tukitaan hiukan katekismusta

kk j po

eksytetyille on opetettu:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
"Kiva kun olit tarkkana
teuta 13.11.2010 14:18
Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."

uskontunnustuksen sisällöstä katekismuksessa:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
Minä uskon Jumalaan,
Uskontunnustuksessa on lyhyesti sanottu, mitä Jumala antaa meille ja mitä hän
("hän" tietysti pienellä kirjaimella; Jumalaa pilkaten)
tekee hyväksemme. Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon
(rikollisuuteen yllyttävä Jumalan ja Jeesuksen Lain tottelemattomuuteen perustelu) ja ehdottoman rakkauden vaatimusta. Mutta Jumala lahjoittaa meille uskon (Jumalan Oman Sanan tieto puuttuu) ja avaa sydämemme rakkaudelle. (Jumalaa syyttäminen kaikista rikollisen kristinuskon rikoksista, mm. satojen miljoonien ihmisten murhaamisista)

Järkemme ei voi käsittää Jumalaa. (uskovaiset aivopesu jossa uskovaisesta tehdään/muokataan luciferia ja sen epäjumalia palveleva rikollinen) Hänen olemuksensa syvyydet jäävät myös uskovalle salatuiksi. (Jumalallisuus; Lakeineen EI OLE SALAISUUS, EI EDES ÄLÄ TAPA KÄSKY) Jumala on kuitenkin ilmoittanut meille itsestään kaiken, mikä on tarpeen, jotta voimme elää uskossa häneen. (uskossa luciferiin ja sen epäjumaliin on mm. omien uskovaisten, pikku lastenkin tappamiset, raiskaamiset jne... Jumalan Nimissä rikollisuutten "yllyttämistä." Siis luciferilaisuus yllyyttää tekemään rikoksia uskossa, että saa tappaa, raiskata jne kun vaan uskooooo syntinsä ja rikoksensa anteeksi - SE EI OLE JUMALAN PALVELUA vaan selvää saatanallisuuden rikollisuutta)

Jumala lähestyy meitä Luojana, Lunastajana ja Pyhittäjänä. Hän on kolmiyhteinen Jumala: (Jeesus opetti; Johanneksen evankeliumi 10:30 Minä ja Isä olemme yhtä. (katekismus VALEHTELEE!) Isä, Poika ja Pyhä Henki. Jumala on luonut kaiken, hän on tullut kaltaiseksemme (Jumala EI OLE RIKOLLISTEN KALTAINEN, selvää Jumalan pilkaa luciferilaisilta) Pojassa ja hän on läsnä Pyhässä Hengessä. Jumala ei ole pelkkä kaukainen alkusyy eikä persoonaton voima, vaan hän vaikuttaa luomakunnassa ja historiassa ja kohtaa meidät henkilökohtaisesti. (Jumala ja Jeesus ei ole rikollisen kristinuskonkaan rikollisuuden murhaajien, pedofiilien, vainajia raiskaavien jne sieluttomien elukkojen seurakuntien perustaja joko koko maailmaa kattavaa luciferilaisuuden saatanallisuutta koko touhu.)

Uskontunnustus on Jumalan hyvien tekojen ylistys. (esim. satojen miljoonien tappamiset ovat vain ja ainoastaa luciferilaisuuden ylistystä, nuo ylistyksenne ovat Jumalan Nimen väärin käyttöä) Samalla kun pyydämme uskoa itsellemme, kiitämme Jumalaa hänen rajattomasta rakkaudestaan. (inhottava Jumalan pilkkaus; kiittää Jumalaa että saa luciferia palvella Hänen Nimessä) Jumala Uskossa otamme vastaan Jumalan lahjat (Jumala ei ole rikollisuuden lahjojan jakanut vaan luciferin antamia ölahjoja ne murhaajt, pedofiilit, vainajien raiskaajat jne ovat..) ja turvaamme häneen, pidämme hänen lupauksiaan tosina (Jeesus ei luvannut olla rikollisten kanssa "maailman loppuun asti" lukekaa vuorisaarna..) ja uskallamme heittäytyä niiden varaan. Kirkon yhteinen usko tukee meitä myös silloin, kun oma usko horjuu. (jos/kun usko horjuu, niin se on varma merkki siitä, että Jumala ja Jeesus kutsuu omiaan pois luciferilaisuudesta)

