Palstasta: kannatatko pakkorekisteröintiä?

Niin kyllästynyt

Palautetta on laitettu eteenpäin ylläpidolle

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10616055

Rekisteröityisitkö itse tai kirjoittaisitko tänne rekisteröityneenä (siis vakituisella nimimerkillä), jos se vaadittaisiin?
Mitä luulet, auttaisiko rekisteröinti lopulta mitenkään palstan ongelmiin?

21

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+14

Kyllä rekisteröityisin. Mutta mikäli kunnollista valvontaa ei ole, ei rekkautumienkaan mitään merkitse vaikka helpottaisi bannien antamista. Nykyään on tämä syvältä oleva automaattipoistosysteemi, koska kukaan ei jarruta poistoja vaan kaikki lähtee eikä asiallisuutta tai asiattomuutta valvo kukaan.

• kyllästynyt minäkin

Eipä ole ne asiattomuudet aina poistunut vaikka onkin ilmoittanut, mutta jotkut asialliset niiden alta kyllä on joskus poistunut. Ihmettelin kerrankin kun pyysin että voisi poistaa, niin minun tekstini sitten olikin poistunut jossa kehotin malttamaan töryn heittämistä niin se sitten olikin poistettu ja se kauhea törky jäi sinne. Sitten otetaan välistä pois ja sitten ei tiedäkkään kuka on kellekin vastannut. Minusta tämä seriffi toiminta on kaikkea muuta kuin toimiva. Ei siis minkäänlaista järkeä ole poistoissa.

• Paras ehdotus?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10386075

"Abortti-palsta = törkylaari

POISTOON!!
      17.1.2012 09:07

Poistakaa jo koko turha tappeluareena, joka päivä samaa nälvintää, syyttelyjä ja herjaamista pullollaan ja asiallisten viestien poistoon sabotointia!! Ei mitään hyötyä kellekään, järkevä keskustelu on silkka mahdottomuus. Ylläpidollekin pelkkää kuormitusta, eikä valvonta näytä toimivan juuri koskaan! Miksi tällästä ongelmapesäkettä enää pidetään pystyssä??
      Aiheesta keskustelu tulisi hajauttaa esim. Odotus (tai nimenmuutoksella sopivampi Raskaus), Ehkäisy ja jonnekin eettiselle, esim. Ihmisoikeudet -palstoille. "

• pupu tupuna

"Rekisteröityisitkö itse tai kirjoittaisitko tänne rekisteröityneenä (siis vakituisella nimimerkillä), jos se vaadittaisiin?"
      --KYLLÄ!!!

"Mitä luulet, auttaisiko rekisteröinti lopulta mitenkään palstan ongelmiin? "
      --voisi ainakin kuvitella niin tapahtuvan, koska epäilen vahvasti ettei vastustaja haluaisi vakkari nikkiä ottaa käyttöönsä(ei käytä sitä nytkään ettei vain kukaan "tunnista"), koska banni tulisi suhteellisen nopeasti siinä vaiheessa..

itse toivon todella että palsta muuttuisi mahd pian sellaiseksi että vain rekkautuneet voivat kirjoittaa ja pyytää poistoja viesteille..
      toki asiaa myös helpottaisi sekin että vain rekkautuneet saisi pyydellä viestejä poistoon (eli pakko rekkautuminen).. tässä vain minun ehdotukseni asiaan..

• Vakio vastustaja

Kyllä mä ainakin ottasin vakinimimerkin!
        Mutta ei kai se nimimerkin perusteella bannaaminen mitään auttas jos niitä vois tehdä useemmankin..?
        Ja samaa mieltä kyllä siinä että todellakin vain rekisteröityeenä vois ilmottaa poistoonkin!

• Kannatetaan!!
        Vakio vastustaja kirjoitti:

Mutta ei kai se nimimerkin perusteella bannaaminen mitään auttas jos niitä vois tehdä useemmankin..?
        Ja samaa mieltä kyllä siinä että todellakin vain rekisteröityeenä vois ilmottaa poistoonkin!

Tosi hyvä idea tuo, että vain rekkautumalla voi ilmoittaa poistoon. Erittäin hyvä juttu olisi. Ja seriffillä työtaakka helpottuisi, eikä automaattipoistoa tarvittaisi.

• pupu tupuna
        Vakio vastustaja kirjoitti:

ihan vastakysymyksenä nakkaan.. kuinka moni jaksais nähdä vaivaa rekata about 10 eri nikkiä joilla kirjoitella tänne sittisontaa ja haukkua ihmisiä bannien jälkeen?

• Näkyy peilissäs?

"Ainakin sellainen, jolla ei ole mitään työtä, tekemistä, vapaa-ajanharrastusta tai yleensä elämää tämän aborttipalstan ulkopuolella."

Tarkotit siis tällä ittees, eikö niin.

• Dara

"Rekisteröityisitkö itse tai kirjoittaisitko tänne rekisteröityneenä (siis vakituisella nimimerkillä), jos se vaadittaisiin?"

Kyllä. Teen näin vaikkei sitä vaaditakaan.

"Mitä luulet, auttaisiko rekisteröinti lopulta mitenkään palstan ongelmiin?"

Kokemukseni mukaan siitä on yleensä hyötyä. Minä en ole vielä törmännytkään sellaiseen rekkautumista vaativaan keskustelupalstaan, jossa kielenkäyttö toisia keskustelijoita kohtaan olisi lähellekään niin kauheaa kuin täällä. Tietty tunnistettavuus yleensä siistii omaakin käytöstä kummasti ja panee harkitsemaan tarkemmin, mitä näppikseltään päästää ihmisten ilmoille asti. Toki joukkoon mahtuu aina niitä, joita edes se ei estä ja jotka bannienkin jälkeen pyrkivät rekkaamaan vain uusia nikkejä, mutta uskoisin sellaisten olevan kuitenkin vähemmistössä. Suuri enemmistö tuskin moista vaivaa viitsisi nähdä vain saadakseen sanoa painokelvottomia asioita toisille ihmisille, ja suuri enemmistö tuskin rekkautuneena ainakaan niin hanakkaa vastareaktiota toisen törkyihin pistäisi menemään. Ylettömät tappelut hiljenisivät varsin lyhyeen jo sillä, että tappelijat jätetään tappelemaan ihan yksinänsä eikä heidän törkyihinsä reagoida "samalla mitalla".

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe