Maija ja Maija!!

kyllästyttää

Eikö ole muuta keskusteltavaa kuin MAIJA JA MAIJA!!!!!!!!

54

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs vaan...

      Eipä näyttänyt sinullekaan muuta mieleen tulevan ;)

    • ???

      Maija ja Maijan tarina on nyt kaikkien huulilla ja mielessä. Jospa tämä edes vähän hillitsee raiskaajia jatkossa???

      • Hemesti

        Maijoja on varmaan tuhansi muualla kuin vl:issä. Mutta onko heillä uutisarvoa ?


      • chris_hitchens
        Hemesti kirjoitti:

        Maijoja on varmaan tuhansi muualla kuin vl:issä. Mutta onko heillä uutisarvoa ?

        Kyllä on, arvon Hemesti. Jokikinen hyväksikäyttö on rikos ja media huolehtii että kammotukset ovat esillä. On kuitenkin huomattava, että MISSÄÄN muussa yhteisössä ei oppirakennelma ole mahdollistanut rikosten salailua ja peittelyä. Tuo muuttaa VL-pedofilian merkittävästi eri asiaksi.


      • Hemesti
        chris_hitchens kirjoitti:

        Kyllä on, arvon Hemesti. Jokikinen hyväksikäyttö on rikos ja media huolehtii että kammotukset ovat esillä. On kuitenkin huomattava, että MISSÄÄN muussa yhteisössä ei oppirakennelma ole mahdollistanut rikosten salailua ja peittelyä. Tuo muuttaa VL-pedofilian merkittävästi eri asiaksi.

        Hyvä, jään odottelemaa tuhatta uutista per vuosi.


      • chris_hitchens
        Hemesti kirjoitti:

        Hyvä, jään odottelemaa tuhatta uutista per vuosi.

        Tuo on juuri sitä väkivallan normalisointia, josta Hurtigkin varoitti. Kun jotain tapahtuu muuallakin niin "omassapiirissä" tapahtuva ei olekaan niin paha juttu. Väitätkö että media jättäisi lasten hyväksikäytöt uutisoimatta?

        Toistan edelleen sen, että merkittävin syy VL-yhteisön tikunnokassa olemiselle on se, että MILLÄÄN muulla yhteisöllä ei ole maallikkoripin kaltaista uhrinvaientamisohjelmaa eikä yhdelläkään rikoksentekijällä samanlaista suojaverkkoa ympärillään kuin mitä Maijan tarinassa kävi kipeästi ilmi.


      • Hemesti kirjoitti:

        Hyvä, jään odottelemaa tuhatta uutista per vuosi.

        Et varmaan lue lehtiä? Eihän Päivämiehessä uutisoida insesti- ja pedofilia tapauksia.

        Jos luet tasapuolisesti myöskin "syntisiä" lehtiä, niin huomaat, että niissä uutisoidaan herkästi lapsiin sekaantujista.

        Se on kuitenkin ikävä asia, että olipa sitten kyseessä vl-lapsi tai ns. syntisten lapsi, niin rangaistukset rikoksen tehneelle, olipa se sitten vl tai ei, ovat todella hävyttömän pieniä. Muutama kuukausi vankeutta tai pahimmissa tapauksissa ehdonalaista ja muutama euro korvauksia.


      • Hemesti
        Wariska kirjoitti:

        Et varmaan lue lehtiä? Eihän Päivämiehessä uutisoida insesti- ja pedofilia tapauksia.

        Jos luet tasapuolisesti myöskin "syntisiä" lehtiä, niin huomaat, että niissä uutisoidaan herkästi lapsiin sekaantujista.

        Se on kuitenkin ikävä asia, että olipa sitten kyseessä vl-lapsi tai ns. syntisten lapsi, niin rangaistukset rikoksen tehneelle, olipa se sitten vl tai ei, ovat todella hävyttömän pieniä. Muutama kuukausi vankeutta tai pahimmissa tapauksissa ehdonalaista ja muutama euro korvauksia.

        Tänäänkin oli , että Hesassa raiskattu kaksi naista. Järkyttävää ! Useita päivässä! mihin tämä maailma on menossa ja ihmiset!


      • chris_hitchens
        Hemesti kirjoitti:

        Tänäänkin oli , että Hesassa raiskattu kaksi naista. Järkyttävää ! Useita päivässä! mihin tämä maailma on menossa ja ihmiset!