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v.sd.w

katekismuksen sanomaa 1:
      luciferialsuuden papin virkaan nimitykset eivät ole Jumalan ja Jeesuksen asettamia virkoja!
      katekismuksen antamien tietojen mukaan papilta ei vaaditakkaan Jumalan ja Jeesuksen palvelemista! Riittää kun vaan uskoo (luciferia palvelevana), niinkuin esim. vapaamuurari piispojen, pappien jne luciferia palvelevina tekevät:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
      Tehtävän edellytykset
      Pappisvirkaan vihkiminen edellyttää sitä, että vihittävä uskoo olevansa virassaan Kristuksen kutsuma (vocatio interna). Pappi uskoo, että itse evankeliumi, Kristuksen valtuutus ja kirkon usko kantavat häntä. Pappislupauksessa pappi sitoutuu kristilliseen elämäntapaan. Hän pyrkii toteuttamaan lähimmäisenrakkauden ihannetta sekä virassaan että yksityiselämässään.[12]

Papiksi vihittävän tulee olla
      jumalaapelkäävä ja kristillisestä vakaumuksesta tunnettu konfirmoitu kirkon jäsen,
      suorittanut yliopistossa sellaisen teologisen tutkinnon, jonka piispainkokous on hyväksynyt pappisviran kelpoisuusvaatimukseksi,
      terveydeltään pappisvirkaan kykenevä sekä
      muutoinkin pappisvirkaan soveltuva (Kirkkojärjestys 5. luku 2 §).[12].
      Pappien tulee olla suorittanut teologin tutkinto, johon on mahdollisuus yliopistoissa. Ennen yliopistolaitoksen syntyä Suomeen koulutus tapahtui keskiajalla Turun katedraalikoulussa.

JOTEN teutan LUCIFERILAISUUDEN TOTUUS ON VAIN EKSYTTÄMISTÄ; JEESUS EI OLE PAPEILLE VIRKAA JAKANUT VAAN VAROTTANUT IHMISIÄ SELLAISISTA:
      http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902
      "kaste kirja n. 350 luvulta
      teuta 22.12.2010 22:17
      Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka . "

JEESUS OPETTAA MM. NÄIN:
      Luukas 20:
      45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
      46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

• b.d-w_

katekismuksen sanomaa 2 (jatko/loppu osa)

TÄSSÄ pappien ANTAMASSA LUPAUKSESSA ON SELVÄÄ JUMALAN PILKKAA!!
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Papiksi vihittävät antavat vihkimistoimituksen yhteydessä pappislupauksen, jonka sanamuoto on seuraavanlainen:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon noudattaa kirkon lakia ja järjestystä sekä palvella alttiisti seurakuntaa ja sanankuulijoita. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

KOMMENTIT:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa.
        SIIS PAPPI TUOSSA LUPAA PYSYÄ EVANKELIS-LUTERILAISEN KIRKON TUNNUSTUKSESSA - SIIS EI JUMALA JA JEESUKSEN OPISSA. KATEKISMUKSESSA ON KÄSKY; "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia." JOKA KIELTÄÄ JUMALAN JA JEESUKSEN PALVELEMISEN MUTTA Luder/Luteria PITÄÄ USKO JUMALAKSI! SELVÄÄ JUMALAN PILKKAAMISTA.

En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja.
        LUPAUS SIITÄ, ETTEI OPETA JUMALAN JA JEESUKSEN OPPEJA TAI LAKEJA MUUTEN KUIN luciferin MIELEN MUKAISESTI MM. JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENGEÄ PILKATEN.

Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon noudattaa kirkon lakia ja järjestystä sekä palvella alttiisti seurakuntaa ja sanankuulijoita. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
        KRISTUS EI OLE PAPPIEN VIRKAAKAAN ASETTANUT JOTEN TAHTO ON luciferia PALVELEMISEN TAHTOA.

KIRKON LAKI EI OLE JUMALALTA EIKÄ JEESUKSELTA. (LUE MYÖS MATT. 24)
        KIRKON LAKI EI SAA OLLA SUOMEN PERUSTUSLAIN VASTAINEN. (mm. lapsikaste on rikos...)

JUMALAN EDESSÄ EI KIRKOSSA OLLA!
        MATT 24
        JUMALAN LAKI:
        3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
        4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
        KIRKOISSA ROIKUTTAVAT KRISTUKSEN RAATOA JEESUSTA PILKATEN LAKIA RIKKOEN.

"Tähän Jumala minua auttakoon." ON KAKSI JAKOINEN!
        1/ JUMALANA RIKOLLISESSA LUTERILAISUUDESSA ON luciferi ja sen herra epäjumalat.
        2/ JOS PYYNTÖ ON OSOITETTU JUMALALLE, NIIN SE ON TÖRKEÄÄ JUMALAN PILKKAAMISTA, ETTÄ PYYTÄÄ JUMALALTA APUA luciferin PALVELEMISIIN!

Kun tutkii rikollisen kristinuskon, luterilaisuudenkin rikollista historiaa, niin Jumalan Valtakunnan kaltaisuutta hitusenkaan sielussaan omistava tietää tasan tarkalleen, että kyseessä on luciferin jumaloiminen Jumalaa ja Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaten. Sitä todistaa mm. Heidän Nimissä vielä 2000 luvullakin jatkuvat noitarovio murhien saatanallisuudet. JEESUS EI ANTANUT luciferia PALVELEVILLE MURHAAJA RIKOLLISILLEKKAAN TUOLLAISIIN TEKOIHIN (luciferilaisten) LÄHETYSKÄSKYÄ!!!
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana..."

http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

• kalle.

Kikkien Ihmisten aika tulee täyteen joskus . sitä ei välä örvelö
      senparremin kuin kukaan muu . Ja Jujmala /Jeesus kutsuu omiaan kaikkialta pois ..

Vai sinun vuorisaana ylettyy 28:20 saakka kun Raamattu sanoo sen olevan vain Matteuksen 5,6 ja 7 luku ,, en ymmäärrä taktiik-kaas sillä sinunkin on oasattava pyhittää asioita niin kuin Raammattu kehottaa , Tiedän olevani oikessa , kuinka sinä .

Koska jumala ei ole jakanut rikolliselle lahjoja , kuinka sinä
      voit esittää toisenlaisia asioita , Minä en ole nähnyt muitten
      keksivän tuommoisia raiskaus lauluja kuin sulla, puhumattakaan
      joistakin raiskaus raadoista joista näertelet muka omaia niple
      nample juttujä kehtaatkin valitan väärin menee..

Mitä tapahtuu kun me uskovaiset menemme Kasteelle .
      on kummit , pappi , ja seurakuntaa kaippa sinä siitäkin olet tehnyt jonkun saastaisen ylivedon ,enparemmin sano. .

• yrjö.

Lähetys Käsky on Mat. 28:18-20 olehan tarkka .

• n-..e-

urhiensa ruumiita raiskanneita pedoja kutsuu lestadiolaiset seurakuntiinsa raiskaamaan lapsia jotta rikollisilla rippi ja salarippi isillä olis Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaajina töitä.
        Tuon kaltaisten perkeleen pedojen kutsuja on nelijalkainen piru.

