Onko ketään muuta,, kun he jotka ovat Kristuxessa,,,, matkalla Taivaaseen .. Elikä pelastuxessa ,, Mutta voiko joutua ulos pelastuxesta vaikka olis ollut Kristuxessa,,,, on myös tärkeä Kysymys teille....??????????????????????????????????????
Eikö ole inhottava Sanan paikka niille jotka kokevat olevansa Kristuxen ulkopuolella,,?????????????????????????
Mutta meille ilon ja lohdutuxen paikka koskka Henki meissä huutaa Kiitos Abba !!!!!
Semper ja muut kyssäri ????????????
37
112
Vastaukset
- exodus Viva Israel
Jumalalle kelpaa vain uusi luomus Jeesuksessa Kristuksessa.
Taivaaseen on turha pyrkiä hame päällä tai housut jaloissa kyllä portilla jo heitetään ulos nämä jotka eivät uskoneet ja ei säästy heidät hyysääjätkään vaan häpeällä heidänkin on poistuttava tuomiolta.
Huomautan että on kyse erittäin pahoista kovakorvaisista ihmisistä joiden usko ei pidä yhtä Raamatullisen uskon kanssa.savonarola kirjoitti:
Aivan !! Oikein aaaaameeeeeeeeeen täytyy siihen lisätä !!!!!
Nyt täytyy lähteä töihin taas !!! Illalla nähdään jos Jumala suo ja saamme eläää.......
- Kysäisempä savolta
savonarola kirjoitti:
Nyt täytyy lähteä töihin taas !!! Illalla nähdään jos Jumala suo ja saamme eläää.......
No, paljonkos onnistuit nyt kinuamaan sossutädeitä rahaa! Sehän sinun työtäsi ainoastaan on!
Raukat eivät uskalla kohdata totuus näköjään ! No se oli odotettavissa että se oli liika uskovaisille nähdä totuus että Kristuxessa on Uskova joka on pelastuxen tiellä.....
Uskoville on liikaa keskustella sinun hyökkäävällä tyylilläsi.
Mikäli joku keskustelee sinun kanssa, hän joutuu hyppäämään samaan venheeseen ja keskustelemaan samalla tyylillä. Tyylisi ei sovi kovinkaan monelle uskovalle. Ota vähän hillitympi tyyli niin voit saada keskusteluja aikaiseksi.
>>>Raukat eivät uskalla kohdata totuus näköjään ! No se oli odotettavissa että se oli liika uskovaisille nähdä totuus että Kristuxessa on Uskova joka on pelastuxen tiellä.....- Synsykus.
jaikal kirjoitti:
Uskoville on liikaa keskustella sinun hyökkäävällä tyylilläsi.
Mikäli joku keskustelee sinun kanssa, hän joutuu hyppäämään samaan venheeseen ja keskustelemaan samalla tyylillä. Tyylisi ei sovi kovinkaan monelle uskovalle. Ota vähän hillitympi tyyli niin voit saada keskusteluja aikaiseksi.
>>>Raukat eivät uskalla kohdata totuus näköjään ! No se oli odotettavissa että se oli liika uskovaisille nähdä totuus että Kristuxessa on Uskova joka on pelastuxen tiellä.....Vai niin Jaikali. Sinä itse et edes vaivaudu vastaamaan kysymyksiin. En tiedä oletko uskossa vai et.
Synsykus. kirjoitti:
Vai niin Jaikali. Sinä itse et edes vaivaudu vastaamaan kysymyksiin. En tiedä oletko uskossa vai et.
Minustakin näyttää silleen ettei jaikal ole uskossa koska ei voi kohdata perusasia....
Niin näyttää silleen että tämä kysymys on liian pelottava monille ja sen kohtaminen johtaa siihen että heidän perusta horjuu ja kaatuu, kun huomavat ettei perusta on Kristus ja Kristuxessa oleminen ja eläminen uskovana niinkuin kävi myöskin semperille...- -muistuttaja-
savonarola kirjoitti:
Minustakin näyttää silleen ettei jaikal ole uskossa koska ei voi kohdata perusasia....
Niin näyttää silleen että tämä kysymys on liian pelottava monille ja sen kohtaminen johtaa siihen että heidän perusta horjuu ja kaatuu, kun huomavat ettei perusta on Kristus ja Kristuxessa oleminen ja eläminen uskovana niinkuin kävi myöskin semperille...Jaikal on kertonut kuinka tuli uskoon, sinä et monien pyynnöstä huolimatta.
- savolle tiedoksi!
savonarola kirjoitti:
Minustakin näyttää silleen ettei jaikal ole uskossa koska ei voi kohdata perusasia....
Niin näyttää silleen että tämä kysymys on liian pelottava monille ja sen kohtaminen johtaa siihen että heidän perusta horjuu ja kaatuu, kun huomavat ettei perusta on Kristus ja Kristuxessa oleminen ja eläminen uskovana niinkuin kävi myöskin semperille...Et sinä savonarola pysty sanomaan kenestäkään, että onko uskossa vai eikö! Sinä lihut palstalla tuomion julistaajana ja tuomitsijana! Syntiä tuollainen on ja ellettee uskonratkaisuasi Jeesuksen puoleen, vvqan pilkkaat tuolla x kirjaimellasi Häntä, niin olet todella uskon ulkopuolella! Sanoitkin jossain vastauksessasi, että e i kukaan voi ollavarma siitä pääseekö taivaseen, ennen kuin perillä! Se on sinulta selvä sanoma, että et itse ole uskossa. Jokainen joka on Jeesuksen verellä pesty on Jeesuksen omna ja matkalla taivaaseen ja tietää sen sisimmässään!
savolle tiedoksi! kirjoitti:
Et sinä savonarola pysty sanomaan kenestäkään, että onko uskossa vai eikö! Sinä lihut palstalla tuomion julistaajana ja tuomitsijana! Syntiä tuollainen on ja ellettee uskonratkaisuasi Jeesuksen puoleen, vvqan pilkkaat tuolla x kirjaimellasi Häntä, niin olet todella uskon ulkopuolella! Sanoitkin jossain vastauksessasi, että e i kukaan voi ollavarma siitä pääseekö taivaseen, ennen kuin perillä! Se on sinulta selvä sanoma, että et itse ole uskossa. Jokainen joka on Jeesuksen verellä pesty on Jeesuksen omna ja matkalla taivaaseen ja tietää sen sisimmässään!
Aivan mutta niinkuin sana sanoo voi liukkaasti liukkua pois asemasta jos ei valvoo koska jopa valitutkin voi exyä niin älä sinäkään ole liian varma kun Sana sanoo että juuri silloin voi ylpeydessä kaatua...
Niin lopullinen pelastus tulee vasta sitten Taivaassa ja sieltä et voi lankea ja putoa ulos enää niin pyri varmista sen paikan itelläs... Katso tie Kristuxessa on ainoa mahdollisuus...- savolle tiedoksi
savonarola kirjoitti:
Aivan mutta niinkuin sana sanoo voi liukkaasti liukkua pois asemasta jos ei valvoo koska jopa valitutkin voi exyä niin älä sinäkään ole liian varma kun Sana sanoo että juuri silloin voi ylpeydessä kaatua...
Niin lopullinen pelastus tulee vasta sitten Taivaassa ja sieltä et voi lankea ja putoa ulos enää niin pyri varmista sen paikan itelläs... Katso tie Kristuxessa on ainoa mahdollisuus...Kun on Kristuksessa ja kulkee Hänen kanssaan taivaan tietä, niin ei Herra heitä pois Hänen omaansa. Kyllä se uskon ratkaisu on tehtävä maan päällä ja täällä oltava varmuus pelastuksesta. On liian myöhäistä koettaa tulla uskoon sitten kun elämänlanka on katkennut tai Jeesus tulee noutamaan omansa pois maan päältä. Tämä aika on meille annattu, että ottaisimme vastaan Kristuksen omaan elämäämme Herraksi ja Vapahtajaksi. Pyytäen syntejään anteeksi ja tunnustaen ne ja pyytää Jeesuksen verebn puhsistusta. Siis nimen omaan tässä ajassa pitää olla vawrmuus sisimmässä siitä, että on Jeesuken oma ja Hänen verensä on saanut puhdistaa kaikesta synnistä. Ei pidä tuudittautua siihen luuloon, että pääsisi jollain hokkuspokkus tempulla taivaaseen.
