kohtelias välimatka

vieraalla maalla

MInä en osaa toimia uudessa suhteessani. Mies on kohtelias ja omaksunut hyvät käytöstavat. Välillä hän myös teitittelee minua, ehkä vahingossa. Mutta mitä ihmettä voin tehdä, kun hän pitää jatkuvasti sellaista kohteliasta fyysistä välimatkaa esim istuudun sohvalle niin hän ei tulekaan viereen vaan valitsee toisen tuolin. En siten uskalla ottaa häntä kädestä ulkosalla, en oikein uskalla mennä vierelle vaikka kyllä sitten välillä teen niin että vaan menen istumaan ihan liki, että pääsen koskettelemaan tai koskettelen häntä muuten vaan ohimennen. Mutta mitä ihmettä teen tuolle kohteliaisuusetäisyydelle. Se vähän lannistaa minua kun en sitten oikein osaa tietää, miten paljon hän välittää tai on kiinnostunut tai tunteeko fyysistä vetoa lainkaan...Jos hän vaan pitää seurastani mutta ei tunne mitään sen erityisempää? Eikö hänen tee mieli kosketella minua :(.

5

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä nyt ainakaan tuosta ongelmaa tee! Kuvailet tuota "kohteliaisuus" etäisyydeksi. Ota se enemmänkin imarteluna, kun ei heti käy kourimaan.
      Silti, jos hän selvästi vetäytyy tai torjuu hienotunteisen kosketuksesi, asianlaita on hieman eri.
      Eiköhan tämäkin asia yksinkertaisesti oikeaksi katsomallasi hetkellä puheeksi ottamisella selviä? Saattaahan olla, että yksinkertaisesti on kohteliasiuuden lisäksi arka ja epäröi sinun tunteitasi.

• vieraalla maalla

Hei, Kyllä hän sallii minun kosketukseni. Ei hän ole koskaan vetäytynyt pois eikä reagoinut torjuvalla eleellä.

• e58r6i9

itse olen mies ja omaan aika huonot käytöstavat :D mutta silti minua on opetettu kunnioittamaan naisia joten en pysty olemaan kiinni kokoajan tai lääppiä vaan odotan naisen antavan merkin että nyt on ok.. tiedän että se häiritsee joitakin ja monet turhautuvat siitä juuri tuolla tavalla että luullaan ettei ole kiinnostusta kun ei olla kokoajan lääppimässä.

• vieraalla maalla

Ai tuo on aika mielenkiintoista. Kuten sanoin, niin tunnen olevani ikään kuin vieraalla maalla tässä asiassa tämän uuden miesystäväni kanssa. Ehkä se sitten on tuota kunnioitusta eikä minun pitäisi siitä sitten huolestua...Minä todella oikeasti odotan "paljon" tältä suhteelta...siis koen hänet minulle hyväksi ja sopivaksi mieheksi monella tavoin. Muistan kun ensi kerrat tapasimme, hän oli suhteeni tosi epävarma. Luuli etten halua tutustua häneen sen enempää. Hän käyttää minusta hellittelysanoja mutta minä en ole häntä koskaan kutsunut kuin nimeltä enkä ole koskaan sanonut hänelle mitään tunteistani. Itse luulen, että minulla on paljon enemmän tunteita häntä kohtaan kuin hän käsittää :(.

• "Vieraalla maalla", siis malta odottaa ja kuten huomaat "e58r6i9" kirjoituksesta ei "kohtelias välimatka" ole merkki vähäisestä kiinnostuksesta. Anna "merkki" luvasta koskettaa ja olla lähellä. Tuon "merkin" tyylin laadun ja sisällön sinä joudut itse valitsemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      49
      2536
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2529
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2402
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      67
      2200
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1897
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1749
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1221
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1054
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1045
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      59
      955
    Aihe