Mitä mies touhuaa?

Sekaisin

Mieheni käytös herättää epäilyksiä. Hänellä on työkaveri, josta tiedän nimen, iän ja sen että tämä nainen seurustelee. Ilmeisesti mieheni tulee "hyvin juttuun" naisen kanssa. Ei siinä mitään, mutta tiedän että he tekstailevat päivittäin töiden jälkeen, usein kymmeniä viestejä illassa. Mies pitää puhelimen äänettömällä ja aina mukanaan. Esim. jos puhelin on latauksessa, mies irrottaa sen ja ottaa mukaansa vessaankin. Muutaman viestin olen salaa lukenut, esim. "mulla oli tänään kivaa", mutta voihan sekin olla että he ovat olleet vain kahvilla yhdessä ja heillä on ollut mukavaa. Toinen viesti:" hyvää yötä, sup :))" onko sup niinkuin pus? Onko heidän välillään mielestänne enemmän kuin kaveruutta? Olen kysynyt suoraan, mutta siitähän mies vain suuttuu ja tunnen itseni vainoharhaiseksi...

16

970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksenkarvasääni

Kyllä heidän välillään on varmasti jotain hämärää. Jo se että mies ronttaa kännykkää mukanaan kertoo tilanteesta paljon: hänellä on jotain salattavaa, jotain sellaista mikä on kiellettyä sinun silmiltäsi. Oli kaveri tai ei, niin mielestäni on hämärää jo se että täytyy olla JOKA PÄIVÄ yhteydessä vielä työajan ulkopuolellakin. Varsinkin mies ja nainen asetelmassa. En siis sano, etteikö mies ja nainen voisi olla vain kavereita keskenään mutta tuossa määrin ja vielä salailemalla totean, että selkäsi takana tapahtuu jotain väärää.

Eiköhän se sup ole juuri se pus.

Tiedätkös, sekin kertoo jo paljon, että mies suuttuu kun otat asian puheeksi.

• sk

No sanomattakin selvää, että puhtaat jauhot ei pussissa oo.Yleensähän se niin menee, että sitä epäilijää aletaan haukkua vainoharhaiseksi, kunnes totuus tulee ilmi.
      Kannattaa luottaa omiin vaistoihin.

• Sekaisin

Yli vuosi sitten miehellä oli joku tällanen tekstariviritys kanssa, se jäi kiinni ja puhuttiin asiasta, sillon se lupas ja vanno olla avoimempi jatkossa. Siitä tietenkin on mulle jääny mustasukkasuus päälle. Sen voin sanoa ettei nää mitään seksiin asti meneviä juttuja ole, mutta en vaan tiedä mitä ne sitten on. Testaako mies pitkän suhteen jälkeen, vieläkö muut naiset kiinnostuu siitä. Vai hakeeko vaan pientä jännitystä. Mitä itse voisin tehdä että mussa olisi tarpeeksi yhdelle miehelle...?

• 15+14

Tollanen hyvää yötä-viestittely on jo aika hempeetä. Itse en "vaan kaverin" kans kyllä tollasta harrastaisi. Ikävä tilanne.

• ei vainoharhaa

No on hämärää. Ja on toi sup sama kuin pus. Nehän ovat kuin rakastuneet teinit. Olen pahoillani. Minun ex-aviomies kysyessäni samasta aiheesta jätti vastaamatta. Koska jätti vastaamatta, arvasin, että asia on niin. Ja eron jälkeen hän sitten myönsikin, että niin se oli. No kyllähän sen muustakin käytöksestä arvaa. Kun mies alkoi nukkumaan aina selkä minuun sängyn toisella laidalla. Ei siinä vaimo ilmeisesti enää innostanut. Kuka ottaa puhelimen vessaan??? Nyt nainen taitaa seurustella sinun miehesi kanssa kyllä. Minunkin miesystävällä on aina "kivaa" kun ollaan oltu "silleen". Sitä se nainen tarkoittaa.
      Olen tosi tosi pahoillani. Olet varmaan ihan hajalla, jos rakastat sitä miestä...

• Sekaisin

No rakastan, helvetin vaikeeta.... Nyt tulee olo että "ei se mun mies tollasta tee, sehän on ihana ja ollaan oltu niin kauan yhdessä" sitä vaan haluis aina keksii jonkun paremman selityksen... Ja se "nainen" onkin teini :D....

• sua petetään

Suuttuminen on yleensä sen merrkki et sua on petetty. Sinuna etsisin sen naisen käsiisi ja puristaisin tiedon siitä.

• depeeee

Sup? on lyhenne ja tulee sanoista What's up? -> Wassup? -> Sup?
      Eli Suomeks tietysti Miten menee?
      Noin niin kuin yleensä. Jos ei mikään "työkavereiden salakieli" ole kyseessä

No voi höh. Eihän sitä naispuolisille työkavereillekaan lähetellä hyvää yötä. Toivottavasti mies tajuaa lopettaa tai edes myöntää ajoissa.
      Kurjaa.

