BONGAUS
Kerro mitä bongasit ja missä
Päivän paras
37
734
Vastaukset
- pesänteossa
kirjosieppo rasilassa
- rusakko
oli tuossa nurmikolla aamulla
- Leijona tallusteli
Ruokolahdella ;)
- tankkaamassa?
kirahvi nähty nesteen pihalla
- dadaaddaad
Puliukko parvi vuoksenniskalla.
- mirkku
krookukset täydessä kukassa,ihanaa kevättä kaikille !
- mikan faija
anssi kela nummelassa
- tuppikullat
Paperimies selvinpäin perjantai-iltana
- Lasisilmä Lasse
matalaperse maatuska rajapuomilla ( kusella )
- bunny
citypupu Imatran keskustan alueella
- märkäpaitamissi
naapurinrouva autoaan pesemässä pihalla
- haara-pääsys-ky
Ja naapurin viskisieppo silmät tapillaan kiikaroimassa. Muuta ei sitten tapillaan ollutkaan. Viskisieppojen ongelma.
- Palle Runqwist
haara-pääsys-ky kirjoitti:
Ja naapurin viskisieppo silmät tapillaan kiikaroimassa. Muuta ei sitten tapillaan ollutkaan. Viskisieppojen ongelma.
Banaani talutti apinaa Mansikkalan Prismassa...
- falleraa
Palle Runqwist kirjoitti:
Banaani talutti apinaa Mansikkalan Prismassa...
kumpi olet?
- kevättipu
salskeita uimaripoikia/miehiä hallilla : )
- väsypääsky
idioottinaapuri puunhakkuussa aamu8:lta
- kdhhf
ponkasin naapurin rouvan "iltahuudon". Mölähteli tuo vähä vielä aamullakii.
- Vatsa täynnä
Rosson tarjoilijatytön täydellinen takamus vappuna...
- Rosson Tytöt
Jaa, kuka meistä, kun olimme melkein kaikki työvuorossa?
- huikkaa
Rosson Tytöt kirjoitti:
Jaa, kuka meistä, kun olimme melkein kaikki työvuorossa?
No kyl pitäis tietää, kun kahdella on vaan hyvät perät ja toinen ei ole enää ihan tyttö...
- Gorbatsow.
Useita nuoria, kauniita naisia siellä sun täällä .
- gaggabongari
Lady gaga kulmilla
- sormustettu
Upean nuorekkaan miehen itä-siitolassa haravan varressa. :o
- jormastettu
Kopean mahakkaan miehen itä-siittolassa haravanvarsi perseessä. :o
- joka kevät
Naapurin koiran tekemä paska portinpielessäni
- tulihan tehtyä :)
haravoidun nurmikon kotipihalla
- kännissä kuin käki
punatulkun kävelykadulla
- pilkettä silmissä
aika makeen tavara-autokuskin kulmilla tänään : )
- bongailua
miekin bongasin maanantaina kulmilla yhen semmosen kuski-tyttösen, oli aika ilo silmälle ;)
- bongailua
bongailua kirjoitti:
miekin bongasin maanantaina kulmilla yhen semmosen kuski-tyttösen, oli aika ilo silmälle ;)
Niitä alkaa onneksi enemmän ja enemmän näkyä tuolla perus rekka-penojen joukossa, piristävää katseltavaa.
- sulkafani
harakka omenapuussa
- nii ihgu
Kuuma Karju pyöräilemässä
- tiktak
palokärki koputtelemassa sähkötolppaa
- takoo se
sama täällä,oiskohan jotain reviirin merkkausta tms?
- p.rimula
Esikot jo nupuillaan,kaunista kevättä ! : )
- autopoika
tosi sexy sauvakävelijätär ,wau !
- tero tuppitappi
pieniä näppylöitä terskassani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519