        Noin juuri. Epäuskoiset tytöt kaiken lisäksi vielä meikkaavat ja tanssivat.

        Mistäpä sitten löytäisit tiedon siitä, että tuo 20-vuotias tekijä tukeutui johonkin oppiin tai että hänellä oli ympärillään samanmielisiä, jotka pakottivat raiskatut naiset olemaan hiljaa.


      • Hemesti
        chris_hitchens kirjoitti:

        Noin juuri. Epäuskoiset tytöt kaiken lisäksi vielä meikkaavat ja tanssivat.

        Mistäpä sitten löytäisit tiedon siitä, että tuo 20-vuotias tekijä tukeutui johonkin oppiin tai että hänellä oli ympärillään samanmielisiä, jotka pakottivat raiskatut naiset olemaan hiljaa.

        Joo, niinpä, varmaankin. Tiedätkö ja tunnetko ?


      • maijalle voimia
        chris_hitchens kirjoitti:

        Kyllä on, arvon Hemesti. Jokikinen hyväksikäyttö on rikos ja media huolehtii että kammotukset ovat esillä. On kuitenkin huomattava, että MISSÄÄN muussa yhteisössä ei oppirakennelma ole mahdollistanut rikosten salailua ja peittelyä. Tuo muuttaa VL-pedofilian merkittävästi eri asiaksi.

        juuri näin!!


      • Tiedätkö Hemesti?
        Hemesti kirjoitti:

        Joo, niinpä, varmaankin. Tiedätkö ja tunnetko ?

        Olivatko vl-uskovaisia raiskaajia?


      • Enpä usko.
        Hemesti kirjoitti:

        Maijoja on varmaan tuhansi muualla kuin vl:issä. Mutta onko heillä uutisarvoa ?

        Onko Hemesti todellakin sitä mieltä, että v-yhteisö salaa myös "epäuskoisten" lastenraiskaajien rikoksia?


      • Hemesti
        Enpä usko. kirjoitti:

        Onko Hemesti todellakin sitä mieltä, että v-yhteisö salaa myös "epäuskoisten" lastenraiskaajien rikoksia?

        Hä ?


    • luke matta

      Maija ja Maija!!

      En ole vielä saanut edes Maijan tarinaa luettavaksi, kun kysyntä on ollut niin kova, joten olen vain sen tiedon varassa, mitä mediassa on kirjoitettu. Ei hyvältä kuulosta. Salaamassa suku ja vl-poliisi/puhujaveli. Odotapas vain, kun olen lukenut, niin uskon, että keskustelu jatkuu, jatkuu...

      • Maija-kirjassa

        mielenkiintoisinta ovat Hurtigin ja Nenosen kommentit ja tulkinnat vl-liikkeestä. Erityisesti Nenosen artikkeli vl-moraalista on kiinnostava. Otapa kantaa sitten kun olet lukenut.


      • Hemesti
        Maija-kirjassa kirjoitti:

        mielenkiintoisinta ovat Hurtigin ja Nenosen kommentit ja tulkinnat vl-liikkeestä. Erityisesti Nenosen artikkeli vl-moraalista on kiinnostava. Otapa kantaa sitten kun olet lukenut.

        Näköaloja on monia jo Raamatussa mainittu : Hakomaja yrttitarhassa, Kultainen kynttilänjalka, jne.


      • Verinen kynttilanjal
        Hemesti kirjoitti:

        Näköaloja on monia jo Raamatussa mainittu : Hakomaja yrttitarhassa, Kultainen kynttilänjalka, jne.

        Raiskattujen lasten veren tahrima on STK:n "kultainen kynttilänjalka" tällä hetkellä ja ollut jo vuosikymmeniä. Miksi ette puhdista?


      • Raamattu-bingo
        Hemesti kirjoitti:

        Näköaloja on monia jo Raamatussa mainittu : Hakomaja yrttitarhassa, Kultainen kynttilänjalka, jne.

        Jes. 1:8 Vain tytär Siion on jäljellä kuin maja viinitarhassa, kuin kurkkupellon vartiolava, kuin saarrettu kaupunki.

        "Hakomaja yrttitarhassa" on muuten yksi vanhan käännöksen käännösvirheistä. Uuden käännöksen "kurkkupellon vartiolava" on oikeampi. Eli vartiolavalta näkee kauas. Ei siinä ole kyse siitä, miltä näyttää ulkoapäin.


