Kataisen maakuntalehtien porvarilliseksi vappupuheeksi naamioitu kiertoartikkeli oli ostikoitu: "Suomalaiset ansaitsevat nykyistä parempaa, palkitsevampaa ja joustavampaa työelämää".
Itse juttu sen sitten kertoi mitä tämä kaunissanainen ostiskko sisällään oikeastri piti.
Suomalaisten täytyy(!) tästä lähtien tehdä hieman nykyistä pidempää työuraa - se on absoluuttinen fakta!
Yrityksiä pitää kannustaa, jotta ne voivat teettää enemmän ja pidempään töitä.
Tällä hetkellä liian moni sairastuu työelämässä, mistä kertyy yhteiskunnalle kymmenien miljardien lasku. Työterveyshuollon saatavuuteen ja toimivuuteen tulee kiinnittää entistä enempi huomiota!?
Panostamalla työntekijöiden osaamistasoon vaikutetaan samalla työmotivaatioon ja sitoutumiseen, eli siihen, että työmiehestä saadaan enempi irti? On siis panostettava voimakkaasti työn tuottavuuteen, se kulkee käsi kädessä työntekijän kanssa. Työn tuottavuus ja mielekkyys voidaan toetuttaa samanaikaisesti!
Hyvinvoiva työnantaja takaa vahvemman hyvinvointi- ja työyhteiskunnan!
Kataisen vappupuhe työväelle:
3
<50
Vastaukset
- Asiantuntija ite
Kirjoittajalta on näyttänyt käsitteet menneen pahasti sekaisin. Hän ei ymmärrä edes tutuimpia termejä kuten huoltovaje tai kestävyysuhde! Ei pitäisi kirjoitella mitä sattuu, kun ei asioista mitää tiedä!
- tyhmä kansa..
Katainen ja kumpp aloittivat nyt taas sen työväenluokan imeskelyn kun vaalit on tulossa.
Ollaan niin saat...an työvenpuoluetta ihan hirvittää... valehtelijat.
Tyhmät ihmiset uskoo heidän jorinoitaan.. varsinkin nuoret äänestäjät , jotka haluavat äänestää voittajien puoluetta, eikä niinkään istä puoluetta joka todellisuudessa ajaa heidän asioitaan...
- Taas ääni tulossa
Tällaista se näennäisdemokratia sitten on. Vaan onhan jokaisella mahdollisuus kerran neljässä vuodessä päättää yhdestä asiasta: kelle äänensä antaa. Tosin sillä äänenannolla ei vielä elonkentillä pitkälle pötkitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701