Hitto että repesin, kun oli aika nerokas aamutempaus noilla huolestuneilla Ranskalaisilla. Ranskassahan muslimi-kanta on kasvanut jo melkoiseksi.
http://areena-beta.yle.fi/ng/areena/tv/1546445
Suomi tulee vielä toistaiseksi jälkijunassa esim. Ruotsin, Ranskan ja Tanskan rinnalla, joten kohtalokkaasti kasvava "nuoriso"työttömyys, naisiin kohdistuva seksuaaliväkivalta ja muut islamin ikävät lieveilmiöt ovat täällä verrattain vähäisiä.
Vielä.
Tällainen "herätys" tarvittaisiin Suomeenkin:
16
249
Vastaukset
- Virallinen Rasisti.
Minä olen nyt virallisesti äärioikeistolainen, impivaaralainen ja suvaitsematon rasisti, koska olen tosi huolissaan joka päivä, että tuleeko tyttäreni koulusta takaisin ihmisenä vaiko raiskattuna onttona rauniona, jonka elämän ilo sekä tulevaisuus on varastettu muslimigangsterin aistinautinnon alttarilla.
- Virallinen Rasisti
Olen muka äärioikeistolainen, vaikka en tue ollenkaan Kataisen äärioikeistolaista politiikkaa, jossa kansalaisten omaisuus onkin vapaata riistaa suurpääoman ryöstöoperaatioille, ja kansalainen on redusoitu "sijoituskohteeksi" rahan alttarille.
http://www.stopp-indect.info/?page_id=2
Perhesijoitustoiminta on tosi kannattavaa bisnestä:
http://www.sijaisvanhemmaksi.fi/pohjois-pohjanmaa - .................
Virallinen Rasisti kirjoitti:
Olen muka äärioikeistolainen, vaikka en tue ollenkaan Kataisen äärioikeistolaista politiikkaa, jossa kansalaisten omaisuus onkin vapaata riistaa suurpääoman ryöstöoperaatioille, ja kansalainen on redusoitu "sijoituskohteeksi" rahan alttarille.
http://www.stopp-indect.info/?page_id=2
Perhesijoitustoiminta on tosi kannattavaa bisnestä:
http://www.sijaisvanhemmaksi.fi/pohjois-pohjanmaaVarmaan pian "suvaitsevaisuuden" nimissä aletaan antamaan nuoria tyttölapsia sijoitettavaksi muslimimiesten perheisiin?
- Tosi on
Tuo " Suvaitsevaisuus ja liberalismikin " voivat olla niitä ääriliikeitä liiallisuuksiin vietynä. Mikään ääriliike ei ole hyväksi kansalle.
- Kylmät kädet
Kaikista huolestuttavinta on tämä toimittajien nöyristely islamin edessä, jotta ohjelma saataisiin suvaitsevaisuus politiikan sensuurin läpi suuren yleisön nähtäväksi.
Ainoastaan niiden harvojen, järkevien muslimien haastattelut otetaan ohjelmaan mukaan, kun taas kaikenmaailman pienikalloisten Natsi-"johtajien" oksennuksilla suorastaan mässäillään mediassa.
Kohtalokas asenne. Suuri yleisö ei siis tiedä karua totuutta verhon takana.- Tosi on
Onneksi kaikkea ei saada enää salattua mediassakaan. Kaikki mikä on Suomen lakien tai tapojen vastaisia tekoja muslimeilla jätetään kertomatta.
- Kylmät kädet
Nuorisotyöttömyyteen olisi ratkaisuna muslimivirtauksen pysäyttäminen ja sosiaalitukien maksuikärajan nostaminen 30 ikävuoteen.
Alle kolmikymppiset saavat muutenkin niin paljon rahaa vanhemmiltaan. - Petosjytky löyhkää
Äärioikeisto on maahanmuuton aloittaja, ylläpitäjä, kulttuurien pakkosekoittamisen takana.
Äärioikeistoa Suomessa ovat Rkp=Persut=Kokoomus=Vihreät=Kepu.
"Työperäisen maahanmuuton" katolista virttä yhdestä kidasta hoilaavat porvarit ovat ILMAISEN SUOMALAISEN ORJATYÖVOIMAN perässä.- Työväestön Vasen
Suomen työväestön, tavallisen kansan kannattaa äänestää fiksusti Vasemmalle, työväestön, tavallisen kansan oikeuksien puolesta.
http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/2792686/vuokratyo-heikentaa-jarjestaytyneen-tyovoiman-neuvotteluvoimaa
- Kylmät kädet
Fiksusti vasemmalle?
Eiköhän se polku ole jo loppuun käyty. - A. B. "Laajalahti"
Valinta on joko islamisoitu EU-"suomi", tai itsenäinen hyvinvointi-Suomi.
Islam ei ole uskonto, vaan islam on yhteiskuntajärjestelmä.
Uskonnonvapaus ei ole koskaan ollut ongelma Suomelle. Vietnamin venepakolaiset budhalaisina, kuin myös vahva juutalais-vähemmistömme sopeutuvat vaivattomasti kulttuuriimme.
Ainoastaan muslimit eivät halua sopeutua, vaan ajavat omaa YHTEISKUNTAJÄRJESTSLMÄÄNSÄ islamia imperialistisen jA RASISTISEN LUONTEENSA MUKAISESTI. - cbcvbc
vbvcbv
- WTT
Islam on ongelma. Vastenmielistä, että media mielistelee islamia ja maahanmuuttajia sekä romaneja, eikä kerro asioita. Joskus media kertoo jonkun uutisen, mutta ei kerro, että pahantekijä on muslimi tai romani. Se asia täytyy itse päätellä, jos voi.
- Kylmät kädet
Suuri yleisö ei tiedä sievistelemätöntä totuutta. Se vain ihmettelee uutisia ja lehtiä lukiessaan, kuinka meistä on tullut näin julmia ja työtä vieroksuvia..
Todella moni pienikalloinen Lähi-idän, Välimeren ja pohjois-Afrikan asukki on saanut Suomen kansalaisuuden ja luetaan luonnollisesti täysin suomalaiseksi mieheksi.
- Kk
NOSTO
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772548On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl331908Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59965