4 kk. sitten menetin tyttäreni liikenneonnettomuudessa. Hän oli 15v. kaunis , iloinen pieni ihminen. En jaksa kestää tätä surun määrää. Katselen hänen kuvaansa ja mietin miksi näin kävi? Elämässä oli kaikki hyvin, yhtäkkiä kaikki muuttuu. Tarvitsen häntä. On niin ikävä.
Onkohan kohtalotovereita?
Menetin tyttäreni
5
379
Vastaukset
- Otan osaa...
Miten se tapahtui?
- Anne
Itsellä samanikäinen tytär. En voi muuta kun pyytää teille voimia ja jaksamista
tuleviin päiviin. Uuteen päivään vaan pakko jaksaa, etenkin jos perheessänne on muita lapsia. Mikään ei korvaa yheisiä muistoja. Voimia todella teille - jk
ei olle kohtalo tovereita
- Jaksamista...
toivottelen.Elämässä kaikki ei ole oikeudenmukaista, joskus on aika luopua.On väärin että pitää luopua liian aikaisin.Elämä on lainaa.
Hei Kultsu
Menetin poikani liikenneonnettomuudessa n. 4 vuotta sitten. Aloitin silloin palstan MIKÄ ON AUTTANUT SURUSSA? Sen jälkeen olen jatkanut keskustelua muutamalla muulla otsikolla ja nyt avasin taas täyteen tullen palstan uudella nimellä LÖYDÄNKÖ VOIMAA 2. Palstat ovat toimineet ainakin minulle vertaistukena. Tavoitat meitä kohtalosi ystäviä sieltäkin vaikka on myös hyvä, että tämäkin palsta käsittelee samaa asiaa. Voimia elämääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462