Tapasin seurakunnan kirpputorilla venäläismiehen (osaan venäjää) jolla oli ruumiista irtaantumiskokemus. Mies oli joutunut noin pari vuotta sitten kolariin, lentänyt romuttuneesta autosta ulos. Hänet oli jo todettu kuolleeksi.
Aikaisemmin mies oli suhtautunut pilkallisesti kaikkeen henkimaailman ilmiöihin ja elämään kuoleman jälkeen. Hän oli alussa kokenut olevansa mustassa ahdistavassa tunnelissa.Tunnelin oikealle puolelle oli ilmestynyt valkoinen hamo(enkeli), mutta toisella puolella oli ollut ilkeä, hirveä olenko joka oli ilkkunut, että sinä lähdet nyt matkaani. Enkeli on lempeästi sanonut, että sinun aika ei ole vielä lähteä.
Mies oli elvytetty kolme eri kertaa ja itsekkin hän oli kokenut että oli pois kehostaan kolme kertaa.
En osaa sanoa miehen uskosta mitään, mutta tänään hän sanojensa mukaan ei enää naura ja pilkaa uskovaisia ja on vakuuttunut että elämä ei pääty kuolemaan.
Venäläismiehen todistus kuolemasta.
5
138
Vastaukset
- jk
vai niin
- j k
ninkö
- Yhuu
Niin no, sen jälkeen ei kyllä enää elvytetä kunnon todettu kuolleeksi... jk
- äitykkä......
hukkunutta yritetään elvyttää vaikka on eloton löydettäessä..niin miehenikin elvytti yhden pojan henkiin toisen miehen kanssa...oma poikani kuoli onnettomuudessa ja yritettiin elvyttää. Alkp. kirjoituksessa ainakin minä ymmärsin asian ytimen..lopullinen kuolintoteaminen suoritti lääkäri joka pakollisen elvyttämisen jälkeen kirjoitettiin. Uskon itse että siirrymme toiseen paikkaan henkenä joka on todellinen elämämme. Olen poikani kuoleman jälkeen kokenut niin paljon joka vahvistaa tämän. Mutta jokainen uskokoon mitä haluaa, mitä siitä kinaamaan, kunnei siitä hyödy kukaan mitään ja jokainen me täältä aikanamme kuolemme maan päältä pois, mitä sen jälkeen tapahtuu jää nähtäväkski tai sitten ei :)
- aloittajan kommentt
Tässä tapauksessa mies oli lääkärin tukimuksen peruseella kuollut. Ei henkilöä elvytetä jos hän elää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472