• Lammenpei

Jaa-a. Tuohan on selvääkin selvempää flirttiä!
      Molemmat saa jännitystä ja ei siinä mitään, pieni flirtti on vain piristystä pitkälle parisuhteelle.
      Tietysti siinä on rajansa.
      Nyt mielestäni liikutaan jo vaarallisen lähellä rajaa! Tuo v o i johtaa sänkyyn tai sitten ei, mutta mitään pitkäikaista suhdetta siitä tuskin tulisi. Mies tulisi piankin häntä koipien välissä anomaan anteeksiantoa.
      Paras olisi selvittää asia nyt aikuisten tavalla, miten, sitä en osaa sanoa. Itse olette asianomaisia ja itse tunnette itsenne ja toinen toisenne, teidän itse pitää löytää ratkaisu, MUTTA AVIOERO EI OLE MIKÄÄN RATKAISU tuohon eikä ole syytä nostaa mitään kohtausta!
      Avioliitossa kuten muussakin parisuhteessa tulee eteen isojakin vaikeuksia. Elämä iskee joskuu oikein rautanyrkillä mutta hyvällä tahdolla ja MOLEMPIEN panostuksella asiat voidaan selvittää!
      Älkää alkako tuhoamaan mitään hetken mielijohteesta. Tulette katumaan molemmat. Katkeroidutte.
      Olisko joku parisuhdeneuvonta tms paikallaan? Ja sinne voi ottaa yhteyttä yksinkin jos puoliso ei suostu mukaan.
      Toivon ja uskon että kaikki selviää, kunhan vaan molemmat tahdotte sitä!
      Onnea matkaan!

• Lavazza

Mitä helvattua vielä mietit??? Miehesi säätää TEININ kanssa ja jos ikää miehellä on yli 25vuotta, niin mielestäni tuo ei todellakaan ole ok - sain tekstistä käsityksen, että olette jo ihan "kunnon" aikuisia. Jos mies on aikuinen, mitä ihmettä hän virittelee noin nuoren henkilön kanssa? Herää ajatus, että hän on tylsistynyt elämäänsä, mutta sen sijaan, että itse pyrkisi ratkaisemaan asian omin avuin, hän on ulkoistanut jännityksen pikkupi**lulle, jota käyttää hyväksi niin kauan kuin se hohto siitäkin katoaa... todella köyhää! Tytölle voi jäädä todella hyväksikäytetty olo, jos hän ei nuoruuttaan käsitä millaisesta leikistä tässä oikeastaan onkaan kyse. Sinuna kysyisin mieheltäsi, että kuinka hän suhtautuu pedofiliaan ja jos vastaus ei ole tarpeeksi selkeä, niin ehkäpä voit miettiä voitko todella hyväksyä tällaisen ihmisen!

• trust or no trust

Päivänselvä asia on et jos miehes suuttuu kun kyselet niin sillä on salattavaa ja paljon. Kyllä sanoisin et sua petetään ja se on oikein et kyselet asiasta. ei ole syytä suuttua jos ei ole mitään salattavaa. Itse en suuttuisi ja puhuisin asiat kuntoon ilman suuttumista. En ole ikinä kuitenkaan pettänyt joten tyttöystävällä ei ole mitään kysyttävää. Meillä on 1005% luottamus toisiimme kun olemme ihan suhteen alussa jo puhuneet kun tyttöystävää on petetty ennen.

• khhhh

Lol, sup tarkoittaa "what's up".

• miksi olen täällä

Ei se sovi tuohon viestiin? Ensin toivottaa hyvät yöt ja sitten kysyy kuulumiset?

• ?

Kyllä parisuhteen pitää toimia sen verran, että tälläiset asiat selvitetään kahdestaan. Täälä on mielipiteitä, omia kokemuksia jokaisella suuntaan ja toiseen...pahemmaksi vaan menee jos vastausta täältä kyselet. Ei minun mielestäni ole järkevää kysellä siltä naiseltakaan..Kerro suoraan mitä epäilyttävää olet huomannut hänessä.

• Ikävä juttu

Tosi kurja (ja valitettavan tuttu) tilanne. Moni on jo ehtinyt vastata, että asia taitaa olla juuri niin kuin epäilet. Ihastuksia voi tulla myös varatuille, mutta sitä ei saisi viedä pidemmälle. Viestisi perusteella kyllä kuulostaa aika paljon enemmältä kuin pelkältä kaveruudelta.

Ota asia suoraan puheeksi. Jos mies suuttuu, väistelee, vähättelee tai syyttää sinua, saat vastauksen.

• voi sua raukkaa

Jos on salattavaa niin ei ole miehelläs puhtaita jauhoja pussissa. Se taitaa vonkata sitä toista naista ja sinuna alkaisin vaatia vastauksia. Varmaan joo se sua haukkuu vainoharhaiseksi ja kuvittelet kaiken mut totuss on et jos se salailen näpräilee kännykkäänsä niin sua petetään saletisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      69
      3769
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2381
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2348
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2228
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      33
      1994
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1594
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1497
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1071
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      1012
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      929
    Aihe