Yle Uutisten Taloustutkimuksella
teettämässä huhtikuun kannatusarviossa
Kokoomus jatkaa kärjessä 22,6 prosentin
kannatuksella.
SDP:n kannatus on noussut
eduskuntavaalien tasolle 19,1
prosenttiin.
Kolmanneksi suurin puolue on keskusta,
jonka kannatus on hieman pienempi kuin
maaliskuussa, 16,4 %.
Perussuomalaisten alamäki
jatkuu. Nyt sillä on 14,1%:n kannatus.
Virhemarginaali on 1,6 % suuntaansa
Kokoomus jatkaa kärjessä
16
61
Vastaukset
- syöksy edesssä
Voi sitä rommausta, kun tyhmä kansa tajuaa EU:n velat ja vastuut!
- Eipä usko kukaan
Ihanko itse mukamas tajuat jotain.
- kyl..
Eipä usko kukaan kirjoitti:
Ihanko itse mukamas tajuat jotain.
Jälki on rumaa ja pahaa.. Vakuudet maksuun ja lainoja ei makseta.. Töpökokkarikin silloin vasta voi asian tajuta..
Silloin jo pierrään verta! - Hyi hitto
kyl.. kirjoitti:
Jälki on rumaa ja pahaa.. Vakuudet maksuun ja lainoja ei makseta.. Töpökokkarikin silloin vasta voi asian tajuta..
Silloin jo pierrään verta!Hyvänen aika, niinkö paljon peuhaat poikakaverisi kanssa, että peräpää vuotaa
- selvästi paras
No tietenkin jatkaa. Enemmistö suomalaisista on palkansaajia ja enemmistö tajuaa mikä puolue hoitaa parhaiten palkansaajien etua. Se on Kokoomus.
Persujen johdolla kaikki kaatuisi päälle, koska persut vastustaa kaikkea, mutta heillä ei ole vastausta mihinkään. Demujen johdolla kaikkeen palkattaisiin vielä yksi demuvirkamies lisää valvomaan ja johtamaan tyhmiä suomalaisia. - Kokoomus rules
Me Kokoomuksessa tiedämme, että tavallisille palkansaajille hyvinvointi ja kohtuulliset tulot ovat vain pahasta. Kunnon kokoomuslainen duunari tietää hänen elämän sisältönsä on olla parempien palvelija.
- jaahas paahas
Kokoomuksen äänestäjät tulevat palkansaajista. Itse et taida olla palkansaaja? Oletko koskaan tehnhyt tuottavaa työtä, josta olet maksanut verot yhteiskunnalle?
- Hip Hurraa
Minulla on seinällä iso kuva Kataisen takapuolesta. Nuolen sitä aamuinilloin. Olen siis duunarikokoomusloinen.
- MieLiKuViTusTa
Fantasia = mielikuvitusta?
- Hoitoonohjaus
Onks sulla kaikki vintissä kohdallaan
- Ulla Kko V.Inttiin
Hoitoonohjaus kirjoitti:
Onks sulla kaikki vintissä kohdallaan
ei o, etkös sitä huomaa omasta kellaristaski, häh?
- No itsehän sanoit
Ulla Kko V.Inttiin kirjoitti:
ei o, etkös sitä huomaa omasta kellaristaski, häh?
Siis sulla on vintti kellarissa ja päinvastoin.
- töihin mars
Loisia ja muiden siivellä eläjiä vi...ttaa. Menisit sinäkin töihin niin ei olisi aikaa kirjoitella täällä sontaa kaiket päivät.
- homopuolue kok
katainen saanko tulla nuolemaan persettäsi?
- valehtelijat
kataisen väärentämiä galluppeja.
- 14
Ja Kokkarien palkka-agitaattori jaksaa meuhkata.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701