koska sillä ei hoideta loisia ?
Onko harmaa talous fiksuinta taloutta
12
111
Vastaukset
- aina pimeesti,aina
Kyllä ehdottomasti. Hyötysuhde verotukseen on huono. Lisäksi veroilla elätetään hirveä määrä turhaa hallintoa ja muita loisolioita.
On paljon halvempaa maksaa koulut lapsille ja terveyspalvelut omasta pussista.
Firmat veloittaa noin 50 e tunti alv. Työntekijä saa kympin tunti verojen jälkeen 6 e
Eli 73 euroa lähtee ihmiseltä ja tulee 6 e hyöty toiselle.Kuka syö 66 e tästä - AIVAN EHDOTTOMASTI.
Harmaa talous pakottaa myös loiset töihin, ja se taas nostaa hyvinvointia ja elintasoa. Kaikki voittavat, jopa nykyiset loiset.
- talous kuntoon
Eipäs vielä kukaan ole törmännyt hihkumaaan miten paljon hyvää on saatu verorahoilla.
Toki näinkin on tapahtunut,mutta nykyään hallinto ja muut syövät kuormasta liikaa.
Ihmeellisiä jättieläkkeitä,hutihommista boomuksia jopa valtion puolella,maahanmuuttopelleily järkyttävää tuhlaamista.
Olen jo monta vuotta muuraillut harmaana.siis tarkoitan talkoohengessä.
Suosittelen.- Petosjytky lemuaa
Äärioikeisto=Pers=Kok ovat maahanmuuton aloittajia, ylläpitäjiä, kulttuurien pakkosekoittamisen takana, ILMAISEN SUOMALAISEN ORJATYÖVOIMAN tavoitteella.
- unohtakaa valtio
Ei valtiovalta voi pakottaa ihmisiä maksamaan esim. 46.00 e 23 % alv siitä että
joku asentaja kaveri korjaa auton jarrut tai jotain muuta ja saa 15 euron tuntikorvauksen suoraa käteen.
Korjaamoveloitukset on muuten luokkaa 65-80 e ja asentajat on amiksen harjoittelijoita. - Petosjytky löyhkää
Äärioikeiston kaksi Kokoomusta=Persut=Kokoomus taas esittelee veroparatiiseista kehiteltyjä "fiksuja" ideoitaan. Ettei Sasi=Soini=Katainen=Wahlroos tms ylläpidettävä itse olisi asialla ?
http://www.thl.fi/fi_FI/web/fi/tutkimus/hankkeet/stop_koyhyys/nakokulmia/lapsikoyhyys_on_suomessa_kasvussa - Laiskimmat loiset
kuolevat nälkään kun verotus lopetetaan. Mm. yksi "PetosjytkyLemuaa"- tyyppi. Mutta ei kai se haittaa, ei ainakaan minun mielestä.
- edes vähän älliä
Ei todellakaan.
- Sanos muuta.
edes vähän älliä kirjoitti:
Ei todellakaan.
Ihme että tuollaiset lemuavat tyypit saavat edes olla vapaalla jalalla, todella omituista...
- Tawja H.
MInun ei ainakaan tawwitse enää juosta sen mawkan pewässä.
Minä olenkin kansallissosiaalidemokraatti, eli sdp:läinen- Sinähän olet
koko ajan ollut harmaan talouden kannattaja, ethän ole maksanut veroja ollenkaan.. ja muutenkin olet vain valehdellut.
- Harmaa talous
pelastaa maan talouden ja yhteiskunnan moraalin. Ja myös lastemme tulevaisuuden.
SE ON HYVÄ ASIA !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275