ylipainoisen parisuhde?

shame1111

kertokaahan mulle miten onnistuu parisuhde jossa mies on komea ja urhelullinen ja muija taas läski ja ruma? eihän toi voi olla kovin kestävä suhde

http://varikaspipsa.blogspot.com/

43

966

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 453345534

Ihmettelen syvästi tätä miten on komea ja urheilullin ja blabla mies muka mutta sitten ei ole YHTÄÄN KUVAA hänestä.
      ettei olis vaan semmone.... mielikuvituspoikaystävä? :)

• erilaisia mieltymyks

On miehiä, joilla on fetissi lihaviin naisiin. Se fetissi ei katso miehen ulkonäköä. On jopa miehiä, jotka lihottavat naisensa aivan vaarallisiin mittoihin.

• ihana nainen

Siinä naisessa on varmaan jotain niin hyvää, että ulkonäön puutteet ei haittaa. Hän voi olla mukava, hauska, fiksu, ihana luonne ja ihana sängyssä. Ei kaikki näy ulospäin, ja mies näkee hänen parhaat puolensa, iloisen hymyn ja kauniit silmät. Kauneus ei riipu painoindeksistä vaan monesta muusta.

• ulkonäkö ei ratkaise

Minusta blogin nainen on viehättävä, vaikka onkin runsaasti ylipainoinen. Hän myös kirjoittelee kivasti, mikä kertoo jotain hyvää luonteesta. Jos pariskunnalla on mukavaa ja viihtyisää keskenään, ulkonäkö ei ole niin tärkeää. Suosittelisin naiselle kuitenkin laihduttamista oman elämänlaatunsa takia.

• 2203

Voi onnistua hyvin tai huonosti. Eiköhän enemmän ole kiinni suhteessa olevien ihmisten asenteesta suhdettaan kohtaan...

• vieras112345

Musta tuntuu ettei tota miestä ole olemassakaan, kun vertaa muihin blogeihin ni kyllä siellä on poikakavereistaan ziljoona kuvaa joten miksei tämän bloggaajan mukamiehestä?

• ei mikään ihme

Jos oma kumppanini haluaisi jotain julkista blogia pitää niin saisi kyllä luvan julkaista ihan vaan omia kuviaan, se on varma. Osaisin varmasti itsekin omia kuviani ja elämääni raportoida jos haluaisin, mutta kun en halua niin ei tarvitse siinä asiassa auttaakaan.

• ........

Katsokaapas kun kaikilla se parisuhde ei pohjaudu pelkästään toisen ulkonäköön. Ei ainakaan meillä, miten teillä?

• ............

Ja mun mielestä muuten ihan nätti nainen. Pirteän oloinen.

• En viitsi edes avata blogia mutta kysyn: miksi toisten parisuhde herättää sinussa noin voimakkaita tunteita? Mitä se kertoo sinusta?

• 12345678901112

Hahahahhaah! Ei tolla ämmällä oo mitään miestä. Sen exän mä muistan vuosien takaa ku petti sitä ja jätti sitten ku sai paremman.

• Whooot

Mistä tiedät?

• 123456789101112

Siitä ku toi bloggaaja on sen kertonu mulle :)

• Miksi kertoi sulle?

Ok. Aika jännä, kun hän kuitenkin kertoilee miehestään kovasti blogissaan... Ja hyvin uskottavasti.

• On onnistunut

Painan enemmän kuin tuon blogin pitäjä, ja olen lisäksi erityisen ruma (tämä on rehellinen totuus; on olemassa myös kauniita lihavia naisia mutta minä en heihin kuulu), ja mieheni on urheilullinen, lihaksikas ja hyvän näköinen. Suhde kestänyt yli 10 vuotta, naimisissa ollaan, eikä ole mitään merkkejä että ei kestäisi, vaan olemme hyvin onnellisia. En myöskään sanoisi että miehelläni on läskifetissi, vaikkakin tietysti minun tyyppiseni miellyttävät hänen silmäänsä enemmän kuin hoikat (siitä on kuitenkin pitkä matka siihen, että esim. tahallaan syöttäisi toista).

Kai hän sitten näkee minussa niin paljon hyviä, hänet onnelliseksi tekeviä puolia.

• 423423234

Tottakai lihavalla voi olla parsuhde, toimiva sellainen.

Mutta lukiessaan tuota blogia, miten hän jatkuvasti hehkuttaa tätä "miestäänsä" ja kun katselee noita sen postauksia ja videoita mitä se kirjoittaa ja tekee... siis kun vähän enemmän lukee noita tarinoita...

