Pihinä tyyppinä käytän parkkeeraamiseen määränpään lähintä ilmaista pysäköintialuetta. Ne ovat sitten tupaten täynnä muitakin autoja. Koska pohja on yleensä sora niin merkittyjä ruutuja ei ole ja pysäköityjen autojen välit ovat erittäin vaihtelevia. Jos sopivaa paikkaa ei löydy tungen kauppakassini johonkin sopivaan reikään. Matkustajan ovi vasten viereistä matkustajan ovea väliä ehkä 5cm. Sitten käytän kuljettajan puolen pientä rakoa ja oman luikun ruumiini ansiosta pääsen ovesta ulos. Vaikka en avaakaan ovea juuri ollenkaan. Kerran olen käyttänyt myös takaovea, koska rako, johon änkesin jätti välimatkaa molempien naapureiden kylkiin juuri sen 5-10cm.
Olenko ärsyttävä sika, jonka pitäisi pakon edessä etsiä parkkipaikka muualta?
P.S en ole koskaan kolhinut ketään.
Kuinka lähelle saa parkkeerata
6
155
Vastaukset
- sfasdfsafasd
Pari asiaa "särähtää" kirjoituksessasi korvaan;
jos olet pihi tyyppi, niin mikset parkkeeraa vähän kauemmas ? Heti parkkialueen sisääntulon viereen auto parkkiin ja siitä kävellen. Varmasti säästät enemmän kun käveleminen ei maksa mitään ja ajettuja metrejä tulee vähemmän.
Toinen on se, että vaikka itse et kolhikaan viereistä autoa, niin todennäköisesti viereisen auton kuljettaja kolhii sinun kinnerin. Pihiniä ihmisenä luulisi sinun ottavan huomioon oman auton jälleenmyyntiarvon ? - senverran väliä
Tuo etäisyys toki riippuu siitä minkämerkkinen kosla vieressä on, jos siinä on joku voortinpaska niin sellainen 1,55 metriä vähintään väliä siihen, muuten ruoste hyppää siitä autooni.
- adsgfg
minä ainaki parkkeeraan siihen ruutuun mihin haluan, ei ole minun syytä jos ruudut ovat liian pieniä
- Terapeutti kutsuu
Olet ärsyttävä sika joka kirjoittelee tyhmiä provoja.
- kkgdkgsgjgsj
Voi tulla ikäviä lommoja autoon jos tunkee 5cm päähän naapuriautosta.
Kaikki ei rupee kulkeen takaluukusta autoon sen takia ettet viittiny jättää väliä - Ahdasmielinen
Tieliikennelain 28§ määrää asiasta seuraavasti:
"Pysäköinti on kielletty siten, että pääsy toiseen ajoneuvoon tai sen kuljettaminen pois paikalta estyy;"
Tuollainen viiden sentin päähän pysäköinti tietenkin on virhemaksun arvoinen teko, jos vastapuoli viitsii pyytää valvojan paikalle ja tämä viitsii tulla. Muuten vastapuoli vain lyö autoasi kivellä ja lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472