    • yöpaikan saanissa

      Vaikka miljoonakertaa Maija, ei haittaa, joitakin näyttää haittaavan, totuudenpuhujalla on ongelmia mm.

    • Näyttää olevan

      hyvin paljon typeriä ihmisiä tällä palstalla. Päivästä toiseen jauhavat samoja
      asioita.

      • musta ei= valkoinen

        Varsinkin Hemesti, hän vänkää ja vänkää ihan selvää asiaa toiseksi.

        Hemesti on kertakaikkiaan vaikea ymmärtää, että vl-liike on kaulaansa myöten pas.kassa. Ihte ovat keittäneet koko sopan.


      • Hemesti
        musta ei= valkoinen kirjoitti:

        Varsinkin Hemesti, hän vänkää ja vänkää ihan selvää asiaa toiseksi.

        Hemesti on kertakaikkiaan vaikea ymmärtää, että vl-liike on kaulaansa myöten pas.kassa. Ihte ovat keittäneet koko sopan.

        Jaa, en tunne näin . Ulkoapäin varmaan tuntuu sellaiselle. Yksittäiset kaukana minusta tapahtumat ovat toki järkyttäviä ja valitettavia, mutta minulla ja monilla kymmenillä tuhansilla on oikeus iloita tästä armosta, jonka saamme uskon kautta Kristuksen sovintotyöhön omistaa omalle kohdallemme.


      • voi, voi hemesti
        Hemesti kirjoitti:

        Jaa, en tunne näin . Ulkoapäin varmaan tuntuu sellaiselle. Yksittäiset kaukana minusta tapahtumat ovat toki järkyttäviä ja valitettavia, mutta minulla ja monilla kymmenillä tuhansilla on oikeus iloita tästä armosta, jonka saamme uskon kautta Kristuksen sovintotyöhön omistaa omalle kohdallemme.

        "Yksittäiset kaukana minusta tapahtumat ovat toki järkyttäviä ja valitettavia,..."

        Näin sanoo Hemesti, maijojen tarinat ovat kaukana hänestä, niinpäniin.
        Pahuus ei ole minua lähellä, ajattelee >Hemesti.
        Voi sinua Hemesti, jos uskaltaisit nähdä, pedofilian uhri voi olla sinua lähempänä kuin osaat arvatakaan.
        Minä uskalsin nähdä ja näin lähipiirissäni jotain järkyttävää.


      • Hemesti
        voi, voi hemesti kirjoitti:

        "Yksittäiset kaukana minusta tapahtumat ovat toki järkyttäviä ja valitettavia,..."

        Näin sanoo Hemesti, maijojen tarinat ovat kaukana hänestä, niinpäniin.
        Pahuus ei ole minua lähellä, ajattelee >Hemesti.
        Voi sinua Hemesti, jos uskaltaisit nähdä, pedofilian uhri voi olla sinua lähempänä kuin osaat arvatakaan.
        Minä uskalsin nähdä ja näin lähipiirissäni jotain järkyttävää.

        Hyvä oli , että sait selville ja teit ilmoituksen, jotta rikos tulee rangaistuksi. Oot tehnyt ihan oikein. Minäkin teen, jos näen jotain insestiin tai pedofiliaan viittaavaa. Jokainen toimii näin.


      • Jepajepa
        Hemesti kirjoitti:

        Jaa, en tunne näin . Ulkoapäin varmaan tuntuu sellaiselle. Yksittäiset kaukana minusta tapahtumat ovat toki järkyttäviä ja valitettavia, mutta minulla ja monilla kymmenillä tuhansilla on oikeus iloita tästä armosta, jonka saamme uskon kautta Kristuksen sovintotyöhön omistaa omalle kohdallemme.

        Itse asiassa olen tässä poikkeuksellisesti Hemestin kanssa samaa mieltä. Kyllä jokaisella meikäläisellä on oikeus uskoa ja iloita armosta.

        Mutta samalla tavoin meillä jokaisella on velvollisuus pitää huolta, että nämä vääryydet pedofiliaskandaalissa ja 70-luvun hoidoissa selvitetään eivätkä ne toistu jos se meistä riippuu. Tämä ei ole meidän rauhastamme tai armostamme pois.


      • Rppisalailupakko!
        Hemesti kirjoitti:

        Hyvä oli , että sait selville ja teit ilmoituksen, jotta rikos tulee rangaistuksi. Oot tehnyt ihan oikein. Minäkin teen, jos näen jotain insestiin tai pedofiliaan viittaavaa. Jokainen toimii näin.

        YHDELLEKÄÄN vl-uskovaiselle ei saa kertoa jos on joutunut lapsena raiskatuksi, kuten Hemesti neuvoo. Kerrankin olemme samaa mieltä. Suoraan poliisille tai jos et itse kykene, niin ota joku luotettava "epäuskoinen" tueksesi.

        SRK:n kehittämä rikosten rippisalailu-oppi pakottaa jokaisen vl-uskovaisen rippisalailemaan rikoksia, joten äkkiä poliisin luikse, ennen kuin kukaan vl-uskovainen saa teitä kiinni sitoakseen teidät rippisalailupakkoon!


      • Lapsi vaan.
        Rppisalailupakko! kirjoitti:

        YHDELLEKÄÄN vl-uskovaiselle ei saa kertoa jos on joutunut lapsena raiskatuksi, kuten Hemesti neuvoo. Kerrankin olemme samaa mieltä. Suoraan poliisille tai jos et itse kykene, niin ota joku luotettava "epäuskoinen" tueksesi.

        SRK:n kehittämä rikosten rippisalailu-oppi pakottaa jokaisen vl-uskovaisen rippisalailemaan rikoksia, joten äkkiä poliisin luikse, ennen kuin kukaan vl-uskovainen saa teitä kiinni sitoakseen teidät rippisalailupakkoon!

        Uskouduin luotettavalle "epäuskoiselle", joka ei antanut vääryyksien olla. Nyt rikoksentekijä kärsii nahoissaan, sääliksi käy vain vaimoa. Mutta parempi senkin on tietää ennen kuin omat lapsensakin joutuvat uhriksi.
        Uskovainen pappi salasi kaiken. Vähät uhrista. Näin se on ainakin ennen mennyt lestadiolaisuudessa.


      • Itä-Suomessa näin.
        Lapsi vaan. kirjoitti:

        Uskouduin luotettavalle "epäuskoiselle", joka ei antanut vääryyksien olla. Nyt rikoksentekijä kärsii nahoissaan, sääliksi käy vain vaimoa. Mutta parempi senkin on tietää ennen kuin omat lapsensakin joutuvat uhriksi.
        Uskovainen pappi salasi kaiken. Vähät uhrista. Näin se on ainakin ennen mennyt lestadiolaisuudessa.

        Tunnen aivan vastaavan tapauksen, missä vl-pappi, uhrien sukulainen kieltäytyi viemästä asiaa eteenpäin joten uhrit ottivat yhteyttä "epäuskoiseen" sukulaiseensa ja rikos pääsi oikeuskäsittelyyn!


    • Olavi, Olavi!

      Etpä tuntunut itsekään keksivän muuta!

    • Puhujaveli

      On ihmeellistä, että tästä Maijasta pidetään niin suuri haloo. Eihän Maija ole mikään erityistapaus. Samanlaisia vl-tyttöjä on satoja.

      • Nyt puhuu

        puhujasisko - mutta vain yksi Maija uskalsi nousta raiskaajiaan vastaan, mutta vasta aikuisena, mutta uskalsi ja nousi. Siksi Suomen kansalla on nyt kirja nimeltään "Maijan tarina."

        Hermesti puolestaan näyttää olevan sellainen - tai esittää hyväntahtoista ymmärtäjää ollen kuitenkin sokeasti SRK:N alamainen. Lienee SRK:n palkkaama
        VL-aktiivi, joka täällä kirjoittelee samoja asioita hokien. Kyllä OV >sinulle bonukset näistä höpinöistäsi maksaa.

        Hermesti - ota pari hermesetasta ja rauhoitu.


      • Tee rikoilmoitus!

        Maija on hyvä esimerkki ja tyypillinen vl-uskonnon halveksima ja rikkoma lapsena raiskattu ihminen. Muitakin tulee esiin Maijan rohkaisemana ja toivottavasti mahdollisimman moni vl-lastenraiskaamisen uhri tekee rikosilmoituksen!