- Olen samaa mieltä
kanssasi, Jaikal - Savonarola pelottelee ihmisiä ja uhkaa
helvetillä jokaista, jonka kirjoitus ei sovi yksiin hänen
omavanhurskaiden ja narsististen ajatustensa kanssa.Ja tässä toinen joka ei osaa eikä uskaltaa eikä voi keskustella eikä kohdata perustotuus . Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
Room. 8:1
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
#Onko ketään muuta,, kun he jotka ovat Kristuxessa,,,, matkalla Taivaaseen# ..
Näin:
- vain Jeesuksen lunatuksen kautta kukaan voi saada syntinsä anteeksi. Huomaa kuitenkin että Jeesus voi armahtaa kenet vain haluaa. Kaikki puheet että vain "meidän lahko tai meidän kirkko " ovat vain ihmisten sanoja - ainoa joka pelastaa on Jumala Poikansa kautta - ihan niinkuin Raamattu sen kertoo. Sanotaan vaikka että jos Jeesus haluaa pelastaa muslimin tai johonkin muuhun uskontoon kuuluvan - niin hän voi sen tehdä - koska hän on saanut koko ihmiskunnan hallintaansa.
Meillä ei ole asiaan mitään sanomista, mutta olisimme luonnollisesti iloisia kaikista jotka voisivat pelastua.
alexPaljon sanoja mutta missä on sun Raamatunpaikkoja jotka tukevat sitä mitä sanot..
Et huomaa että alat puolustella että et ole Kristuxessa ja puhut six asian ohi että kaikki tulis perässä ja alkais puhua jostain ihan muista kun se että onko Kristuxessa ja Kristuxen ulkopuolella mitään elämä ???
- uatellaas
tuleeko sellasta päivännousua ,että savis sanoisi--- ehkä minä olenkin väärässä?
odotan -odotamme,kuin kuuta nousevaa.. - -muistuttaja-
Joopa, puhtia tuntuu piisaavan, ainakin toistaiseksi.
NIIN JA ON JATKUNUT NYT LÄHES 30v !! KIITOS JUMALALLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SENTÄHDEN TÄYTYY LAUSUA !!!!!!
sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"savonarola kirjoitti:
NIIN JA ON JATKUNUT NYT LÄHES 30v !! KIITOS JUMALALLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SENTÄHDEN TÄYTYY LAUSUA !!!!!!
sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"MUTTA NYT TÄYTYY LÄHTEÄ TÖIHIN... NÄHDÄÄN PÄIVÄLLÄ JOS JUMALA SUO JA SAAMME ELÄÄ.. MUISTAKAA TEHDÄ PARANNUS...
- -muistuttaja-
savonarola kirjoitti:
NIIN JA ON JATKUNUT NYT LÄHES 30v !! KIITOS JUMALALLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SENTÄHDEN TÄYTYY LAUSUA !!!!!!
sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"Tuohan ei ole totta, kun kirjoitit
"Niin ja on jatkunut [ts. puhti] nyt lähes 30v"
Et puhunut noin Israelissa ja siitähän on vasta n.7 vuotta.
Älä rupea liian hurskaaksi. Kolmeakymmentä vuotta tämä 'uusi buumisi' ei ole kestänyt. Ei läheskään.
Muuten, milloin tulit uskoon (josta et halua todistaa), silloinko lähes 30 vuotta sitten? -muistuttaja- kirjoitti:
Tuohan ei ole totta, kun kirjoitit
"Niin ja on jatkunut [ts. puhti] nyt lähes 30v"
Et puhunut noin Israelissa ja siitähän on vasta n.7 vuotta.
Älä rupea liian hurskaaksi. Kolmeakymmentä vuotta tämä 'uusi buumisi' ei ole kestänyt. Ei läheskään.