• c,.e_w

Matt. 28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

siis; Jeesuksen antaman opetuksen mukaan Jumalan ja Jeesusken Lain älä tapa käskynkin rikkojien kanssa Jeesus EI OLE!

mutta luciferilaisuuden herranne on teidän kanssanne...:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

HUOM!!!
      "HÄNESTÄ" tarkoittaa luciferia sillä Luder/Luther kehoittaa tekemään rikoksi MUTTA JUMALAN JA JEESUKSEN LAKI KIELTÄÄ NE!

• teu.

Älä höpötä sulla on vaikka mitä kailotusta , kuitenkin väärin
        minä olen sanonut sulle mintakertaa pidä asias kurissa
        tai mene muualle , sinä et ole köyhän ystävä, etkä
        varakkaammankaan koska irvailet.

• v.e-2os
        teu. kirjoitti:

Niin, no sinä olet murhattujen vainajien raiskaajien ystävä varmana luciferi kelpoinen ateistipiru! Haiset raiskatulle uhrin p:lle juttuines:
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

• ville.
        v.e-2os kirjoitti:

Niin, no sinä olet murhattujen vainajien raiskaajien ystävä varmana luciferi kelpoinen ateistipiru! Haiset raiskatulle uhrin p:lle juttuines:

Kuule , minä oli n.12 v. kun kuulin tämän jutun , ja koska
        mies joka on jo kuollut , kertoi seuraavan laisen tarinan ,
        hän oli nuoruudessa viina päissä vahingossa tappanut miehen
        ollut linnassa kauan ja tehnyt parannuksen , joku kiltti liikemies
        oli pyytänyt häntä toimistoon tekemään kirjanpitotöitä ja sen
        sellaista , hän pääsi vapaalle ,parannus joka hän teki oli es/L
        estoihin (joka silloin käetti suomessa nimea vanhalestaadio-lainen kristillinen yhdistys ry. en mainitse ajoista koska se voisi paljastaa nopeesti .

Hän oli pienen kokoinen alle 160 sm tässä kessan laskimme hänen jälkeläiset , vävyt , miniät , lasten lapset , ja lasten lasten lapset , silloisita 2 ihmisestä oli tullut 100 ihmistä .
        hän ei hairahtunut koskaan sen jälkeen , kiitos Jumalalle .
        kaikkia voi sattua , kaikkia voi tehdä , kaikkia voi korjata,
        en kirjoita enempää tälläkin jo moni tuntee . uskotko .

• a.a.a.d
        ville. kirjoitti:

Kuule , minä oli n.12 v. kun kuulin tämän jutun , ja koska
        mies joka on jo kuollut , kertoi seuraavan laisen tarinan ,
        hän oli nuoruudessa viina päissä vahingossa tappanut miehen
        ollut linnassa kauan ja tehnyt parannuksen , joku kiltti liikemies
        oli pyytänyt häntä toimistoon tekemään kirjanpitotöitä ja sen
        sellaista , hän pääsi vapaalle ,parannus joka hän teki oli es/L
        estoihin (joka silloin käetti suomessa nimea vanhalestaadio-lainen kristillinen yhdistys ry. en mainitse ajoista koska se voisi paljastaa nopeesti .

Hän oli pienen kokoinen alle 160 sm tässä kessan laskimme hänen jälkeläiset , vävyt , miniät , lasten lapset , ja lasten lasten lapset , silloisita 2 ihmisestä oli tullut 100 ihmistä .
        hän ei hairahtunut koskaan sen jälkeen , kiitos Jumalalle .
        kaikkia voi sattua , kaikkia voi tehdä , kaikkia voi korjata,
        en kirjoita enempää tälläkin jo moni tuntee . uskotko .

Tuo ei todista, että JEESUS OLIS LUVANNUT TAPETTUJA UHJERA RAISVAAVILLE nekrofiili perkeleille RIKOKSET ANTEEKSI!

NÄYTTÖÄ ON PYYDETTY teutalta MUTTA teuta PYSYY uskontunnustuksen ANTANEENA RIKOLLISENA JEESUKSEN NIMEEN VÄÄRÄN TODISTUKSEN ANTAJANA EDELLEEN lestadiolaisten luciferilaisena sontaluukkuna!

