kavaku 2012

Leia2012

Saiko kukaa kutsua Kavaku-kokeeseen?

49

1538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k2012

      Kutsu tuli alkuhaastatteluun ja aineistokokeeseen minulle viime viikolla. Olen kuullut, että viestejä on ripotellut eri aikoihin.

      • Dina

        En ole kutsua saanut... ai toiset on jo saaneet?! Ja viime viikolla??? Voihan... :/


    • k2012

      Eilen oli vielä tullut kutsuja, joten ei kannata vielä heittää toivoa.

      • Dina

        Ei heitetä! Toivoa on vielä parin päivän ajan... :) Ja onnittelut sulle ekaan vaiheeseen pääsystä! Ja ennen kaikkea tsemppiä!


    • neon indian

      Eilen tuli kutsu, aika jännittävää!

      Onkohan jatkoon päässeiden ja hakijoiden määrä samaa luokkaa kuin aiempina vuosina? Oletteko hakemassa ensimmäistä kertaa? Itse haen. Arvoin aikani koko Kavakun ja siihen hakemisen suhteen, mutta kiikutin paperit postiin viimeisenä mahdollisena päivänä, ei kai kokeillessa mitään menetäkään.:) En ole kuullut kenenkään tutun hakeneen, saapa nähdä onko kokeessa tuttuja naamoja vai ei.

      Minkätyyppisellä taustalla ootte muuten hakemassa ja minkä ikäisiä?

    • Leia2012

      Itse sain kutsun eilen :) Haen kanssa ekaa kertaa! Tsemppiä muille hakijoille.

    • Omena

      Minäkin sain kutsun, saa nähdä, miten pitkälle hakuprosessissa pääsee.. Haen ensimmäistä kertaa. Onnea koitokseen!

    • o, ou!

      Millä tavoin ilmoitus jatkosta tuli?

      • Omena

        Sähköpostitse tuli.


    • o, ou!

      Kukaan saanu enää tänään kutsua? Vaiko oliko tämä nyt tässä :(

    • um <3

      ei ole tullut kutsua. tämä taisi olla tässä.

      • Dina

        Jep, taisi olla tässä. :/

        Onnea kutsun saaneille ja tsemppiä meille rannalle jääneille toisiin haasteisiin ja/tai seuraavaan kavakuun.


    • Leia2012

      Joko on haastattelut sovittu? Soittivat perjantaina, aika jännää :) Joku kysyi millä koulutuksella haetaan, itse olen YTM kv-suhteista MSc.

      • HaiQ

        Hei, itselläni oli jo haastattelu viime viikolla. Tausta FM. Onnea jatkoon :)


    • neon indian

      Itselleni tuli haastissoitto tänään.

      Kauanko haastattelu kesti? ilmeisesti tuo alkuhaastis on aika "yleishaastattelu" mutta tiivis sellainen? Oliko se tiukka?

      Oma tausta KTM.

    • HaiQ

      Haastattelu kesti noin 10 minuuttia ja muistutti perus työhaastattelua. Mielestäni meni ihan hyvin, mutta eihän sitä koskaan tiedä, mitä haetaan. Enemmän jännitän aineistokoetta 31.5. Onkohan siellä yleistietotesti (rasti ruutuun) vai ainoastaan esseetyyppinen koe / kummatkin...

      Edellisiin viesteihin viitaten, toivoa näyttää vielä olevan :)

    • Omena

      Mulla on haastattelu ensi maanantaina! Kokeessa ei ole yleistietotestiä vaan pelkkä aineisto-osuus, eli sulle siis läntätään iso kasa materiaalia josta sun pitää lyhyessä ajassa saada olennainen irti ja vastata kysymyksiin.

    • DD

      Onko tietoa kuinka monta tehtävää aineistokokeessa on? Ja millaisia?

    • CD

      Itseäni kanssa mietityttää, millaisia ne aineistokokeen tehtävät/aineistot voivat olla? Voiko sellaiseen ylipäätään valmistautua..? Onko kellään kokemusta aikaisemmilta vuosilta?

    • Paasikivi-Kekkonen

      Kerran vuosia sitten oli läjä ufomaisia eu-kokousmuistioita, joista piti tajuta olennainen :-)

      • Alinna

        Apua, koe meni omalta osaltani aivan penkin alle. Jalkimmaiseen osioon oli mielestani tosi vaikea vastata. Aika loppui totaalisesti kesken. Mika fiilis muilla?