Muuten, milloin tulit uskoon (josta et halua todistaa), silloinko lähes 30 vuotta sitten?Oletko Kristuxessa ??? Kerro nyt sitä ensin ???? Katsotaan sitten mistä me keskustellaan !! Älä nyt yritä luistaa ja viedä keskustelu pois kettjun tarkoituxista !!!
- -muistuttaja-
savonarola kirjoitti:
Oletko Kristuxessa ??? Kerro nyt sitä ensin ???? Katsotaan sitten mistä me keskustellaan !! Älä nyt yritä luistaa ja viedä keskustelu pois kettjun tarkoituxista !!!
Olen Kristuksessa.
"Men hans verk är det, att I ären i Kristus Jesus, som för oss har blivit till visdom från Gud, till rättfärdighet och helgelse och till förlossning"
Välsignat vare hans heliga namn.
Jag minns ditt modersmål var svenska. Skriv därför på svenska. -muistuttaja- kirjoitti:
Olen Kristuksessa.
"Men hans verk är det, att I ären i Kristus Jesus, som för oss har blivit till visdom från Gud, till rättfärdighet och helgelse och till förlossning"
Välsignat vare hans heliga namn.
Jag minns ditt modersmål var svenska. Skriv därför på svenska.På finska --> 1. Kor. 1:30 Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
Kuules senkin trolli !! Et pysty ohjamaan mua vaikka olet saanut kaikki muut hyppimään narrina sun kunkkuvallan perään .
Muistutan sua että tämä on suomenkielinen foorumi ja jos sulla on tarve kirjoittaa ruotsia siiry ruotsinkieliseen foorumiin silloin..
Syöddään suomalaista leipä ja puhutaan suomea on vanha ohjenuora meille..
Mutta siinä voimme katsoa ketkä ovat kristuxessa samassa luvussa mihin tuo sun ańtama jae viittaa --->1. Kor. 1: 3 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
4 Minä kiitän Jumalaani aina teidän tähtenne siitä Jumalan armosta, joka on annettu teille Kristuksessa Jeesuksessa,
5 että kaikessa olette rikastuneet hänessä, kaikessa puheessa ja kaikessa tiedossa,
6 sen mukaan kuin todistus Kristuksesta on teissä vahvistettu,
7 niin ettei teiltä mitään puutu missään armolahjassa, teidän odottaessanne meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen ilmestystä.
8 Hän on myös vahvistava teitä loppuun asti, niin että te olette nuhteettomat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen päivänä.
9 Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.
10 Mutta minä kehoitan teitä, veljet, meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeen, että kaikki olisitte puheessa yksimieliset ettekä suvaitsisi riitaisuuksia keskuudessanne, vaan pysyisitte sovinnossa ja teillä olisi sama mieli ja sama ajatus
No oletko nuhteeton vai oletko kaatumassa hirveässä tuomiossa kaatajapappeien syliissä ???.savonarola kirjoitti:
På finska --> 1. Kor. 1:30 Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
Kuules senkin trolli !! Et pysty ohjamaan mua vaikka olet saanut kaikki muut hyppimään narrina sun kunkkuvallan perään .
Muistutan sua että tämä on suomenkielinen foorumi ja jos sulla on tarve kirjoittaa ruotsia siiry ruotsinkieliseen foorumiin silloin..
Syöddään suomalaista leipä ja puhutaan suomea on vanha ohjenuora meille..
Mutta siinä voimme katsoa ketkä ovat kristuxessa samassa luvussa mihin tuo sun ańtama jae viittaa --->1. Kor. 1: 3 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
4 Minä kiitän Jumalaani aina teidän tähtenne siitä Jumalan armosta, joka on annettu teille Kristuksessa Jeesuksessa,
5 että kaikessa olette rikastuneet hänessä, kaikessa puheessa ja kaikessa tiedossa,
6 sen mukaan kuin todistus Kristuksesta on teissä vahvistettu,
7 niin ettei teiltä mitään puutu missään armolahjassa, teidän odottaessanne meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen ilmestystä.
