Nuoret diggaavat Paavo Väyrystä

TruthTeller

Nuorten mielestä Väyrynen on ROCK ja Puumala humppaa.

Joukko nuoria keskustalaisia on asettunut tukemaan valtiotieteen tohtori Paavo Väyrysen valintaa puheenjohtajaksi. Nuoret kampanjoivat Väyrysen puolesta teemalla "Valitse tulevaisuus, valitse Väyrynen".

– Keskusta tarvitsee jäseniä kuuntelevan, kenttää innostavan, ihmisten parissa kulkevan ja yhteistyötä rakentavan puheenjohtajan. nuoret korostavat.

Väyrysen tukijoiden mielestä keskustan on palattava nopeasti Suomen suurimmaksi puolueeksi ja hallituspolitiikan johtoon. Nuoret pitävät Väyrystä myös vahvana aluepolitiikan ja maakuntien puolestapuhujana.

– Menestyksekäs presidentinvaalikampanja osoitti, että Väyrysen johdolla keskusta voi palata vaalivoittojen tielle.

Väyrysen puolesta liputtavat:

opiskelija Antti Pakkanen Kouvolasta, kaupunginhallituksen jäsen Susanna Viitala Rovaniemeltä, Lapin Keskustanuorten puheenjohtaja Janne Kaisanlahti Kemijärveltä, ravintolakokki Laura Kuismanen Kemistä, luokanopettaja Maria Kautto Ylivieskasta, ekonomiopiskelija Kai Puro Oulusta, kauppatieteiden ylioppilas Jere Kankkunen Kiteeltä, keskustanuorten varapuheenjohtaja Ilmari Pokela Kajaanista sekä rahoituspäällikkö Hannu Laitinen Jyväskylästä.

Paavo Väyrynen on kasvanut yhä mittavammaksi ihmiseksi.
http://www.suomenmaa.fi/etusivu/laatikainen_maalaa_väyrysestä_hallitusvallan_kapellimestarin_5815594.html

5

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paavo on cool

Me Hesan nuoret pidämme Paavo Väyrystä tosi rautaisena kundina. Paavo on tosiaan ROCK!

• Paavonkehujat?

Paavoko itse on nuo edelliset viestit omakätisesti kirjoittanut? Meinaan ei sitä kukaan ulkopuolinen kehtaisi niin kovasti kehua kuin se itse.
      Kumma muuten että se Paavo "Koroljev" on tainnut vallan ottaa hatkat kun tuli paljastetuksi. Kova Paavonkehuja sekin oli.

• Kyllä kehtaa

itsekin olen 17 v. ja kova rokkaamaan. Kyllähän meidän piireissä Paavo on sankari

• ent. nuori

Jaa nuoret? Missähän ne on silloin olleet kun on näytetty tv-kuvaa Paavon omakehujaisista? Vallan on vanhaa eläkeläismummoa ja ukkoa olleet ne paikat täynnä, missä o n yleensä joku istunut.

• Paavon kannattaja

Totta kai monet nuoretkin ymmärtää, että Paavon johdolla mennään vaalivoittoihin. Ainakin ne, jotka näkevät nuorisojärjestön masinoiman Puumala-vouhotuksen läpi. Kepu ei nouse, jos puoluejohtoa ei vaihdeta. Ei nykyisen ensimmäisen varapuheenjohtajan valinta puheenjohtajaksi ole mikään "muutos".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2225
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1828
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      175
      1370
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      836
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      759
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      751
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe