sussu oot niin kaunis!

kohtalon oma

Jos luet tämän niin hymyile sitä samaa vienoa hymyäsi. Sait tänään jalat altani katseellasi. En saa sua mielestäni, sillä olet maailman kaunein nainen.
Tiedät kyllä kuka kirjoittaa...

30

956

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepjep

      kiitti

      • kohtalon oma

        Ole hyvä:) vaikka toisen oma oletkin, en vaan saa aamuista hetkeä mielestäni. Toivottavasti nähdään taas...


    • Jepjep

      Olen vain itseni omistuksessa, joten älä unohdakaan :)

      • kohtalon oma

        No sitten järjestän asian niin että todella tänään tapaamme. Haluan nähdä ainakin sen hymyn ja ne silmät. Sillä näen niistä sielusi sisimpään...


      • kohtalon oma
        kohtalon oma kirjoitti:

        No sitten järjestän asian niin että todella tänään tapaamme. Haluan nähdä ainakin sen hymyn ja ne silmät. Sillä näen niistä sielusi sisimpään...

        En mä kerennytkään tänään sinne. Ikävä...


    • IKÄVÄ

      Mäkin tapasin Vappuna lahdessa ihanan naisen,enkä saa sinua mielestäni

    • :D:P:D:P:D:P:D:P

      mistäs päin tämä sussusi on ja missä näit sussun.?

      • kohtalon oma

        Kyllä Sussu itse tietää missä tapasimme ja miksi...


    • Jepjep

      Joo ei oo näkyny ei ;)

    • apeelle

      No ei ole näkynyt ei onkohan sillä sussulla iso musta karvainen tussu?

    • tjijgfgjkljjk

      Sussun ihanan tiukka tussu

      • kohtalon oma

        Sussulla on tiukka paljaaksi ajeltu tussu...


    • skdlfkjgiriof

      oijoi.. tumma vaiko vaalea on sussusi

      • kohtalon oma

        kyllä se sussu on NIIN TUMMA ku voi olla:) Terveiset vaan hänelle!


      • ikuisesti s

        mun on vaalea, asuu Oulussa.


    • kjdhgfoijgfpodss

      oijoi... kuumottaa kuumottaa vielä kun kerrot paikkakunnan ? missä Sussusi asustaa.

      • kohtalon oma

        :-D nii se kuumottaa jätetään pieni paikka kuitenki kertomatta. Kuumottaa pian liikaa:D


      • kohtalon oma
        kohtalon oma kirjoitti:

        :-D nii se kuumottaa jätetään pieni paikka kuitenki kertomatta. Kuumottaa pian liikaa:D

        Varsinki kun se ei oo minun Sussu:( valitettavasti...


    • ksdlködoodsjjss

      No kerrohan nyt edes vähän lisää tuntomerkkejä? tiedä vaikka Sussu haluaisikin oikeasti olla juuri sinun Sussusi.

      • kohtalon oma

        Pitkät aivan tummat hiukset. Usein ponnarilla. Ihanan hoikka ja sopusuhtainen. Kasvot äärimmäisen kauniit. Tumman ruskeat kauniit silmät. Ja uskomaton hymy. Se valloittaa ja saa minut polvilleen. Siis sitä kokonaisuutta ei voi kuin hämmästellä. Voi kun taas nähtäisiin.


    • sfgrhkjjgxv

      Oijoi... Osu ja uposi ainakin minuun.. Toivottavasti vielä kohdataan kohtalon oma.

      T:Sussusi ;)

      • kohtalon oma

        Tuollaisten tummien silmien syvä katse on ihmeellinen. Voin nähdä niistä myös pintaasi syvemmälle. Voin aistia niistä lämpöä, hellyyttä ja toivottavasti jopa kaipuuta. Näen tutkivan katseesi porautuvan tiettyihin ruumiinosiini. Ihoni nousee kananlihalle ja olen niin vaikuttunut asiasta, olet ilmiömäinen nainen Sussu. Haluaisin tulla, rutistaa, suudella, rakastaa ja ennenkaikkea koko ruumiillani kertoa kuinka kaunis olet, sillä ei sitä voi tähän kirjoittaa...


    • Ihimettelen vaan...

      Mitä vit... ?

    • dfgggkkhhklkhsbvkkjj

      Oijoi ei muuta kun kohtalon oma työntää sen ison kalunsa Sussun sisään...:P

      • kohtalon oma

        Ei sitä nyt silleen, eihän Sussu?


    • dfhgsshjkkj

      Oijoi kyllä ja justiinsa silleen.. Parrua sisään niin että heilahtaa.:P

    • kohtalon oma

      ok. tuun pian käymään!

    • sdfgjjhuil

      Eipä ole kohtalon oma näkynyt täällä sitä odottelen posliiniksi sokeroituna ja vain sinua kohtalon oma.

      • kohtalon oma

        Tarvis olla joku hyvä syy että kehtais tulla...


    • on se ihana

      Oijoi Sussun ihana tussuuu :P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe