Kajon taksifirman

olisipa poliisi ollu

kuskeilla ei tuo liikennöinti ole hanskassa. Mm tänään Mannerheimintiellä Kajonin pikkubussi teki U-käännöksen Tullinpuomin Shellin kohdalla parhaimpaan ruuhka-aikaan, toiset autoilijat vielä väistivät tuota liikennesäännön rikkojaa. Ilmeisesti liikennesäännöt eivät koske takseja muutenkaan.

6

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ratikkapysäkkien välistä? Aika saavutus...

      Nopeasti vilkaistuna tuossa näyttäisi ainakin yhdessä kohdassa olevan laillista tuo uukkarin tekeminen, mutta kun et kerro missä kohtaa tarkemmin ja mihin suuntaan, niin vaikea on ottaa kantaa.

      Ja ainahan liikennesääntöjä saa rikkoa, jos siitä ei ole haittaa kellekään. Tässä tapauksessa oli...

    • KSmmm899

      Kiinnittänyt usein huomiota näiden ajamisiin, kajon sekä mikähän se
      toinen on handicab, miten nuo voi kuskailla koululaisiakin
      kun aika moni kuski ei osaa ajaa. Ei nyt yleistetä mutta varmaan
      meininki on se että kunnon kuskeja ei saa, syy voi olla
      paskaa palkkaa, muuten huono työpaikka jne.

      Sitten käy niin että rivistä pitää repästä työhin niitä mitä saa,
      yleensä suurinosa ei paljoakaan ajokokemusta jota veikkaan
      suurimmaksi syyksi.

      Kyse ei ole mun näkemästä siitä että ajettaisiin suuria ylinopeuksia,
      ei ollenkaan siitä vaan siitä ajamisesta paistaa kokemattomuus ja
      taviskuskimainen ajaminen.


      Turvallista matkaa bilteille, eikä ole eka kerta kun niin sanon.


      Joo no itse asiaan, on todella sankareita nämä uukkarin veivaajat.
      Härskikuski ainakin jos ei muuta, mulla ei ole pokkaa alkaa
      laittaa koko liikenne sekaisin sen takia että en löydä osoitetta yms.
      Ps, ajan ammatikseni että tiedän mistä kirjoitan.

      Minä teen aina niin että käännyn seuraavasta risteyksestä toiselle tielle tai pihalle jossa teen uukkarin sitten jossa en aiheuta muulle
      liikenteelle häiriötä.

      Siihen pitäisi aina pyrkiä ajamisissaan että' ei aiheuteta haittaa muille!
      Kuten: Turhia kaistanvaihtoja = jonot nykii sitten.

      • ???????????????????

        Ja muut taxit ei sitten tee virheitä??????????

        Mahtaisiko johtua siitä että nämä kaksi firmaa käyttävät auton kylki mainostamiseen?

        Jos jokaisessa taxissa olisi omistajan nimi ja paikkakunta kuten on kuormaautoissa niin kyllä ajotyyli paransisi hetkessä.
        Nyt on pirun vaikeata sanoa kuka töppäsi kun oli valkoinen Volvo!

        Miksi muuten taxit aina ajaa baarin oven eteen vaikka viiden metrin päässä on p-paikka? Eikä lakerikengät kestää kävellä?


      • 3dddd33d3d3d
        ??????????????????? kirjoitti:

        Ja muut taxit ei sitten tee virheitä??????????

        Mahtaisiko johtua siitä että nämä kaksi firmaa käyttävät auton kylki mainostamiseen?

        Jos jokaisessa taxissa olisi omistajan nimi ja paikkakunta kuten on kuormaautoissa niin kyllä ajotyyli paransisi hetkessä.
        Nyt on pirun vaikeata sanoa kuka töppäsi kun oli valkoinen Volvo!

        Miksi muuten taxit aina ajaa baarin oven eteen vaikka viiden metrin päässä on p-paikka? Eikä lakerikengät kestää kävellä?

        Toki joo, mainos kyljessä mikä firma niin saa takuu varmasti moitteita helpommin
        ajamisistaan, mutta onko se huono asia ei minusta ainakaan.


    • paskaa touhua

      Pääkaupunkiseudun takseissa on 90%:sesti kokovartalopippeli ratin ja penkin välissä.
      Parhaat ajaa vielä huumeissa, mikä osaltaan selittää ylimielisen liikennekäyttäytymien.

      Poliisi on nyhvelö, ei saa aikaiseksi mitään hyvää liikeneessä, lähinnä keskittyvät pullistelemaan mopopojille.

    • ysivitoskuski

      Siinä kohtaa navigaattorini emäntä määräsi "Tee uu-käännös NYT!" En tehnyt, mutta Cojonesin kuskit ajaa niin kuin käsketään(?)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe