Olis hyvä hieroja hakusessa kemistä ketä suosittelisitte?
kiitos etukäteen :)
Hieroja
6
627
Vastaukset
- fryh53yuyosd
emme yhteisöllisesti sitten ketään.kivut eivät katoa, pelkkää somaattista koskettelua. samaa paskaa kuin kauneusunet-vanhenet joka minuutti...se siitä!
- Paikka kankeana
Jatkokysymys. Onko Kemissä rohkeaa thai-hierontapaikkaa? Jos löytyy, mikä on osoite ja hinta?
- Ostin ennen
viime joulua hyvän hieromalaitteen Luukkoselta. Oli lehdessä mainos, ja eipä ole niska eikä hartiakipuja sen jälkeen ollu, kun välillä koneella "jyryytän" kipeitä, tai vähemmän kipeitä paikkoja.
Eikä tarvii olla kipeenäkään mikään lihas, aina kun välillä hierasee, niin johan on notkea olo. - oulun muija
mee käveleen keskustaan katteleen kemin naisia-loppuu se kankeus!
- Hierontaan
No ei kyllä lopu naisia katselemalla kankeus, siitähän se vasta yltyy. Kunnon hieroja pitäsi saada, siis Thai-hieroja. Onko tiedossa rohkeaa Thai-hierontapaikkaa?
- .
tai-hierojat ne ossaa hieroa hyvin, että sinne vaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701