..niin tulee ihan olo, ettei tuo puhu totta. Ehkä hän on luonut blogistaansa jonkun haavemaailman jossa voi elää, koska hän ei saa itselleensä sitä todellisuudessa.

Sitäpaitsi, KUVISSAKIN voi aina sumentaa toisen kasvot jos toinen ei tahdo naamaansa julki. Mutta se, ettei näytä mitään kuvaa (paitsi KÄDESTÄ joka on voinut olla vaikka veljen tai isän käsi, lolol) niin kyllä vähän tuntuu ettei taida miestä olla olemassa.

• hhhhhhhhhhhhs

Hmm...no esim. mulla ei ole juurikaan kuvia, joissa olisimme mieheni kanssa yhdessä. Jos jotain blogia kirjoittaisin, laittaisin siihen lähinnä omia kuviani, koska mies ei halua edes sumennettuna netissä esiintyä. Olemme olleet kohta kymmenen vuotta yhdessä, naimisiinkin menimme, muttei meistä ole edes hääkuvaa. Mies ei tykkää olla kuvissa.

Aika tympeää muuten tulla kertomaan kaverinsa asioista keskustelupalstalle! Ei kovin kiva ja luotettava ystävä siis... Vaikka todennäköisesti kyseinen numerotyyppi sepittelee omiaan eikä tunne koko naista, tuon blogin pitäjän kannalta toivon niin.

• ei mikään ihme
        hhhhhhhhhhhhs kirjoitti:

Hmm...no esim. mulla ei ole juurikaan kuvia, joissa olisimme mieheni kanssa yhdessä. Jos jotain blogia kirjoittaisin, laittaisin siihen lähinnä omia kuviani, koska mies ei halua edes sumennettuna netissä esiintyä. Olemme olleet kohta kymmenen vuotta yhdessä, naimisiinkin menimme, muttei meistä ole edes hääkuvaa. Mies ei tykkää olla kuvissa.

Aika tympeää muuten tulla kertomaan kaverinsa asioista keskustelupalstalle! Ei kovin kiva ja luotettava ystävä siis... Vaikka todennäköisesti kyseinen numerotyyppi sepittelee omiaan eikä tunne koko naista, tuon blogin pitäjän kannalta toivon niin.

Samaa mietin, tuollaisille tietotoimistoille on vanha ja arvokas tittelikin: Juoruämmä! ;-)

En muuten ymmärrä mitä vitsiä olisi julkaista kuva jossa on vierellä joku sumennettu tahra? Kai se nyt on vähän paremman näköistä noin kuvan kannalta leikata mies kokonaan pois tai valita kuva jossa miestä ei ole. Eikä täälläkään ole juuri kuvia missä olisimme yhdessä, ihan siitä yksinkertaisesta syystä että jompikumpi on siellä kameran takana kuvanottovaiheessa. Muiden ihmisten kameroista sellaisia voi löytyä jos löytyy.

• sirpsakka

Siis aivan ihana ja rohkea ihminen. Olen itse elämäni aikana ollut monen kokoinen ja välillä vielä isompi kuin hän. Ja voin kertoa että miehet tykkää :)
      Miehet tykkää isoista rinnoista ja takapuolista... Olen tällä hetkellä 42 vuotias ja mulla on ollut yli 20 seksikumppania ja 3 pitkää parisuhdetta. Kaikki omalla tavalla ihania miehiä ja yhtä lukuunottamatta kaikki ovat olleet laihoja.

• Nähtyon

Omasta kokemuksestani voin kertoa, että kyllä se siinä onnistuu missä kahden kauniinkin liitto. En ole juurikaan ylipainoinen, mutta kasvoistani olin jo nuorena huomattavasti rumempi kuin kuvan nainen. Tapasin parikymppisenä erittäin hyvännäköisen (ja ennenkaikkea hyväluonteisen) miehen, rakastuimme, menimme naimisiin. Se liitto kesti vuosikymmeniä, eroa hain minä, eikä ketään kolmansia osapuolia eroon liittynyt.

• N BMI 20

Vaikka tuo blogin pitäjä onkin ihan sairaalloisen ylipainoinen eikä mikään kuvankaunis (kuka meistä nyt oikeasti on?) niin vaikuttaa kyllä todella rempseältä ja herttaiselta naiselta :) En yhtään ihmettele vaikka hänellä mies olisi. Ja se joka tässäkin keskustelussa motkotti jostain ettei hän tiedosta olevansa niin iso, niin kyllä minusta ainakin hän tiedostaa ja varsin hyvin! Se käy harvinaisen selväksi videopostauksista esimerkiksi. Hän tietää olevansa sairaalloisen lihava, mutta on sinut itsensä kanssa. Rohkea nainen!

