Tänään sitten juhlitaan!

JuhIija

Nyt sitten grillataan! Juhlitaan Jypin voittoa ja muuten vaan. Hyvällä porukalla tietysti. Ja on nimittäin sen verran iso grillikota, että mahtuu sitä porukkaa. Ja grillikin on kunnollinen, ei mikään puhkipalava peltinen kaasu- tai sähköpiiperrys! Puhumattakaan grilliritilästä joka on sillä ainolla ja oikella tavalla valmistettu, ihan käsityönä vieläpä.
Ja rokki soi, koko illan soi! Eikä muuten haittaa naapureita; sen verran on matkaa, että kun lehti ei ole puissa niin valot näkyy. Ja sitäpaitsi ne ittekin pitää samanmoiset mökät ja käydään kylässä puolin sun toisin.
Ja ruoka on sitten ihan perinteistä mutta lihaista makkaraa. Ja juomana on olut. Ja sitten terävämpää tottakai riippuen siitä mitä kukakin tuo.
Grillikodassa jo onkin tulet, pitää lähteä pistämään saunaankin tulet.
Kaupungilla käydään sitten myöhemmällä.

http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/2012/04/1534124/jyvaskylaan-kansalaisjuhla-perjantaina-jypin-kunniaksi

http://www.youtube.com/watch?v=04854XqcfCY&ob=av3n

8

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .;)

      Niin tehdään. Jyväskylä rules. Täällä on kaikki.;)

      • JuhIija

        Niin on. Kaikki tarvittava löytyy.


    • .

      hienoa

    • Kylmät kädet

      Monennennenneksikko mun Kärpät tuli? Joku väitti, että 8.ksi. Järkyttävää, ottaen huomioon, että Oulun Kärpät on voittanut Suomenmestaruuden monta kertaa!

      • JuhIija

        Taisi olla runkosarjassa seitsemäs. Kyllä Kärpät vielä nousee.
        Asuin muuten minäkin Oulussa vajaat pari vuotta. Mukava kaupunki, vähän rauhattomia kaupunginosia siellä on toki. Mites se meni sanonta, Heinäpäässä tapetaan puukolla ja Kaukovainiossa ammutaan.
        Kerran murtautuivat minunkin autooni ja kelkasta oli yritetty viedä tuulilasi tai rikkoa muuten se.


      • Kylmät kädet
        JuhIija kirjoitti:

        Taisi olla runkosarjassa seitsemäs. Kyllä Kärpät vielä nousee.
        Asuin muuten minäkin Oulussa vajaat pari vuotta. Mukava kaupunki, vähän rauhattomia kaupunginosia siellä on toki. Mites se meni sanonta, Heinäpäässä tapetaan puukolla ja Kaukovainiossa ammutaan.
        Kerran murtautuivat minunkin autooni ja kelkasta oli yritetty viedä tuulilasi tai rikkoa muuten se.

        Hehheh kyllä taas näkee, että maine on aina paljon pahempi, mitä paikka oikeasti on. Olen ikäni asunut Oulussa ja monella eri alueella, myös Kaketsulla Kanahaukantiellä ja Puokkarilla kasikoilla.

        Ikinä mitään ongelmia ollut. Ne harvat kännitönimiset, mitä joskus Piccolo-grillillä tullut, ollut paljolti omasta asenteestaki kiinni.


      • JuhIija
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Hehheh kyllä taas näkee, että maine on aina paljon pahempi, mitä paikka oikeasti on. Olen ikäni asunut Oulussa ja monella eri alueella, myös Kaketsulla Kanahaukantiellä ja Puokkarilla kasikoilla.

        Ikinä mitään ongelmia ollut. Ne harvat kännitönimiset, mitä joskus Piccolo-grillillä tullut, ollut paljolti omasta asenteestaki kiinni.

        Kanahaukantiellä minäkin asuin, siitä on reilut kymmenen vuotta aikaa. Muita ongelmia ei ollut kuin nuo pari tapausta. Tosin en siellä montaakaan viikonloppua viettänyt, työkomennuksella kun olin vain.


      • Kylmät kädet
        JuhIija kirjoitti:

        Kanahaukantiellä minäkin asuin, siitä on reilut kymmenen vuotta aikaa. Muita ongelmia ei ollut kuin nuo pari tapausta. Tosin en siellä montaakaan viikonloppua viettänyt, työkomennuksella kun olin vain.

        Meikä asu Kanahaukantiellä vuodet 2005-2007. Puukotuksia ja pankkiryöstökin mun aikana siinä Kaukovainion keskustassa (silloin kait oli pankeissa käteistä), mutta vaikka liikuin tosi paljon siinä alueella, pelkästään ystävällisiin ihmisiin törmäsin.

        Tai sitten olen vain Sunnuntai-lapsena onnekas?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe