Pitäisi löytyä ulkoakäsin.
-Ei mieheltä...
Onpa tosi hauskaa leikkiä solariksella. Tosi herkkää ja hauskaa fokusaation tuottamista ja assosiaation laukaisemista.
Loogisuudesta ei haluta keskustella.
- No, ei sitten! Vaarantakaa taas itsenne ja muut
Seurauksena jatkuvat fyysisest raiskaukset, frustraatio feminiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta ympäristöön, turvallisuudelle tehtävät lapset.
- kts. intiimihygienia
-kts intimiteettihygienia
Et saisi käyttää tästä sidontoja, et vankeja ottaen tai sen omaisesti toimien.
- Ei ihan riitä mikään korvaus, kantelu tai sen mahdollisuus.
Kantelu ei voi edes tehdä hygienian ja joukkosuggestion takia.
Et osaa assosiaatiollista luentaa....
Et voi painaa ja pahoinpidellä frustraatiolla näin joukkosuggestiota hyväksikäyttäen, kuin itseäsi, perhettäsi, jopa ulkopuoiisia sisarus-suhteita hyväksikäyttäen.
Et voi painaa ja pahoinpidellä näin joukkosuggestiota hyväksikäyttäen, frustraatiolla *joukkosuggestiosta hyväksikäyttäen.
- Ei, sen pitää olla joukkosuggestio-kykyinen.
- Ei, entä miksi kunnassa on erilainen, erityisiin esteettisesti steriileihin erityistilanteisiin perehtynyt, ja perehtyvä ihminen. Erityisesti jatkuva perehtyminen ja perehdyttäminen kiinnostaa, erityisesti erilaisen esteettisesti steriilin ollessa jatkuvana erityisperehdyttävänä, erityisenä erityisperehdyntänä.
(kts. frustraatio ja joukkosuggestio)
- Esteettisesti steriilin erityistilanteisiin erityis-perehdyttäminen.
- "Niin, tämä voisi olla sun hommas.... "
- MIksi: Miksei..... ?
Niin, jatkappa siitä taas.
Kun erityistason joukkosuggestio tuotiin kotiisi. Kun inhimillisyyteen viittaava joukkosuggestio ajoi pihallesi mitään sanomatta edes luomatta katsetta kunnialliseen ihmiseen, jota ja jonka tarkoituksena ei koskaan ollut erityisperehdyttävä esteettisesti steriilin luominen. Eikö sinua kiinnosta mikään erityisperehtyminen? Edes esteettisesti steriiliin...
.- Ei, ei kiinnosta....
- Ei, se kiinnostaa lähinnä allekirjoittanutta.
- Ei, ei varmasti saa itse valita kiinnostumistaan.
- Ei, ei varmasti saa koskaan itse kiinnittää tai liikuttaa kiinnostumisen kohdettaan.
- Ei, ei varmasti saa kiinnostua siten lapsesta, kuului häneltä.
- Ja tästäkö te vain olitte kiinnostuneet.
Kristilliset kirkot lapsineen ja palveluineen eivät sovellu siimoituksen ollessa vain inhimillisyys, empatia ja loogisuus.
- No, tämä nyt sopi eri isän ollessa erityis-sairastumisen riskin alla skitsofreniaan eli esiintyviin, nopeisiin ja hektisiisn tunteisiin. (kts. mielikuvitus-hahmo ja täti)
-No, vaikka tämä nyt valitettavasti sopi, niin on erityisolosuhteista, erillisistä esteettisesti steriileistä tunteista, ja erityisestä perehtymisestä skitsofrenioista valitettavasti maniassa. Ei maniasta välttämättä voi synnyttää ilman empatiaa....
Mää synnytän heti kaikille, mä en tiennyt, että ne on kaikki pakollisia.
Hyl helkkari, mikä symbaali.....
The Voice "Mä oon playboy"
Käytävällinen Deja Vu.
1
<50
Vastaukset
- Bear Girl:Sinde82
The Voice
Deja Vu
PIeni Huijaus
Mä Plaiboi
Käytävällisen Deja Vu:n luominen symbaaleista.
Hyi helvetti....
Niin voi syyttää käytävällisen Deja Vu.n luominen symbaaleista.
Käsitäthän ettei häntä saa vahingoittaa.
Käsitän edelleen.
Sitten näitä ei saa peilata amorinkaarelta, sitä hyväksikäyttäen ketjussa perinnöllisyyden takia, eri ihmisiä ja heidän perimäänsä hyväksikäyttäen.
Ehdottoman kielletty ja suljettu kahdenkeskinen keskustelu.
-Ei, ehdottomasti kielletty se pois vieminen ja suljetun tilan luominen kahdenkeskisellä keskustelulle.
- Ei, mä en kahto pysty edes notaarien lukija.
-Joo, tämä on tosiaan tämä päihdehuoltolaitos esimerkki ja sillä luomnen mun väestönsuojeluvastuu-tila, ja se alainen.
"Naisen naama, aina puhdistettava toisen naisen hävyllä:"
-Jaa, semmosta päihdehoito-tilaa ei sitten olekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612