Noniin, antakaas sitten palaa rehellistä palautetta noista artiklalaisista...
Voiko pykälistejä verratta artiklalaisiin samassa lauseessa?
Rovaniemen "oikkareiden" taso verrattuna Helsinkiin ja Turkuun
9
2170
Vastaukset
- Pykälisti
Ei voi. Mulla on työkaverina artisti. Se on tyhmä, ylipainoinen ja rasittava. Lisäksi sen vitsit on huonoja. En tajua mitä ne niille siellä Lapissa opettaa, poronhoitoa?
- Tervetuloa etelään
Täysin samaa mieltä. En voi käsittää, miten sillä opistolla voi olla tutkinnonanto-oikeudet.
- Ujoartisti
Samaa mieltä. Ite joka aamu herään häpeän tunteeseen, kun opiskelen lapissa. Aina kun olen lakimiesliiton tai pykälän tapahtumissa tunnen pohjatonta alemmuutta, etelän jalosukuisiin hyvin kaukaisiin pikkuserkkuihin nähden.
Olen muutamaan otteeseen koettanut rakastellakkin pykälistin kanssa, mutta suorituspaineitten vuoksi ne ovat olleet keskeytettyjä yhdyntöjä.
Naiset ovat pääsäntöisesti lapissa rumia ja läskejä. Miehet nörttejä. Lasken aamuja kun valmistun ja voin muutta "Hesaan" :D
Ps. Tenteistäkin paasee helpommin läpi lapissa. - Nörttimiehet on hot
Meillä Pykälässä taas miehet ovat rumia ja läskejä sekä kaiken lisäksi jostain syystä täynnä itseään. Kyllä pykälisti-tytöt ovat raavaiden, poroja kantamaan tottuneiden, artistimiesten perään.
Voitaisko vaihtaa meidän pojat teidän miehiin? - exfuksipoju
Mutta kun osa kokeemmista pykälisti-naisista janoa meitä nuoria kokemattomia viattomia fuksi-poikia... Olisi kovin itsekästä vaatia, että kaikki fuksit olisivat kokeneita poromiehiä. Johan kohtuusperiaatekin tätä edellyttää! Lisäksi argumentoin tätä näkemystä yleisellä arvopunninnalla ja Olaus Petrin tuomarinohjeella 16.5§ ("Väärin saatu ei ole saatua".)
t. Vappuna fuksiutensa ja viattomuutensa menettänyt pykälisti-poju.
ps: Aina voi lähteä lapinlomalle kv-viikoilla ja käydä tapaamassa Naima-Aslakkia, Mulkku-Mortenia ja Pano-Ovllaa. Sellaista vaan olen kuullut, että sen jälkeen, eivät oikis-tytöt ole istuneet viikkoon pariin. On pitänyt kuulema lukea tenttiin seisaallaan tai ainakin hyvin pehmeän tyynyn päällä. - lapin uri geller
Kyse on siitä, että muualla Suomessa tarvittaisiin oikeita lakimiehiä eikä vain porojuristeja niin kuin täällä Lapissa.
- akkahki
Eiköhän Helsingin yliopisto ole Suomen laadukkain yliopisto, ainakin muistelisin jotain tämmöistä. En ainakaan muista että muut suomalaiset yliopistot olisivat päässeet maailman parhaiden yliopistojen listalle, mutta voin toki olla väärässä.
- Björn Dönner
Vitut: "Parhaat juristit koulutetaan nykyään lapissa, sitten on tää pykälä"
- vvvvvvv555
Olen muuten yhden jos useammankin asianajajan suusta kuullut, että tänä päivänä parhaat juristit koulutetaan Lapissa. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202232Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742173Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422053Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma511427- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63882Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744