koska sillä ei hoideta loisia ?
Onko harmaa talous fiksuinta taloutta
12
150
Vastaukset
- aina pimeesti,aina
Kyllä ehdottomasti. Hyötysuhde verotukseen on huono. Lisäksi veroilla elätetään hirveä määrä turhaa hallintoa ja muita loisolioita.
On paljon halvempaa maksaa koulut lapsille ja terveyspalvelut omasta pussista.
Firmat veloittaa noin 50 e tunti alv. Työntekijä saa kympin tunti verojen jälkeen 6 e
Eli 73 euroa lähtee ihmiseltä ja tulee 6 e hyöty toiselle.Kuka syö 66 e tästä - AIVAN EHDOTTOMASTI.
Harmaa talous pakottaa myös loiset töihin, ja se taas nostaa hyvinvointia ja elintasoa. Kaikki voittavat, jopa nykyiset loiset.
- talous kuntoon
Eipäs vielä kukaan ole törmännyt hihkumaaan miten paljon hyvää on saatu verorahoilla.
Toki näinkin on tapahtunut,mutta nykyään hallinto ja muut syövät kuormasta liikaa.
Ihmeellisiä jättieläkkeitä,hutihommista boomuksia jopa valtion puolella,maahanmuuttopelleily järkyttävää tuhlaamista.
Olen jo monta vuotta muuraillut harmaana.siis tarkoitan talkoohengessä.
Suosittelen.- Petosjytky lemuaa
Äärioikeisto=Pers=Kok ovat maahanmuuton aloittajia, ylläpitäjiä, kulttuurien pakkosekoittamisen takana, ILMAISEN SUOMALAISEN ORJATYÖVOIMAN tavoitteella.
- unohtakaa valtio
Ei valtiovalta voi pakottaa ihmisiä maksamaan esim. 46.00 e 23 % alv siitä että
joku asentaja kaveri korjaa auton jarrut tai jotain muuta ja saa 15 euron tuntikorvauksen suoraa käteen.
Korjaamoveloitukset on muuten luokkaa 65-80 e ja asentajat on amiksen harjoittelijoita. - Petosjytky löyhkää
Äärioikeiston kaksi Kokoomusta=Persut=Kokoomus taas esittelee veroparatiiseista kehiteltyjä "fiksuja" ideoitaan. Ettei Sasi=Soini=Katainen=Wahlroos tms ylläpidettävä itse olisi asialla ?
http://www.thl.fi/fi_FI/web/fi/tutkimus/hankkeet/stop_koyhyys/nakokulmia/lapsikoyhyys_on_suomessa_kasvussa - Laiskimmat loiset
kuolevat nälkään kun verotus lopetetaan. Mm. yksi "PetosjytkyLemuaa"- tyyppi. Mutta ei kai se haittaa, ei ainakaan minun mielestä.
- edes vähän älliä
Ei todellakaan.
- Sanos muuta.
edes vähän älliä kirjoitti:
Ei todellakaan.
Ihme että tuollaiset lemuavat tyypit saavat edes olla vapaalla jalalla, todella omituista...
- Tawja H.
MInun ei ainakaan tawwitse enää juosta sen mawkan pewässä.
Minä olenkin kansallissosiaalidemokraatti, eli sdp:läinen- Sinähän olet
koko ajan ollut harmaan talouden kannattaja, ethän ole maksanut veroja ollenkaan.. ja muutenkin olet vain valehdellut.
- Harmaa talous
pelastaa maan talouden ja yhteiskunnan moraalin. Ja myös lastemme tulevaisuuden.
SE ON HYVÄ ASIA !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602