En sano, että lihavuus olisi hyvä ja terveellinen asia, mutta kyllä tolla blogin muijalla näyttäisi olevan asenne kohdillaan!

• Liian paksu perhosek

Bloggaaja on selkeästi ylipainoinen, mutta ruma? Ei minusta. Minausta hän on nätti, jopa kaunis. Hän on kuvissa ilman meikkiä tms., joten tuolta naiset näyttävät luonnollisina.

Joo ja on omakohtaista kokemusta lihavan naisen ja sporttimiehen suhteesta. Olen miestäni 15 v vanhempi, painan 82 kg ja olen 167 cm pitkä. Eli en missään tapauksessa normaalipainoinen. Mieheni on kieltämättä komea, harrastaa aktiiviurheilua 183 cm ja 80 kg. Jokin kipinä meidän välillä on ja loistavasti on mennyt alun arasteluni jälkeen. Suhdetta takana 8v.

• Häpeä!!

Aloituksesi on julma ja ala-arvoinen.

• Lukijatar
      • Hohhelihoo

Niin mikä vahvistaa sen? En mä ainakaan huomannut mitään... :o Ja videoissa näkyy kyllä ihka oikeasti miehen tavaroita vai onko hän oikeasti sairas, että ostelee niitä vain siksi, että kuvittelee talossa asuvan miehen..?

• 243342423
        Hohhelihoo kirjoitti:

Niin mikä vahvistaa sen? En mä ainakaan huomannut mitään... :o Ja videoissa näkyy kyllä ihka oikeasti miehen tavaroita vai onko hän oikeasti sairas, että ostelee niitä vain siksi, että kuvittelee talossa asuvan miehen..?

Jotta sairas ihminen voi pitää haavemaailmaansa yllä, eli siis tuota blogia, niin totttakai hän ostelee sinne tavaroita. Tuo talo, minkä hän videossaan esittelee, on täysin HÄNEN tyyliään. Siellä ei ole MITÄÄN mikä kertoisi siitä että mies siellä todella eläisi. Sitäpaitsi, voi hän itsekin juoda proteiinijauhetta, se että on proteiinijauhetta kaapissa ei tarkoita automaattisesti että olisi mukamas mies.

Ja tottakai jotta edes jotain "todistusta" tuon miehen olemassaolosta olisi, onhan hänen pakko jotain pientä ostaa että voi sanoa että "NO TÄSSÄ ON SEN TAKKI". Miksei hän voi vaikka joskus ihan vaan puhua "miehensä" kanssa ilman että kamera on tämän mieheen suunnattu?

Ainiin. Kun sitä miestä ei ole olemassa.

Mielestäni ei ole tervettä tukea sairaan haavemaailmaa.

• ....
        243342423 kirjoitti:

Jotta sairas ihminen voi pitää haavemaailmaansa yllä, eli siis tuota blogia, niin totttakai hän ostelee sinne tavaroita. Tuo talo, minkä hän videossaan esittelee, on täysin HÄNEN tyyliään. Siellä ei ole MITÄÄN mikä kertoisi siitä että mies siellä todella eläisi. Sitäpaitsi, voi hän itsekin juoda proteiinijauhetta, se että on proteiinijauhetta kaapissa ei tarkoita automaattisesti että olisi mukamas mies.

Ja tottakai jotta edes jotain "todistusta" tuon miehen olemassaolosta olisi, onhan hänen pakko jotain pientä ostaa että voi sanoa että "NO TÄSSÄ ON SEN TAKKI". Miksei hän voi vaikka joskus ihan vaan puhua "miehensä" kanssa ilman että kamera on tämän mieheen suunnattu?

Ainiin. Kun sitä miestä ei ole olemassa.

Mielestäni ei ole tervettä tukea sairaan haavemaailmaa.

Ööh...eikös ole enemmänkin sääntö kuin poikkeus että talo on täysin naisen sisustama! :D Oikeasti, lopeta tämä päätön syyttely. Jos oikeasti tunnet blogin pitäjän ja tiedät että hän esittää että hänellä on mies ja menee hyvinkin pitkälle siinä, puhu asiasta ystäväsi kanssa! Tällainen seläntakana puhuminen viittaa kyllä enemmän jonkun kateellisen ja/tai sairaan ilkeän ihmisen toimintaan...

• Lukijatar

no kyllähän noita vaatteita sun muita voi ostaa ja ripotella ympäriinsä. mut hei, mikä ois semmonen asia millä se vois kertoo onks sillä miestä? ku kuvaahan se ei laitata muta olisiko joku tavara mitä vaa mies voi käyttää ja sen ostaminen ois niin skitsoa ettei ees skitso tekis nii?

