opel omega mv6 3.0 nykii

nykijä

Eli auto nykii lämpimänä ja on tehoton mutta tasasilla kieroksilla kulkee hyvin.Eli missä vika?sen olen ainaski huomannu että tulpan reijissä on öljyä niin voiko
tämä aiheuttaa sen että auto nykii???

17

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauko V

Kannen tiiviste sökö.

Tyyppivika.

• nykijä

no ei ainaskaan nesteitten seassa oo öljyä eikä öljyn seassa nesteitä ja sekin on katottu delta autolla että ei tule paisunta säiliöön pakokaasua...

• lsdjflsdfnlsdksdfsdf

Kannattaisi varmaan aloittaa ensimmäisenä selvittämään mahdollista imupuolen ilmavuotoa.

Laihallehan tuo menee jostakin syystä, mutta tasaisessa ajossa lambda nostaa seoksen takaisin normaaliksi.

• nykijä

joo pitääpä rueta tutkailemaan.

• nyk nyk nyk

Puhdista MAF

• nykijä

oon putsannu ei vaikutusta saattaa olla et se vois olla paskana pitäs käydä vika koodit ottamassa ni siitähä se selviäisi......

• Nissan rules ok.

Tarkasta venttiilin välykset, pakoventtiilit välyksettämät? . Viittaisi että muutama pakoventtiili "hiukan falskaava" kun kone lämmin.
      En tiedä onko hydrauliset nostajat, jos on niin kansiremppa tiedossa.

T.

• ,djfbskldfnskdfjskdf

Eikö ne venttiilit vuotaisi sitten tasaisessakin ajossa?

• Kylmänähän ne

venttiilit kantaa jos ei ole välyksiä. Tyypillinen vanhan diesel-Mersun ongelma, kylmänä ei puristukset riitä.

• El Pollo del Muerta

Se nyt on ainakin selvä asia ettei syttytulpan reiissä kuulu olla öljyä. Tiivisteet vaihtoon.
      Kyllähän nykimiseen on sata ja yksi syytä. Noilla oireilla tekisin ainakin imupuolen puhdistuskäsittelyn ja polttoaineen sekaan puhdistava lisäaine.

• Muerte confirmato

Aikanaan c-kadetti alkoi nykimään ja käynti muuttui vaivalloiseksi. Syy: ylävesiletku alkoi vuotaa ja heitti nätin vesisuihkun suoraan tulpan juureen.

• nykijä
        Muerte confirmato kirjoitti:

Aikanaan c-kadetti alkoi nykimään ja käynti muuttui vaivalloiseksi. Syy: ylävesiletku alkoi vuotaa ja heitti nätin vesisuihkun suoraan tulpan juureen.

no on perkeles kaikenlaisesta viasta kiinni...no tiistaina ois tarkotus ainaski laittaa uudet venttiilin kopan tiivisteet jos siihe loppus.jos ei ni vikakoodit sitte

• Minulla E
        Muerte confirmato kirjoitti:

Kadetti nyki sytytysyksikön takia. Kuulema melko yleinen vika.

• Riittää luettavaa
        nykijä kirjoitti:

no on perkeles kaikenlaisesta viasta kiinni...no tiistaina ois tarkotus ainaski laittaa uudet venttiilin kopan tiivisteet jos siihe loppus.jos ei ni vikakoodit sitte

Tyyppivika mv6 koneiisa on ne venttiilin kopat, välttämättä ei pelkkien tiivistetten vaihto auta, vaan ne kopat on kierossa, leu tuolta lisää / etsi haulla: http://www.opelclubfinland.fi/forum/

• nykijä
        Minulla E kirjoitti:

Kadetti nyki sytytysyksikön takia. Kuulema melko yleinen vika.

vika selvis ilmamäärän mittarin arvot persiillään..................................

• Miten sen
        nykijä kirjoitti:

vika selvis ilmamäärän mittarin arvot persiillään..................................

sai korjattua, vaihtamalla mittarin vai? Yhdellä tutulla saman tapainen ongelma Mazdassa, eikä ole vikaa löytynyt.

• nykijä
        Miten sen kirjoitti:

sai korjattua, vaihtamalla mittarin vai? Yhdellä tutulla saman tapainen ongelma Mazdassa, eikä ole vikaa löytynyt.

joo mittarin vaihdolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe