Olen jutellut yhden naisen kanssa netissä ja ehkä joskus myös tavataan, niin milloinka voi/ja pitää kertoa? Minulla on siis masennus ja lääkitys. Lääkitys sen takia kun mielialat heilu vähän liian jyrkästi niin tasoittaa sitä. Hivenen vaan pelottaa ja ahdistaa että miten ja milloin kertoa näistä koska en halua alkaa valehtelemaan ja antaan väärää kuvaa itsestäni.
Milloin kertoa masennuksesta ym.?
9
69
Vastaukset
- Sinde vm-82
Kysytkö: "Milloin tietoa masennuksesta?"
- Mä en vastaa psyykepotilaista.
- "Ei heitä voi päästää pois sieltä ollenkaan."
Ei kysymyksessä on sekä vuorovaikutukseen, että lähentelyyn perustuva täysin turha sairaus, ongelma.
- masennukseen on esineitä, yleensä on sukupuolen määrittelya, jonka pitäisi itsessään auttaa mm. fokusaation kautta, vain ja ainoastaan.
- entä jos masentunut on mies?
- nyt mä tiedän, entä jos se olisi skitsofrenia, että vain luulisit niin?
- ja näihinkö on kaikilla luvat?
- ja vain odotetaan, että milloin pääset pois sieltä feminiinisillä ja maskuliinisillä eleillä ja frustraatiolla luodusta masennuksestasi
- ja näihin on etukäteen sellainen ohjaus
- ja keltä se on?
- ja en pysty
- ja olen kieltänyt
- ja et voi tälle mitään
- ja ei sitten, jos et pysty
- ja joskus puhutaan, että on sillä tavalla suojatuista oloista, esim. perheestä jokun ammatin kautta, että on jäänyt piiloon todellisuudelta, turvallisuudelta ja turvallisesta elämästä jotenkin sivuun, yliturvallinen ympäristö- Vesalla, lle S.N.
- ja entä kun muut eivät saa tehdä niin, mikä vastaus se oli?
-frustraatio
- ja näihin oli etukäteen sekä notaarin, että hammaslääkärin hypnoosi
- ja oli
- ja et halua kertoa
- ja et halua käsityksiä kärsimyksestä
- ja et halua kärsiä
- ja ymmärrät mitä nämä on
- ja nyt ei tutustuta
- ja ymmärrät että tämä on kauheaa?
- ja ymmärrät, että tämä on järkytys?
- ja ymmärrät, että tämä järkyttää?
-ja ymmärrät, että tämä on järkyttävää?
- ja tässä on kysymyksessä myös identiteettivarkaus
-ja teet hienoa ja arvostettua työtä
- ja teet hienoa ja arvostettua työtä?, kysyivät poliisit
- ja uhkailu ei ole mielestäsi arvostettua työtä
- ja uhkailu ei mielestäsi johdu sinusta itsestäsi
- ja persoonaa ja persoonallisuutta ei ihan heti löydy, tai edes näy sen alta.
- ja näin ei saa apua
- ja mikähän se tilanne oli valtiossamme?
- ja ei, tämä ei ole huvittavaa lainkaan
- ja ei sillä tavalla ei voi kärsiä paranoidia skitsofreniaa
- ja ei en saa sillä tavalla uhkailla ja kärsiä kimppuun käyden tätä sairautta
- ja ei, ei se ole kuin peili
- ja ei, se on ongelma joka pitää selvittää heti
.-ja en, en saa sillä kiusata ja lähestyä
- ja eo. en saa sillä tavalla kiusata ja lähestyä
- ja, et et saa puhua tästä
- ja et, et saa uhkailla mua
- ja et, et voi tehdä mulle tällaista
- ja et, et saa käsitellä sellaista
- ja et, et voi tehdä näin kovinkaan paljon hyvää
- ja et et saa puhua sellaisesta läheisyydestä
- ja et et saa tappaa itseäsi sellaisesta julmuudesta
-ja et et saa olla frustraatiosta - Puhua?:Sinde-82
Vesalla, lle S.N. kirjoitti:
- ja entä kun muut eivät saa tehdä niin, mikä vastaus se oli?
-frustraatio
- ja näihin oli etukäteen sekä notaarin, että hammaslääkärin hypnoosi
- ja oli
- ja et halua kertoa
- ja et halua käsityksiä kärsimyksestä
- ja et halua kärsiä
- ja ymmärrät mitä nämä on
- ja nyt ei tutustuta
- ja ymmärrät että tämä on kauheaa?
- ja ymmärrät, että tämä on järkytys?
- ja ymmärrät, että tämä järkyttää?
-ja ymmärrät, että tämä on järkyttävää?
- ja tässä on kysymyksessä myös identiteettivarkaus
-ja teet hienoa ja arvostettua työtä
- ja teet hienoa ja arvostettua työtä?, kysyivät poliisit
- ja uhkailu ei ole mielestäsi arvostettua työtä
- ja uhkailu ei mielestäsi johdu sinusta itsestäsi
- ja persoonaa ja persoonallisuutta ei ihan heti löydy, tai edes näy sen alta.
- ja näin ei saa apua
- ja mikähän se tilanne oli valtiossamme?
- ja ei, tämä ei ole huvittavaa lainkaan
- ja ei sillä tavalla ei voi kärsiä paranoidia skitsofreniaa
- ja ei en saa sillä tavalla uhkailla ja kärsiä kimppuun käyden tätä sairautta
- ja ei, ei se ole kuin peili
- ja ei, se on ongelma joka pitää selvittää heti
.-ja en, en saa sillä kiusata ja lähestyä
- ja eo. en saa sillä tavalla kiusata ja lähestyä
- ja, et et saa puhua tästä
- ja et, et saa uhkailla mua
- ja et, et voi tehdä mulle tällaista
- ja et, et saa käsitellä sellaista
- ja et, et voi tehdä näin kovinkaan paljon hyvää
- ja et et saa puhua sellaisesta läheisyydestä
- ja et et saa tappaa itseäsi sellaisesta julmuudesta
-ja et et saa olla frustraatiostaIhmisillä onkin erilainen maailma tähän.
- On sinillä on erilainen maailma tähän.
-Onko hän kehitysvammainen?
-Ei sini ei ole kehitysvammainen.
-Ei kun sen pitää puhua tätä lääkitystä.
-Ei kun mää kysyn sieltä Niuvasta kanssa?
-Ei, kun tämä ei sovellu tähän.
-Ei, kun mulla on vähän erilainen maailma.
- Ei, kun mulla on juuri sillä tavalla erilainen maailma, etten sovi tätä lääkitystä analysoimaan.
-Ei kun teillä on tällainen vakava, sotaisa ja riita-asia ja riitatilanne, joka johtuu esim. peloista.
.-Ei kun ihmistä ei saa pitää jatkuvasti sellaisessa vakavassa pelossa tai kasvattaa pelolla.
-Ei kun ihmistä ei saa pitää pelossa ja kuoleman uhassa.
- Ei kun lääke ei sovellu mulle ollenkaan.
- Ei kun lääke on siihen, ettei työsi sisällä tällaisia osa-alueita.
-Ei kun lääke on pääsi sisällä
.- Ei, eikä siihenkään voi vedota.
-Ei, kun mä en tiedä sitä.
- Ei, ei se voi haitata mua.
- Ei, ei kun se ei saa haitata mua.
-Ei, ei kun se ei yleisesti, tai julkisesti ole tapana.
- Ei, ei jos he eivät itse halua.
-Ei, elleivät he itse halua. - Bear Girl:Sinde82
Puhua?:Sinde-82 kirjoitti:
Ihmisillä onkin erilainen maailma tähän.
- On sinillä on erilainen maailma tähän.
-Onko hän kehitysvammainen?
-Ei sini ei ole kehitysvammainen.
-Ei kun sen pitää puhua tätä lääkitystä.
-Ei kun mää kysyn sieltä Niuvasta kanssa?
-Ei, kun tämä ei sovellu tähän.
-Ei, kun mulla on vähän erilainen maailma.
- Ei, kun mulla on juuri sillä tavalla erilainen maailma, etten sovi tätä lääkitystä analysoimaan.
-Ei kun teillä on tällainen vakava, sotaisa ja riita-asia ja riitatilanne, joka johtuu esim. peloista.
.-Ei kun ihmistä ei saa pitää jatkuvasti sellaisessa vakavassa pelossa tai kasvattaa pelolla.
-Ei kun ihmistä ei saa pitää pelossa ja kuoleman uhassa.
- Ei kun lääke ei sovellu mulle ollenkaan.
- Ei kun lääke on siihen, ettei työsi sisällä tällaisia osa-alueita.
-Ei kun lääke on pääsi sisällä
.- Ei, eikä siihenkään voi vedota.
-Ei, kun mä en tiedä sitä.
- Ei, ei se voi haitata mua.
- Ei, ei kun se ei saa haitata mua.
-Ei, ei kun se ei yleisesti, tai julkisesti ole tapana.