      • AA
        Alinna kirjoitti:

        Apua, koe meni omalta osaltani aivan penkin alle. Jalkimmaiseen osioon oli mielestani tosi vaikea vastata. Aika loppui totaalisesti kesken. Mika fiilis muilla?

        Tarkoititko sitä englanninkielistä lyhyttä kommenttia? Tehtävänannoissa varmaan testattiinkysyä referoida pääkohdat, sillä tilaa oli todella vähän. Vaikea sanoa kuinka meni, onneksi olin tutustunut Suomen kehypol.linjauksiin jo hieman etukäteen aiemmissa yhteyksissä, etteivät olleet ihan vieraita teemoja. Siitä EU:sta en sitten mene sanomaan...


    • DD

      Mulla on niin pieni käsiala että sain aika paljon mahtumaan siihen tilaan - en tiedä onko hyvä asia :D Pohdin testattiinko sillä kommenttipuheenvuorolla vain englannin kieltä vai mitä hittoa, kommentithan ovat tosi ympäripyöreitä eivätkä juuri sano mtn..

    • Matikailainen

      Onko kukaan kuullut mitaan?

    • tina1111

      Mulle tuli tänään kiitos ei email :) Joka ei kyllä haittaa kun ei se kyl mun juttu olis ollutkaan :)

    • Voi kun pääsis

      No nyt on soveltuvuusarvionti takana ja tietoa mahdollisesta jatkoon pääsystä odotellaan 7.9 mennessä. Kyllä on jännittävää. Soveltuvuusarvioinneista ja ihan hyvä maku suuhun.

    • kavakuun?

      Voihan se tieo tulla aiemminkin, eikö? Saa nähä kuinka käy. Asiallinen ja mukava päivä.

    • diploma

      Kuulemma kutsuja on alettu jo lähettää...

      • tietoa?

        Onko jollekin tullut jo kutsu?


    • Dippailija

      Piinaava odotus.. ei viela mitaan?

      • Odottelija

        Hiljaisuutta...vielä.


    • jccckbbxfj

      Niiin on vieläkin. Iltaan mennessä homma lienee selvä.

    • Dippailija

      No news is good news? ;)

      • guiggcchhjjh

        Not today pal!


    • YYA

      Täällä on vieläkin hiljaista...

    • :P

      Ei vieläkään :/ :P

    • EVM

      Syvää hiljaisuutta. Onkohan joku mahtanut saada kutsun?

    • opoppo

      Ei mitaan. Kuuluukohan tanaan enaa, vai pitaakohan odottaa maanantaihin? Arsyttavaa.

    • Kisa jatkuu...

      Kutsu tuli just nyt s-postilla.

      • EVM

        Kutsu tuli tännekin kello 18.43. :)


    • :P

      Hiljasta on meikäläisellä edelleen...

      • ---

        Samoin...


      • onlyup
        --- kirjoitti:

        Samoin...

        Tsempataan


    • :P

      No nyt on tullu viesti vaan en uskalla avata sitä!! :P tuli vasta nytte just ennen klo. iltakahdeksaa :O

    • ---

      Mulle tuli "ei kiitos" :(

      • :P

        millä kellon lyömällä tuo kielteinen vastaus tuli?


    • Huhhuh

      Tännekin ei kiitos 19:58, kuulemma 35 jatkossa tässä vaiheessa seuraavaan hastatteluun... huh...

    • ellen5

      Hei Te Kavakuun päässeet ja pyrkineet,

      Osaatteko sanoa, mikä on keski-ikä hakijoilla / päässeillä. Itse olen 35-v ja mietin mahdollisuuttani juuri ikäni puolesta. Onko Kavakuun valituissa ollut ikäisiäni?

      • Vanhus itsekin

        Hei,

        itse en ole päässyt, mutta tuttuja on talossa, joista osa on päässyt kavakulle vasta 35 iässä, eli kannattaa hakea, jos profiili sopii ja itseä kiinnostaa.

        Kavakulle päässeidenkin keski-ikä nykyisin lähellä 30:tä, eli ei siellä ihan mitään nuorikkoja muutenkaan ole. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1275
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      90
      1182
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1106
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1102
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      991
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      907
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      771
    Aihe