      • Rikosilmoitus vai ei
        Tee rikoilmoitus! kirjoitti:

        Maija on hyvä esimerkki ja tyypillinen vl-uskonnon halveksima ja rikkoma lapsena raiskattu ihminen. Muitakin tulee esiin Maijan rohkaisemana ja toivottavasti mahdollisimman moni vl-lastenraiskaamisen uhri tekee rikosilmoituksen!

        Vanheneeko nämä rikokset? Jos vanhenee, niin jotain on pahasti pielessä laissa. Tällaiset asiat kun tulee helposti vasta viiveellä takaisin muistiin traumatisoituneen mielen kätkettyä ne...


      • SRK salaa rikoksia
        Rikosilmoitus vai ei kirjoitti:

        Vanheneeko nämä rikokset? Jos vanhenee, niin jotain on pahasti pielessä laissa. Tällaiset asiat kun tulee helposti vasta viiveellä takaisin muistiin traumatisoituneen mielen kätkettyä ne...

        Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö vanhenee kymmenessä vuodessa ja lapsen törkeä seksuaalinen hyväksikäyttö kahdessakymmenessä vuodessa.

        Ennen vuotta 2006 tapahtuneissa rikoksissa vanhenemisaika alkoi rikoksen tekohetkestä, mutta tuoreemmissa rikoksissa vanhenemisaika alkaa vasta uhrin täytettyä 18 vuotta.

        Eli esimerkiksi vuonna 2002 tapahtunut lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö vanhenee jo tänä vuonna, vaikka uhri olisikin vasta 15-vuotias.

        Valtaosa lapsista saadaan kadotuksella pelottelemalla vaikenemaan hyvinkin 15- tai jopa 20-vuotiaiksi saakka, johin SRK kehittelemä rikosten rippisalaaminen juuri perustuu. Nyt SRK on pahassa liemessä, koska lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö vanhenee vasta uhrin täytettyä 38 vuotta!


      • Rikosilmoitus vai ei
        SRK salaa rikoksia kirjoitti:

        Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö vanhenee kymmenessä vuodessa ja lapsen törkeä seksuaalinen hyväksikäyttö kahdessakymmenessä vuodessa.

        Ennen vuotta 2006 tapahtuneissa rikoksissa vanhenemisaika alkoi rikoksen tekohetkestä, mutta tuoreemmissa rikoksissa vanhenemisaika alkaa vasta uhrin täytettyä 18 vuotta.

        Eli esimerkiksi vuonna 2002 tapahtunut lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö vanhenee jo tänä vuonna, vaikka uhri olisikin vasta 15-vuotias.

        Valtaosa lapsista saadaan kadotuksella pelottelemalla vaikenemaan hyvinkin 15- tai jopa 20-vuotiaiksi saakka, johin SRK kehittelemä rikosten rippisalaaminen juuri perustuu. Nyt SRK on pahassa liemessä, koska lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö vanhenee vasta uhrin täytettyä 38 vuotta!

        Mahtava juttu, että tällainen lakimuutos on tehty! Itseäni se tosin ei auta, mutta tekijä on laitettu kärsimään muulla tavoin (esim. asia vaimon, sukulaistensa tietoon, häpeä, pelko).
        Nyt pitäisi vielä saada murrettua KOKONAAN vaitiolovelvollisuus papeilta yms. jonkun ripittäytyessä tällaisessa asiassa. Itsellänikin olisi voitu terapia aloittaa tuoreeltaan, jos pappipaskiainen ei ois pitänyt päätään kiinni. Helevetti!


    • iiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Hei kansalaiset, kaiken takana on aina raha. Etteko ole viela huomanneet, etta nama naiset jotka kirjoittivat taman kirjan eivat ole mitaan tyhmia naisia. Samaan aikaan kun te riitelette ja sanasoditte niin nama naiset koko ajan tienaavat. Kaarivat konfliktista sievoiset summat taskuihinsa. Laskekaapa jos yksi kirja maksaa 32 euroa paljonko on tilille jo karttunut?

      • Rahako

        Toivottavasti jakavat rahat uhreille. Tekisivät fiksusti


      • iiiiiiiiiiiii:lle:

        Jos kadehdit Maijan osaa, yritä päästä samaan tilanteeseen tai ainakin yhtä kamalaan, kirjoita kirja ja rikastu!

        Helppoakuin heinänteko!


