tampereen Vihreät asialla kun taloyhtiö jossa asun, on täynnä ulkomaalaisia. Kysynkin vain, miten ne on päässsyt tänne asumaan ei ainakaan normaalin valinnan kautta. Wikipediassa on hyvä kirjoitus Anafylaksiasta (shokki) jota epäilit

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Anafylaksia

    • samat oireet

      Kyllä minä olen sitä mieltä että Pirkanmaan alueen kaupat, leipomot, makkaratehtaat, einestehtaat kuten Saarionen ja Valio ja Ingman pitäisi seulota läpikohtaisesti ettei niissä ole valmistuksessa käytetty raaka-aineita joiden parasta ennen päivämäärä ole umpeutunut pari vuotta sitten ja kaupassa lyöty vanhentuneen tuotteen päälle uusi hintalappu. EVIRA ottaa palautetta näissä asioissa, johon linkki tässä

      http://www.evira.fi/portal/fi/elintarvikkeet/palautetta_elintarvikkeista/?countyId=71

    • samat oireet

      Ja täältä Finderin sivulta löytyy erittäin mielenkiintoisia omistajia ja jäseniä päättävissä elimisssä, jopa omia vihamiehiä. Kirjoittaa vain hakukentään yrityksen nimen niin sieltä pesee

      http://www.finder.fi/sivut/bookmark_update.html

    • samat oireet

      Itse en ole kyllä ollut antibiottitiputusessa keskussairaalassa ihmeellisen oireilun takia josta ei ole saatu selvää, epäilty munuaistulehdusta, Tuttavapiirissäni näitä tapauksia on ollut 6-8 tapausta joista melkein kaikki on sukulaisieni omaisia, joten ihmettelen vain asiaa. Näistä 6-8 tapauksesta olen ollut vai yhden kanssa tekemisessä ja sekin mieheni, muita en siihen aikaan ollut edes tavannut moneen vuoteen. Sukulaiseni ja mieheni sukulaiset kävivät silloin meillä kylässä kun tämä tapahtui ja mieheni oli päivät töissä. Olisi tosiaan hyvä muistaa kenen kanssa on ollut silloin tekemisissä kotona, työpaikalla ja ravintolassa. Jos vaikka sitä kautta asiat selvisivät.

    • kiva naapuri

      Joo olisikohan kannabis leivonnaisia? =)

    • Karjala III

      Kannattaa pysyä pois naapurista.

    • nnnnnn

      Naapurin homo-poika on selvästi yrittänyt huumata sinulta tajun pois ja käyttää seksuaalisten perversioidensa kohteena.

      • Kylmät kädet

        Ei voi oikein kutsua "pojaksi". Helvetin iso äijä.


    • samat oireet

      Huomasin tällaisin viestin johon olen vastannut ennen juhannusta kun minua vietiin pillit soiden teholle ja sairaalassa olin kolme kuukautta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe