Mitkä alueet/ kaupungin osat ovat Tampereen parhaimmistoa? Missä päin pärjää opiskeja budjetilla tallustella? Kertokaa....kesällä muutto edessä
Muutto Tampereelle! Paras asuinalue?
5
211
Vastaukset
- ölalskodiweodwem
Esimerkiksi Tahmela. Siellä voit opiskelijabudjetilla tallustella, mutta et asua.
- kissanmaaalainen
Asun itse Kissanmaalla ja olen viihtynyt, ei huonoja kokemuksia tästä paikasta : )
- Nimimerkitöönö
Itse asun myös Kissanmaalla ja tykkään todella paljon. Urheilumahdollisuuksia lähellä, samoin kaupat kuten Prisma, pari lähikauppaa ja 24/7 ABC. Jos ammattikorkeakoulussa tai yliopistossa opiskelee niin sijainti on myös koulun kannalta hyvä (etenkin TAMK).
Jos yliopistossa opiskelet niin Nekalassa lienee halpoja asuntoja, mutta ei ole ulkonäöllisesti kovin kummoista aluetta. Tosin ei Kissanmaakaan kovin kaunista ole.
Kissanmaan vieressä on Kaleva, josta saattaa löytyä yksiöitä opiskelijoille, mutta hinta tuskin on kovin matala.
- pohjosentyttö
Ai niin, unohdin kysyä, että mikä on paras kanava etsiä vuokra-asuntoja?? Olisi toki kiva jos kyseisellä alueella, jonne olen muuttamassa olisi varaa myös asua, eikä vain tallustella :DD
- treelle
Löysin oman vuokra-asuntoni vuokraovi.comista, löytyy sekä yksityisten että välittäjien vuokraamia asuntoja. Muita en osaakkaan suositella :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612