• Aloituksen motiivi?

Sä olet kyllä sairas. Mustasukkainen? Kateellinen? Katkera? Loukkaantunut? Kiusaaja? Sadisti? Ilmiselvästi=aloittaja. Ketään muuta ei kiinnosta toisen blogin sisältö sinällään, paisti sinua. Muista kiinnostaa provokatiivinen viestiketjun aloitus.

Itse mietin mikä sinun motiiviisi ón. Kiusaaja? Sympatiat ja ymmärrys on 100% viattoman blokkaajan puolella, jonka blogin on repinyt tänne pilkattavaksi motiivinasi.. Mikä? Lopeta! Eheytä itsesi! Tarvitset apua. Usko!

• 42234243
        Aloituksen motiivi? kirjoitti:

Sä olet kyllä sairas. Mustasukkainen? Kateellinen? Katkera? Loukkaantunut? Kiusaaja? Sadisti? Ilmiselvästi=aloittaja. Ketään muuta ei kiinnosta toisen blogin sisältö sinällään, paisti sinua. Muista kiinnostaa provokatiivinen viestiketjun aloitus.

Itse mietin mikä sinun motiiviisi ón. Kiusaaja? Sympatiat ja ymmärrys on 100% viattoman blokkaajan puolella, jonka blogin on repinyt tänne pilkattavaksi motiivinasi.. Mikä? Lopeta! Eheytä itsesi! Tarvitset apua. Usko!

aloittajahan on itse blogaaja, kun on samat IP:t. sehän yrittää lisää huomiota hakea blogilleensa.

• Seija...

Mä en kyllä usko, että bloggaaja tekisi tällaisia. Vaikuttaa niin herttaiselta nimittäin.

• 9876543210121
      • 453454

HAHA.

siis. "Oh en tiennyt että täällä ihmiset mainostaa mun blogia."

siis.. tää tyttö on niin feikki. IP osotteet näkyy kaikkialla, taitaa olla monipersoonallisuushäiriö?

• x2
        453454 kirjoitti:

HAHA.

siis. "Oh en tiennyt että täällä ihmiset mainostaa mun blogia."

siis.. tää tyttö on niin feikki. IP osotteet näkyy kaikkialla, taitaa olla monipersoonallisuushäiriö?

miten nuo ip osoitteet saa näkyville? jotani mielenterveushäiritötä en ihmetelisi kun tuntuu suvussakin olevan ja miten niin se ei muka tiedä et ihmiset mainostaa sen blogia ku onhanse sanonu näkevänsä mistä liikennettä tulee puhuks toi siis jotenkin ristiin?

• 4234324

Tämä blogaaja poisti viestini jossa sanoin että hänen huijauksensa tuli ilmi tuosta "oli lihonu lihaksista".

ELI FEIKKI BLOGAAJA ON.

• 666pirutar

NIIN ON!!!! se poisti mun viestin kans kun kommentoin sille ettei tosa sänkys voi kaks ihmistä nukkua.

• Jaatikainen

Hehehehhee, ei noita ip.osotteita näe ku modet vaan. Ja kunnei ole edes kerrottu miten tämä onnistuisi oletan että taas on joku elämäänkyllästynyt heittänyt hyvän läpän!

• 534

voisitko ruveta spämmäämästä blogia? tai laitan ylläpidolle viestiä.

• Reader12345

Minusta tuo blogi on ihana. Luin sen tässä parissa päivässä läpi enkä voi todeta muutakuin että kateellisten panettelua nämä haukkumiset, tuo bloggaaja on ihanan pirteä ihminen ja hänenlaisiaan saisi olla enemmänkin!

• Bläschi

Olen myös ruma ja lihava nainen, ja kas vaan, ihan on ollut menekkiä miesrintamalla, eli ei aina ulkkonäkö ole este, eikä edes hidaste. Nyt olen tosin onnellisesti naimisissa, enkä muita miehiä kattelekaan. Mieheni on lihaksikkaalla tavalla urheilullisen näköinen, siis kuin voimailulajien harrastajat, vaikka hänen lihaksikkuutensa johtuukin fyysisestä työstä. Itse olen rehellisesti punkero ja läski, mutta ei se ole miestäni haitannut.

• Ä.LG

Voi että mää tunsin itseni taas kauniiksi pyöreäksi naiseksi kun tuota katsoin :D ( 178/89 )

• KESÄ2012

Päätyi lukulistalle. :0)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      46
      3623
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      35
      2347
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2276
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      57
      2181
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      25
      1605
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      64
      1532
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1437
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      55
      993
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      977
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      859
    Aihe