      • Kirjailija evp

        Laskepa itse, kun saat vähän lisää parametreja. Kustantaja maksaa kirjoittajalle tavanomaisesti 15-16% kirjan arvonlisäveroTTOmasta kirjakauppahinnasta. Verottaja kyllä nyhtäisee tulosta ns. omansa. Mahtaa sitä tulla kirjoittajaa kohti kauheita summia. Mutta juttusihan olikin tyypillistä vanhoillislestadiolaista manipulointia.


      • VL-kateutta!
        Kirjailija evp kirjoitti:

        Laskepa itse, kun saat vähän lisää parametreja. Kustantaja maksaa kirjoittajalle tavanomaisesti 15-16% kirjan arvonlisäveroTTOmasta kirjakauppahinnasta. Verottaja kyllä nyhtäisee tulosta ns. omansa. Mahtaa sitä tulla kirjoittajaa kohti kauheita summia. Mutta juttusihan olikin tyypillistä vanhoillislestadiolaista manipulointia.

        SE on vl-kateutta! Kateus on eräs vl-uskonnon koossapitäviä voimia.


    • siskomiia

      "Hemesti on kertakaikkiaan vaikea ymmärtää, että vl-liike on kaulaansa myöten pas.kassa. Ihte ovat keittäneet koko sopan. "

      Näin se ikävä kyllä on! Serkkuni ja minä olemme jo kauan sitten joutuneet "hyvän sukulaisemme" pedofiilin kynsiin, mutta emme ole uskaltaneet, emmekä vieläkään aikuisiän kynnyksellä viedä asiaa eteenpäin, koska pelkäämme asian tuottamaa hankaluuksia perheittemme ja sukulaistemme välille, että olemme päättäneet asian vain raueta näin. Tietysti tulee mieleen, että kuinka paljon on liikkeessämme tällaisia meikäläisten tyylisiä tapauksia. Pelottaa ihan ajatella! Kiitoksia, että sain kertoa!

      • Sseooonn

        se Iso Provo


      • juokse tunturiin
        Sseooonn kirjoitti:

        se Iso Provo

        Sinä olet itse iso poro.


      • Sseooonn
        juokse tunturiin kirjoitti:

        Sinä olet itse iso poro.

        Juu, provo ;)


      • Hemesti

        No ei oo totta ! Ette kait te ny omaan tyhmyyteenne lankea ? Ja vika tieten SRK:n , kenenpäs muunkaan !


      • Ei vl-uskovaisille!
        Hemesti kirjoitti:

        No ei oo totta ! Ette kait te ny omaan tyhmyyteenne lankea ? Ja vika tieten SRK:n , kenenpäs muunkaan !

        On jokaisen vl-lastenraiskaamoisen uhrin oma vika jos kertoo asiasta vl-uskovaiselle, sillä siitä seuraa ainoastaan rikosten salaamista, uhrin vaientamista ja syyllistämistä.


    • Vastaa henkeen! Amen

      Veli todistaa hyvin. Miksei lastenraiskaamisemme uhrit jo ymmärrä olla hiljaa ja nuolla haavojaan ihan keskenään? Mitä se auttaa, että vanhoista ja osittain vielä anteeksiannetuista asioista puhutaan? Synnytyskivut ne ovat muillakin naisilla, ei pelkästään lapsena raiskaamillamme -mitä se haittaa jos 9-vuotiaana raiskaamisesta revenneillä synnytyskivut hieman kasvavat? Kaikilla olisi paremmin kun kaikille uhreille laitettaisiin myllynkivi kaulaan ja heidät upotettaisiin merten syvyyksiin kunnollisia uskovaisia leimaamasta!

    • Kyllä S.

      Ei ihme, että kyllästyttää. Säälin teitä vl:t. Mutta itse olette soppanne keittäneet.

    • Älähän änkee!

      Kyllä lapsena raiskaamanne nimi vaihtuu, kunhan seuraava tapaus tuodaan julkisuuteen. Sitten saatte järkyttyä jostan muusta nimestä...

    • maijat ja maijat

      MAIJA JA MAIJA!!!!!!!!!!!!!

    • 33+22

      Kyllä todella kyllästyttää, mutta ei voi mitään. Sitä saa mitä tilaa. Liikkeessämme on liian paljon pedofiilejä ja en jaksaisi millään uskoa, mutta ei voi mitään.

    • WOUNDEDKNEES

      MAIAJ JA MAIJA KESKUSTELKAA VÄLILLÄ JOSTAKIN MUUSTAKIN !

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe