oon ihan ok näkönen 23v mies, en lihava ja töissä olen kaupassa
Miten Imatralta saa tyttöystävän?
30
1064
Vastaukset
- raha ratkaissee
Väärä työpaikka. Pitäisi olla tehtaassa, sitten saisit ok-talon ja naisen.
- NAINEN!
Jos olisit tehtaan työläinen, saisit naisen, joka vain ottaa, mutta ei anna mitään. Kyllä hyvä mies naisen löytää Imatralta, onhan täällä paljon enemmän naisia kuin miehiä.
- dflkgjdif
NAINEN! kirjoitti:
Jos olisit tehtaan työläinen, saisit naisen, joka vain ottaa, mutta ei anna mitään. Kyllä hyvä mies naisen löytää Imatralta, onhan täällä paljon enemmän naisia kuin miehiä.
Nimenomaan, Imatralla on hyvät saumat verrattuna Lappeenrantaan.
- paluu realismiin
''onhan täällä paljon enemmän naisia kuin miehiä. ''
Ei tosiaankaan ole. Missähän fantasiamaailmassa mahdat elää. Totuus on täysin päinvastainen kuin esitit. - juurikin näin
Yhdyn edelliseen puhujaan. Imatralla pyörii runsaasti ihan tasokkaitakin poikamiehiä vapaana, kun yksinkertaisesti naisia ei riitä jokaiselle. Sitten on tietysti nämä yksinhuoltaja siiderivalaat, jotka päivystävät baareissa joka päivä jos löytyis joku rahapussi mikä tarjois juomat. Ei kiitos!
- tytsyy2
Kyllä naisella pitää muotoja olla, ette te siiderivalas huutelijatkaan kovinkaan kummosessa kunnossa taida olla
- Tykker
Tykkään ;)
- Ihan ok mies
"Imatralla pyörii runsaasti ihan tasokkaitakin poikamiehiä vapaana, kun yksinkertaisesti naisia ei riitä jokaiselle. Sitten on tietysti nämä yksinhuoltaja siiderivalaat, jotka päivystävät baareissa joka päivä jos löytyis joku rahapussi mikä tarjois juomat. Ei kiitos!"
Otaksun, ettet laske itseäsi näiden tasokkaiden poikamiesten joukkoon...?
Tiesitkö muuten että halveksiva asenne näkyy ulospäin ja tekee ihmisestä vähemmän miellyttävän? - Mies
Helposti.
- yddusgfuyadsgfa
Sillein että jos olet vähän tyhmä, yksinkertainen ja jonkinverran öykkäävää asennetta omaava umpimielinen pikkukaupungin juntti, niin sen kuin haet mieleisesi naisen.
Äläkä kysele sen mielipiteitä tai kuuntele mitä mieltä se mistäkin on, koska sellainen tulkitaan nössöydeksi, tai ehkä homoseksuaaliksi imatralaisen naisen päässä. Sen kuin otat sen mikä miellyttää ja mielellään väkisin.
Jos et ole tuollainen, niin et saa minkäänlaista naista Imatralta. - <3<3<3<3<3<3
Kyllä sie vielä sen ihanan tytön löydät tai se tyttö löytää sinut.
Olet vielä tosi nuori, eikä ole mikään hoppu. Kauppa on tosi hyvä
työpaikka, siellä saa olla ihmisten kanssa tekemisissä. Ei kaikki
tytöt vaadi ruhtinaita, kuninkaita, rikkautta. Kun hymyilet, olet kohtelias,
sydämellinen kaikille naisille ikään katsomatta. Siell on äitejä, isoäitejä joilla
on nuoria ujoja lapsenlapsia. Sydämellinen tunne vie voiton kaikelta, egoilulta.- 32vikisinkkumies
Niinhän sitä itsekin ajatteli silloin parikymppisenä. Kohteliaisuudet esim. ovien avaamiset, tavaroiden kantamiset jne. eivät paljon auta, kun on ruma. Ei saa edes kiitosta. Saa vaan halveksivia katseita. Koskaan en ole kenellekään naiselle sanonut pahasti tai muutenkaan kohdellut loukkaavasti, koska sellainen ei kuulu luonteeseeni. Tuttavien ja sukulaisten kyselyt, että miksi ei noin mukava mies ole saanut naista alkavat jo kypsyttää. Ruma pärstä kun on, niin sitä pidetään muutenkin paskana ihmisenä. Viimeisin kohtelu olikin se, että ei samaan valokuvaan voi tulla näin ruman kanssa. Sitten pitäisi repiä jostain itseluottamusta...
- hohhohhoo
ei täältä kannata naista ettiä ko et löyvä ko kasan ryssiä ja jos saatat sattumalta löytää sen suomalaisen naisen nii sekii on pihtari tai joku saatanan angsti teini
- munaa p erseeseen
Munaa p erseeseen
- Naapuri tietää
Helposti, kun Marika on kyseessä.
Soittoa vaan..varo ettei sen ukko vastaa.
Hyvää kyytiä. - Hanna84_ :)
Hmm jos kerta on vapaita kunnollisia miehiä Imatralla niin poiketkaa Lpr:aan.
Täällä,kun miehet ovat outoja.....jos erehdyt aloittamaan keskustelun tuntemattoman miehen kanssa tuloksena on täysi hiljaisuus......
Enkä ole edes se rumin kuusi metsässä....Enkä ole ns syntyperäinen Lappeenrantalainen...
Yksin ei ole kiva :(
Siis sinkku ja lapseton nainen olen.- yli30vmiesoijsdfsdn
Et ole sitten tullut minulle juttelemaan ;). Varmaan jotain sanoisin vaikka ujompi olenkin. Siinä on vaan se riski, että voisin pyytää vaikka kahville. Ilmankos kukaan nainen Lappeenrannassa ei ole uskaltanut sitä tehdä :D. Enkä ole itsekään syntyperäinen Lappeenrantalainen.
- mie vaan
Niinpä, kai nyt nuoret sinkut naisen löytävät Imatraltakin. Mutta mistä nelikymppinen jätetty yksinhuoltaja isä ketään löytää Imatralla...? En ryyppäile, räyhää enkä edes polta. Hoidan pienet lapseni ja muutkin asiani tunnollisesti, muistutan enemmän miestä kuin metsänpeikkoa mutta ei vaan kelpaa...
- ylös ja ulos
tiijät kai, ettei kukaan tuu kotonta hakemaan ?
- miekii vaan
- mie vaan
ylös ja ulos kirjoitti:
tiijät kai, ettei kukaan tuu kotonta hakemaan ?
Tiedetään, ainakaan minun kotiin ei kukaan eksy, on sen verran syrjässä :). Ravintoloissa kun ei jaksa yömyöhään valvoa, ainakaan usein. Ja vaikka joskus jaksaisi niin jotenkin tuntuu että vakavasti otettavan seuran löytyminen sieltä on vähän niin ja näin. Ujous estää minua menemästä juttelemaan ventovieraille kadulla tai kaupan jonossa. Miten voisi ketään lähestyä luontevasti? Harrastuksetkin kun ovat sellaisia että todella harvoin ainakaan naisia vastaan kävelee. Vika on varmasti itsessäni ja saamattomuudessani mutta hyviä neuvoja otetaan vastaan :).
- sinkku kinkku
mie vaan kirjoitti:
Tiedetään, ainakaan minun kotiin ei kukaan eksy, on sen verran syrjässä :). Ravintoloissa kun ei jaksa yömyöhään valvoa, ainakaan usein. Ja vaikka joskus jaksaisi niin jotenkin tuntuu että vakavasti otettavan seuran löytyminen sieltä on vähän niin ja näin. Ujous estää minua menemästä juttelemaan ventovieraille kadulla tai kaupan jonossa. Miten voisi ketään lähestyä luontevasti? Harrastuksetkin kun ovat sellaisia että todella harvoin ainakaan naisia vastaan kävelee. Vika on varmasti itsessäni ja saamattomuudessani mutta hyviä neuvoja otetaan vastaan :).
Miks pitäs olla tyttöystävä. Mikä vika on sinkkuelämässä.
- sinkku-nainen
mie vaan kirjoitti:
---mie vaan---siulla on mielikuvituksessa paha puute, etkai tosissaan luule, et myö naiset ollaan jotain mörköjä, et meitä pitäis pelätä, Ei muuta ku juttusille vaan..sinkkunaisia Imatrallakin pilvin pimein..miekii
- rauhan rakentaja
Helposti minä olen tyttöystävän aina saanut Imatralla ollessani. Halvimmillaan 50 eurolla.
- k-kupan wäiski
kehu jorman pituutta ja paksuutta,,ja jono on ovellasi
- Toiset pojat ...
Myö viriilit viiskymppiset viedään nuoret naiset. Eihän se oo ihme jot kolmekymppiset ilman jäävät. Autolla vain selvin päin kapakkaan ja kyl on kotiin lähön aikaan kyyditettäviä ja siitä vaan valkkaamaan.
- Hanna_84 :)
Tähän mennessä ei kukaan ole sattunut kohdalle ja avannut suutaan.Kaukaa kyllä katsomaan,mutta siihen se sitten jääkin.En ole itsekkään mikään baari kärpänen vaan ulkoilija :) Lenkki polulla voidaan ehkä törmätä jos ei sitten olla jo kerran ohitettu toinen toisemme......kuka tietää.
- narun toisessapäässä
Hei "mie vaan", hommaa itelles koira, jos siul ei viel oo ja sit on helppo jollekin naisihmiselle heittää jotain koirajuttuu lenkkipoluilla... vaikka miulle :-) hauhau vaan!
- mie vaan
Kiitos neuvoista. Kyllä se siintä uskalluksesta tehdä tuttavuutta siis lähtee. Pari vuotta eron jälkeen on ehkä liian lyhyt aikakin uuteen suhteeseen. Minulle kun avioliitto oli/on lupaus olla yhdessä kunnes kuolema erottaa.... Vaikka ero helpotus lopulta olikin. Itsetunto lienee se avainsana :). Epäilyttää hieman että jos naiset eivät tee koskaan minkäänlaista aloitetta niin minussa varmaan on jotain vikaa. Pelkään kai myös joutuvani samanlaisen hirviön uhriksi kuin avioliitossani olin.Koirakin minulla on. No, ehkä joskus tavataan jossain :).
- juujuujuhannus
Oletko -mie vaan- kokeillu täällä netissä löytää uusia tuttavuuksia? Mie en, mutta nyt ajattelin kokeilla :-) [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k333512On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole242287Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi792229Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422091Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561474- 741386
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69947Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9807Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi36791