Elämän tilanteestani johtuen on lääkärini määrännyt minulle Diapam 10mg tabletteja 1-2 päivässä. Jos minulle tehdään sellainen huumetesti tien päällä niin näkykö siinä nuo kaksi Diapamia ja jos näkyy niin mitä sitten tapahtuu?
Näkyykö?
8
310
Vastaukset
- Diapamia on kokeiltu
Lopeta ajaminen, pliis. En halua kanssasi nokkakolaria, kum mömmöissä tulet vastaan.
- Paha paniikki
En kyllä vastausta tuosta saanut ja varmaan oikeassa olet, mutta vastausta että näkyykö testissä olisin vailla.
- kaakima
Nimenomaan, narkkarit ja juopot pois auton ratista!
- liikenne on
Ja kaaharit!
Minun kantani on että kokeile miten pillerit vaikuttavat, ja jos ne vaikuttavat niin älä aja. Ohessa lääkeinfo.fi:
"Ajaminen ja koneiden käyttö
Diapam heikentää suorituskykyä liikenteessä ja erityistä tarkkaavaisuutta vaativissa tehtävissä, joten autolla ajoa ja koneiden käyttöä pitää välttää hoidon aikana"
- bentsot plussalla
Kyllä näkyy! Huumeseulassa näkyy bentsodiatsepiinit plussalla vielä ylihuomennakin jos tänään otat 20mg Diapamia. Jos kolisee olet automaattisesti maksumiehenä, koska olet syyllistynyt huumaantuneena ajamiseen.
Kehoitan pysymään pois ratista!- Paha paniikki
Yli 30v rekkaa ajaneena kehoitti lääkärinikin noudattamaan varovaisuutta mutta ei sairaslomaa kirjoittanut joten ajaa pitää. En ole kyllä mitään vaikutusta huomannut.
- 22
Kyllä ne näkyy. Ongelmaa ei tule, kun pidät reseptin mukana ja esität sen testin yhteydessä. Tosin saattavat silti käyttää verikokeessa, että näkyisy paljonko on nautittu pameja, ettei ole syöty kuin leipää. Lääkäri tuntuu olevan aika pihalla, jos tuollaisia määrää vieläpä ammatikseen ajavalle.
- Paha paniikki
Juu kyllä resepti on mutta ei aina mukana. No hautajaiset huomenna josko se sen jälkeen helpottaisi hiukan, taitaa kyllä tulla valvottua tämä yö. Kaksi otin tuossa yhdeksän maissa ei kyllä silmä lupsahda yhtään. Pakko olisi saada nukuttua, on varmaan rankka päivä vaikka olenkin tälläinen raavas rahtari mutta tunteet ne vaan pakka painaa päälle. Pitää koittaa vaan selvitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462