Onko harmaa talous fiksuinta taloutta

Olis hyvä tietää ???

koska sillä ei hoideta loisia ?

12

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina pimeesti,aina

Kyllä ehdottomasti. Hyötysuhde verotukseen on huono. Lisäksi veroilla elätetään hirveä määrä turhaa hallintoa ja muita loisolioita.

On paljon halvempaa maksaa koulut lapsille ja terveyspalvelut omasta pussista.

Firmat veloittaa noin 50 e tunti alv. Työntekijä saa kympin tunti verojen jälkeen 6 e

Eli 73 euroa lähtee ihmiseltä ja tulee 6 e hyöty toiselle.Kuka syö 66 e tästä

• AIVAN EHDOTTOMASTI.

Harmaa talous pakottaa myös loiset töihin, ja se taas nostaa hyvinvointia ja elintasoa. Kaikki voittavat, jopa nykyiset loiset.

• talous kuntoon

Eipäs vielä kukaan ole törmännyt hihkumaaan miten paljon hyvää on saatu verorahoilla.
      Toki näinkin on tapahtunut,mutta nykyään hallinto ja muut syövät kuormasta liikaa.
      Ihmeellisiä jättieläkkeitä,hutihommista boomuksia jopa valtion puolella,maahanmuuttopelleily järkyttävää tuhlaamista.

Olen jo monta vuotta muuraillut harmaana.siis tarkoitan talkoohengessä.
      Suosittelen.

• Petosjytky lemuaa

Äärioikeisto=Pers=Kok ovat maahanmuuton aloittajia, ylläpitäjiä, kulttuurien pakkosekoittamisen takana, ILMAISEN SUOMALAISEN ORJATYÖVOIMAN tavoitteella.

• unohtakaa valtio

Ei valtiovalta voi pakottaa ihmisiä maksamaan esim. 46.00 e 23 % alv siitä että
      joku asentaja kaveri korjaa auton jarrut tai jotain muuta ja saa 15 euron tuntikorvauksen suoraa käteen.

Korjaamoveloitukset on muuten luokkaa 65-80 e ja asentajat on amiksen harjoittelijoita.

• Petosjytky löyhkää
    • Laiskimmat loiset

kuolevat nälkään kun verotus lopetetaan. Mm. yksi "PetosjytkyLemuaa"- tyyppi. Mutta ei kai se haittaa, ei ainakaan minun mielestä.

• edes vähän älliä

Ei todellakaan.

• Sanos muuta.
        edes vähän älliä kirjoitti:

Ei todellakaan.

Ihme että tuollaiset lemuavat tyypit saavat edes olla vapaalla jalalla, todella omituista...

• Tawja H.

MInun ei ainakaan tawwitse enää juosta sen mawkan pewässä.

Minä olenkin kansallissosiaalidemokraatti, eli sdp:läinen

• Sinähän olet

koko ajan ollut harmaan talouden kannattaja, ethän ole maksanut veroja ollenkaan.. ja muutenkin olet vain valehdellut.

• Harmaa talous

pelastaa maan talouden ja yhteiskunnan moraalin. Ja myös lastemme tulevaisuuden.

SE ON HYVÄ ASIA !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      232
      4152
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2624
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2345
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1426
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      115
      1406
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1169
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      77
      1085
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      943
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      936
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      921
    Aihe