8 Hän on myös vahvistava teitä loppuun asti, niin että te olette nuhteettomat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen päivänä.
9 Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.
10 Mutta minä kehoitan teitä, veljet, meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeen, että kaikki olisitte puheessa yksimieliset ettekä suvaitsisi riitaisuuksia keskuudessanne, vaan pysyisitte sovinnossa ja teillä olisi sama mieli ja sama ajatus
No oletko nuhteeton vai oletko kaatumassa hirveässä tuomiossa kaatajapappeien syliissä ???.Mutta nyt täytyy taas kiiruhtaa töihin niin illalla nähdään sitten ja keskustellaan mitä on olla Kristuxessa.. Tuossa vähän maistiaisia siitä ---> Ap. t. 10:36
Sen sanan, jonka hän lähetti Israelin lapsille, julistaen evankeliumia rauhasta Jeesuksessa Kristuksessa, joka on kaikkien Herra,
Room. 3:24
ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
Room. 6:11
Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.
Room. 6:23
Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
Room. 8:1
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
Room. 8:2
Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
Room. 8:39
ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
Room. 9:1
Minä sanon totuuden Kristuksessa, en valhettele-sen todistaa minulle omatuntoni Pyhässä Hengessä-
Room. 12:5
niin me, vaikka meitä on monta, olemme yksi ruumis Kristuksessa, mutta itsekukin olemme toistemme jäseniä;
Room. 15:17
Minulla on siis kerskaukseni Kristuksessa Jeesuksessa palvellessani Jumalaa;
Room. 16:3
Tervehdys Priskalle ja Akylaalle, työkumppaneilleni Kristuksessa Jeesuksessa,
Room. 16:7
Tervehdys Andronikukselle ja Juniaalle, heimolaisilleni ja vankeustovereilleni, joilla on suuri arvo apostolien joukossa ja jotka jo ennen minua ovat olleet Kristuksessa.
Room. 16:9
Tervehdys Urbanukselle, meidän työtoverillemme Kristuksessa, ja Stakykselle, rakkaalleni.
Room. 16:10
Tervehdys Apelleelle, koetuksenkestäneelle Kristuksessa. Tervehdys Aristobuluksen perhekuntalaisille.
1. Kor. 1:2
Korintossa olevalle Jumalan seurakunnalle, Kristuksessa Jeesuksessa pyhitetyille, jotka ovat kutsutut ja pyhät, ynnä kaikille, jotka avuksi huutavat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeä kaikissa paikkakunnissa, niin omissaan kuin meidänkin.
1. Kor. 1:4
Minä kiitän Jumalaani aina teidän tähtenne siitä Jumalan armosta, joka on annettu teille Kristuksessa Jeesuksessa,
1. Kor. 1:30
Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
1. Kor. 3:1
Niinpä, veljet, minun ei käynyt puhuminen teille niinkuin hengellisille, vaan niinkuin lihallisille, niinkuin pienille lapsille Kristuksessa.
1. Kor. 4:10
me olemme houkkia Kristuksen tähden, mutta te älykkäitä Kristuksessa, me olemme heikkoja, mutta te väkeviä; te kunnioitettuja, mutta me halveksittuja.
1. Kor. 4:15
Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa.
1. Kor. 4:17
Juuri sentähden minä lähetin teille Timoteuksen, joka on minun rakas ja uskollinen poikani Herrassa; hän on muistuttava teitä minun vaelluksestani Kristuksessa Jeesuksessa, sen mukaan kuin minä kaikkialla, joka seurakunnassa, opetan.
1. Kor. 15:18
Ja silloinhan Kristuksessa nukkuneetkin olisivat kadotetut.
1. Kor. 15:22
Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa,
1. Kor. 15:31
Joka päivä minä olen kuoleman kidassa, niin totta kuin te, veljet, olette minun kerskaukseni Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
1. Kor. 16:24
Minun rakkauteni on teidän kaikkien kanssa Kristuksessa Jeesuksessa.
2. Kor. 2:14
Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka aina kuljettaa meitä voittosaatossa Kristuksessa ja meidän kauttamme joka paikassa tuo ilmi hänen tuntemisensa tuoksun!
2. Kor. 2:17
Sillä me emme ole niinkuin nuo monet, jotka myyskentelevät Jumalan sanaa; vaan puhtaasta mielestä, niinkuin Jumalan vaikutuksesta, Jumalan edessä, me Kristuksessa puhumme.
2. Kor. 3:14
Mutta heidän mielensä paatuivat, sillä vielä tänäkin päivänä sama peite, vanhan liiton kirjoituksia luettaessa, pysyy poisottamatta, sillä vasta Kristuksessa se katoaa.
2. Kor. 5:17
Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
2. Kor. 5:19
Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
2. Kor. 12:2
Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen-oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää.
2. Kor. 12:19
Olette kai jo kauan sitten luulleet, että me puolustaudumme teidän edessänne. Jumalan edessä, Kristuksessa me puhumme; mutta kaikki teille rakennukseksi, rakkaani.savonarola kirjoitti:
Mutta nyt täytyy taas kiiruhtaa töihin niin illalla nähdään sitten ja keskustellaan mitä on olla Kristuxessa.. Tuossa vähän maistiaisia siitä ---> Ap. t. 10:36
Sen sanan, jonka hän lähetti Israelin lapsille, julistaen evankeliumia rauhasta Jeesuksessa Kristuksessa, joka on kaikkien Herra,
Room. 3:24
ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
Room. 6:11
Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.
Room. 6:23
Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
Room. 8:1
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
Room. 8:2
Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
Room. 8:39
ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
Room. 9:1
Minä sanon totuuden Kristuksessa, en valhettele-sen todistaa minulle omatuntoni Pyhässä Hengessä-
Room. 12:5
niin me, vaikka meitä on monta, olemme yksi ruumis Kristuksessa, mutta itsekukin olemme toistemme jäseniä;
Room. 15:17
Minulla on siis kerskaukseni Kristuksessa Jeesuksessa palvellessani Jumalaa;
Room. 16:3
Tervehdys Priskalle ja Akylaalle, työkumppaneilleni Kristuksessa Jeesuksessa,
Room. 16:7
Tervehdys Andronikukselle ja Juniaalle, heimolaisilleni ja vankeustovereilleni, joilla on suuri arvo apostolien joukossa ja jotka jo ennen minua ovat olleet Kristuksessa.
Room. 16:9
Tervehdys Urbanukselle, meidän työtoverillemme Kristuksessa, ja Stakykselle, rakkaalleni.
Room. 16:10
Tervehdys Apelleelle, koetuksenkestäneelle Kristuksessa. Tervehdys Aristobuluksen perhekuntalaisille.
1. Kor. 1:2
Korintossa olevalle Jumalan seurakunnalle, Kristuksessa Jeesuksessa pyhitetyille, jotka ovat kutsutut ja pyhät, ynnä kaikille, jotka avuksi huutavat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeä kaikissa paikkakunnissa, niin omissaan kuin meidänkin.
1. Kor. 1:4
Minä kiitän Jumalaani aina teidän tähtenne siitä Jumalan armosta, joka on annettu teille Kristuksessa Jeesuksessa,
1. Kor. 1:30
Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
1. Kor. 3:1
Niinpä, veljet, minun ei käynyt puhuminen teille niinkuin hengellisille, vaan niinkuin lihallisille, niinkuin pienille lapsille Kristuksessa.
1. Kor. 4:10
me olemme houkkia Kristuksen tähden, mutta te älykkäitä Kristuksessa, me olemme heikkoja, mutta te väkeviä; te kunnioitettuja, mutta me halveksittuja.
1. Kor. 4:15
Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa.
1. Kor. 4:17
Juuri sentähden minä lähetin teille Timoteuksen, joka on minun rakas ja uskollinen poikani Herrassa; hän on muistuttava teitä minun vaelluksestani Kristuksessa Jeesuksessa, sen mukaan kuin minä kaikkialla, joka seurakunnassa, opetan.
1. Kor. 15:18
Ja silloinhan Kristuksessa nukkuneetkin olisivat kadotetut.
1. Kor. 15:22
Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa,
1. Kor. 15:31
Joka päivä minä olen kuoleman kidassa, niin totta kuin te, veljet, olette minun kerskaukseni Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
1. Kor. 16:24
Minun rakkauteni on teidän kaikkien kanssa Kristuksessa Jeesuksessa.
2. Kor. 2:14
Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka aina kuljettaa meitä voittosaatossa Kristuksessa ja meidän kauttamme joka paikassa tuo ilmi hänen tuntemisensa tuoksun!
2. Kor. 2:17
Sillä me emme ole niinkuin nuo monet, jotka myyskentelevät Jumalan sanaa; vaan puhtaasta mielestä, niinkuin Jumalan vaikutuksesta, Jumalan edessä, me Kristuksessa puhumme.
2. Kor. 3:14
Mutta heidän mielensä paatuivat, sillä vielä tänäkin päivänä sama peite, vanhan liiton kirjoituksia luettaessa, pysyy poisottamatta, sillä vasta Kristuksessa se katoaa.
2. Kor. 5:17
Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
2. Kor. 5:19
Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
2. Kor. 12:2
Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen-oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää.
2. Kor. 12:19
Olette kai jo kauan sitten luulleet, että me puolustaudumme teidän edessänne. Jumalan edessä, Kristuksessa me puhumme; mutta kaikki teille rakennukseksi, rakkaani.NO NIIN TULIN TÖISTÄ JA HUOMAAN ETTÄ VIELÄ VAAN EI LÖYDY MELKEIN YHTÄÄN KIINNOSTUSTA KRISTUSTA KOHTAAN ????? HÄMMÄSTYN KOVASTI MUTTA TOISAALTA OLIHAN SE ODOTETTAVISSA..
- kyssäri savolle
savonarola kirjoitti:
MUTTA NYT TÄYTYY LÄHTEÄ TÖIHIN... NÄHDÄÄN PÄIVÄLLÄ JOS JUMALA SUO JA SAAMME ELÄÄ.. MUISTAKAA TEHDÄ PARANNUS...
Paljos nyt sait rahaa sossutädeiltä! Sehän se sinun työsi on savonarola!
- kyssäri savolle
savonarola kirjoitti:
NO NIIN TULIN TÖISTÄ JA HUOMAAN ETTÄ VIELÄ VAAN EI LÖYDY MELKEIN YHTÄÄN KIINNOSTUSTA KRISTUSTA KOHTAAN ????? HÄMMÄSTYN KOVASTI MUTTA TOISAALTA OLIHAN SE ODOTETTAVISSA..
Inhottavaa huutoa savolta! Ota jo se capsluk pois päältä vihdoinkin ja kirjoita sivistyneesti!
- -muistuttaja-
savonarola kirjoitti:
NO NIIN TULIN TÖISTÄ JA HUOMAAN ETTÄ VIELÄ VAAN EI LÖYDY MELKEIN YHTÄÄN KIINNOSTUSTA KRISTUSTA KOHTAAN ????? HÄMMÄSTYN KOVASTI MUTTA TOISAALTA OLIHAN SE ODOTETTAVISSA..
Olet totuudesta eksynyt. Elät valheessa. Olet vaihtanut ylösnousseen Jeesuksen johonkin "toiseen jeesukseen" ja ottanut vastaan jonkun "toisen hengen".
Et vastaa kysymyksiin, etpä tietenkään. Minä vastasin ilman lukemattomia raamatunkohtia, että olen Kristuksessa.
Oletko Kristuksessa? - -muistuttaja-
-muistuttaja- kirjoitti:
Olet totuudesta eksynyt. Elät valheessa. Olet vaihtanut ylösnousseen Jeesuksen johonkin "toiseen jeesukseen" ja ottanut vastaan jonkun "toisen hengen".
Et vastaa kysymyksiin, etpä tietenkään. Minä vastasin ilman lukemattomia raamatunkohtia, että olen Kristuksessa.
Oletko Kristuksessa?Anteeksi, ylempi piti tulla savonarolan kirjoituksen alle.
- savix on kunkku
kettjun tarkoituxista ----koroittaa savixta ja savixen erehtymättomuyyttä kunnia savixelle...oi maestro me lampaasi päkätämme perässäsi ----päkäti pää
Aikamoista vastustua keskustella pääasiasta ??? Oletko Kristuxessa ?? Ja mitä se merkitsee uskovaisille ???
- dsghyjuik
NO NIIN TULIN TÖISTÄ JA HUOMAAN ETTÄ VIELÄ VAAN EI LÖYDY MELKEIN YHTÄÄN KIINNOSTUSTA KRISTUSTA KOHTAA
savixen kaa ei kukkaa halluu taivaaseen. kaikki pelekää että siellä tulloo kiista savixen kaa....muut halluu taivaaseen ,jossa ei ole savixsta NO NIIN TULIN TÖISTÄ JA HUOMAAN ETTÄ VIELÄ VAAN EI LÖYDY MELKEIN YHTÄÄN KIINNOSTUSTA KRISTUSTA KOHTAA
No niin ,, jos ei haluta mun kans Taivaaseen ,,, niin toivon ainakin että halutaan Kristuxeen ja olla Kristuxessa joka on Taivaassa juuri nyt ,, eikö ole mahtava ????- eenokki 12
Eikö savis tiedä että Kristus on Kaikkivaltias joka ei istu Jumalan oikealla puolella kuin haikara pesässään vaan Kristus on kaikkialla missä Hän haluaa ja olla olematta missään.
- kyssäri savolle
Sinun taivaaseesi ei kukaan muu halua! Se ei ole Jumalan taivas, vaan sielunvihollisen seurassa olo! Sinä olet pimeyden hengen palvelija!
kyssäri savolle kirjoitti:
Sinun taivaaseesi ei kukaan muu halua! Se ei ole Jumalan taivas, vaan sielunvihollisen seurassa olo! Sinä olet pimeyden hengen palvelija!
Tässä on kuvattu ja kerrottu siitä Taivaasta mihin pyrin !!! ---> Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Matt. 16:2
Mutta hän vastasi ja sanoi heille: "Kun ilta tulee, sanotte te: 'Tulee selkeä ilma, sillä taivas ruskottaa',
Matt. 16:3
ja aamulla: 'Tänään tulee rajuilma, sillä taivas ruskottaa ja on synkkä'. Taivaan muodon te osaatte arvioida, mutta aikain merkkejä ette osaa.
Matt. 24:35
Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
Mark. 13:31
Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
Luuk. 3:21
Kun siis kaikkea kansaa kastettiin ja myöskin Jeesus oli saanut kasteen ja rukoili, niin tapahtui, että taivas aukeni
Luuk. 4:25
Minä sanon teille totuudessa: monta leskeä oli Eliaan aikana Israelissa, kun taivas oli suljettuna kolme vuotta ja kuusi kuukautta ja suuri nälkä tuli kaikkeen maahan,
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
Luuk. 21:33
Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
Ap. t. 7:49
'Taivas on minun valtaistuimeni ja maa minun jalkojeni astinlauta; minkäkaltaisen huoneen te minulle rakentaisitte, sanoo Herra, tai mikä paikka olisi minun leposijani?
Jaak. 5:18
Ja hän rukoili uudestaan, ja taivas antoi sateen, ja maa kasvoi hedelmänsä.
Ilm. 6:14
ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa.
Ilm. 11:6
Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat.
Ilm. 18:20
Riemuitse hänestä, taivas, ja te pyhät ja apostolit ja profeetat; sillä Jumala on hänet tuominnut ja kostanut hänelle teidän tuomionne.
Ilm. 20:11
Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
Ilm. 21:1
Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
Meinatko myöskin pyrkiä tähän taivaaseen ??? Hmm se kyllä merkitse että on mahdollisuus että ollaan samassa Taivaassa ?? Miten sitten suu pannaan??? Mua se ei kyllä haittaa että olisimme samassa Taivaassa kun se vaan on se oikea Raamattullinen Kristuxen Taivas !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701