http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=201204164415&ref=il
ADAC 2012 TULOKSET
3
97
Vastaukset
- Toyotan omistaja
Kyllähän tällainen uutinen ihan oikeasti v*tuttaa
- ooneksi...
..sheriffimme hoitaa avauksen pois rumentamasta näkymää
- kyykytänavellamopoja
Ei voi olla totta....minulla on Toyota....nyt ottaa pannuun....no on tojossa ainakin parempi tuo kestävy.....hmmm... siis parempi ...tuota hetkinen .....tota eikun.....höh...no ei tuu ny mieleen,mutta on tojossa parempi kuiteskin.....no voi helve... millä mä nyt selittelen autovalintaani....nyt kiukuttaa ja rajusti...ei saatan.. en saa nukuttua taas ens yönä....ensin oli ne Tuulilasin ruostetestit ja Ave oli koteloista ja ovien sisältä ruosteessa puolen vuoden ikäisenä....siinä jouduin selitteleen töissä monta viikkoa ettei se voi olla totta....ja yöunethan siinä meni pitkäksi aikaa...ja sitten tällainen POMMI .... Avensis ei siis olekkaan kestävin...vaan eurooppalaiset on nykyään kestävämpiä.....nyt kyllä vitut... saata.. Lähen kyykyttään mopoautoja...se helpottaa vähän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462