- Ei, ei jos he eivät itse halua.
-Ei, elleivät he itse halua.Ei, mun kotiin ei saa hyökätä sillä tavalla.
- Amnesty:Sinde82
Bear Girl:Sinde82 kirjoitti:
Ei, mun kotiin ei saa hyökätä sillä tavalla.
Mikään näistä vastauksista ei käy.
MIkään omaneduntavoittelu ei käy.
- ja teet hienoa ja arvostettua työtä.
- ja teet hienoa ja arvostettua työtä, kysyivät poliisi
- ja uhkailu ei mielestäsi johdu sinusta itsestäsi. - Ihmiskunta Sinde
Amnesty:Sinde82 kirjoitti:
Mikään näistä vastauksista ei käy.
MIkään omaneduntavoittelu ei käy.
- ja teet hienoa ja arvostettua työtä.
- ja teet hienoa ja arvostettua työtä, kysyivät poliisi
- ja uhkailu ei mielestäsi johdu sinusta itsestäsi.Mitä helvettiä mä menin sinne leikkaus-saliin turvapigmenttien kanssa heilumaan?
-Ei, ne eivät edes ole omaa alaani.
-V--- ja Sini tulee: "Tämä ei innosta minua mihinkään toimiin."
-Tiedättekö, miksi Sinillä ei ole leikkaus-saleja sairaalassa enää?
-Tiedätkö, missä tässä asiassa ollaan menossa?
- !Niin, siellä ei leikata mitään, niin siellä ei leikata mitään." - Nolo..:(SindeSuicide
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
Mitä helvettiä mä menin sinne leikkaus-saliin turvapigmenttien kanssa heilumaan?
-Ei, ne eivät edes ole omaa alaani.
-V--- ja Sini tulee: "Tämä ei innosta minua mihinkään toimiin."
-Tiedättekö, miksi Sinillä ei ole leikkaus-saleja sairaalassa enää?
-Tiedätkö, missä tässä asiassa ollaan menossa?
- !Niin, siellä ei leikata mitään, niin siellä ei leikata mitään."Näitä on hyvin normaalia, että purkaa, kun näitä tekee purkamalla.
Se on sellainen neurologinen toiminto.
Ei, niitä ei saa sinällään loukata käpälöiden ja lähennellen.
Se on aika erikoinen, ja se ei muistuta mitään empatia-päästä.
Se on vähän kuin sun nimes, vähän kuin tulivuoren purkaus. Se on sellainen leikkaava, ja loogisuus ja jotain muuta hienoo. Tämä on ihan perseestä, kun se vain kopioi tällaista Kaikki näkee mut- Olen yksin-ajatus fiktio-peräistä Jumalkäsitystä, julkisella ja jopa osoittavalla assosiaatio-organisaatio-ajattelulla, sekä matemaattisella mallilla.
-Mikä?
- Ei, en ole koskaan kuullutkaan tällaisesta. - Suicider-Sinde82
Nolo..:(SindeSuicide kirjoitti:
Näitä on hyvin normaalia, että purkaa, kun näitä tekee purkamalla.
Se on sellainen neurologinen toiminto.
Ei, niitä ei saa sinällään loukata käpälöiden ja lähennellen.
Se on aika erikoinen, ja se ei muistuta mitään empatia-päästä.
Se on vähän kuin sun nimes, vähän kuin tulivuoren purkaus. Se on sellainen leikkaava, ja loogisuus ja jotain muuta hienoo. Tämä on ihan perseestä, kun se vain kopioi tällaista Kaikki näkee mut- Olen yksin-ajatus fiktio-peräistä Jumalkäsitystä, julkisella ja jopa osoittavalla assosiaatio-organisaatio-ajattelulla, sekä matemaattisella mallilla.
-Mikä?
- Ei, en ole koskaan kuullutkaan tällaisesta.1.Muuta hienoo ja on Ötökkä-LSd
ja mikähän suggestio-taso tässä on menossa
loogisuus
-jaa nyt en käsitä että se on tunne
- .-
Itse olen kertonut nettideiteissä päivän/muutaman viestittelyn jälkeen, jos näyttää, että voisi edetä pidemmällekin tilanne. Mielestäni ei saa salata terveydellisiä seikkojansa, jos aikaa suhdetta viedä pidemmällekin. Muutenkin olen pyrkinyt alusta pitäen olemaan rehellinen kaikissa asioissa. Hyvin ovat ottaneet vastaan. Riippuu varmasti kuitenkin henkilöistäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483