EDELLEENKÄÄN ET OLE JEESUKSEN OMAN SANAN ILMOITUSTA LÖYTÄNYT JOTEN OLET VALEHTELIJAKSI ITSE ITSES TODISTANUT ATEISTIPIRU!

teutan OMAN SANAN KIRJOITUKSET TODISTAVAT SEN, KUNKA hän JATKUVASTI JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ PILKKAA HEIDÄN NIMISSÄÄN RIKOKSIA SOVITTELEE luciferilaisena kusipäänä! Tuon nimen opetti teuta itse...

JOTEN KAIKILLE JA ETENKIN VAINAJIA RAISKAAVILLE nekrofiili rikollisille TIEDOKSI, ETTEI JUMALAN VALTAKUNNAN OIKEUTTA OLE teutallakaan ANNETTU VAIKKA teuta pirua palvelleen niin uskoo! JOTEN VARAUTUKAAN SIIHEN, ETTÄ NIIN TE KUIN MYÖS pedofiili perkeleet ja murhaajat JOILLE teutan opin rippi ja salarippi rikollisuuden isät JAKAA RIKOKSIA ANTEEKSI EI PÄDE JUMALAN VALTAKUNNASSA VAIKKA teuta NIIN VÄITTÄÄ. teutalla on vain luciferilaisuuden näyttöä ja se ei Jumalalle kelpaa!!!

ROHKENEN EPÄILLÄ, ETTÄ PSYKOPAATTINEN teuta KOHTAA VIELÄ SELLAISEN OJENTAJAN, ETTÄ OPPII TIETÄMÄÄN KUINKA helevetin kaukana hän on ollut JUMALASTA JA JEESUKSESTA HEITÄ JA PYHÄÄ HENKEÄ PILKKAAVANA uskontunnustuksen pirulle antaneena ELUKKANA!

uskossa on varmaan helppo olla... jos ei ole omaa järkeä!!!

• teu.
        a.a.a.d kirjoitti:

Tuo ei todista, että JEESUS OLIS LUVANNUT TAPETTUJA UHJERA RAISVAAVILLE nekrofiili perkeleille RIKOKSET ANTEEKSI!

NÄYTTÖÄ ON PYYDETTY teutalta MUTTA teuta PYSYY uskontunnustuksen ANTANEENA RIKOLLISENA JEESUKSEN NIMEEN VÄÄRÄN TODISTUKSEN ANTAJANA EDELLEEN lestadiolaisten luciferilaisena sontaluukkuna!

EDELLEENKÄÄN ET OLE JEESUKSEN OMAN SANAN ILMOITUSTA LÖYTÄNYT JOTEN OLET VALEHTELIJAKSI ITSE ITSES TODISTANUT ATEISTIPIRU!

teutan OMAN SANAN KIRJOITUKSET TODISTAVAT SEN, KUNKA hän JATKUVASTI JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ PILKKAA HEIDÄN NIMISSÄÄN RIKOKSIA SOVITTELEE luciferilaisena kusipäänä! Tuon nimen opetti teuta itse...

JOTEN KAIKILLE JA ETENKIN VAINAJIA RAISKAAVILLE nekrofiili rikollisille TIEDOKSI, ETTEI JUMALAN VALTAKUNNAN OIKEUTTA OLE teutallakaan ANNETTU VAIKKA teuta pirua palvelleen niin uskoo! JOTEN VARAUTUKAAN SIIHEN, ETTÄ NIIN TE KUIN MYÖS pedofiili perkeleet ja murhaajat JOILLE teutan opin rippi ja salarippi rikollisuuden isät JAKAA RIKOKSIA ANTEEKSI EI PÄDE JUMALAN VALTAKUNNASSA VAIKKA teuta NIIN VÄITTÄÄ. teutalla on vain luciferilaisuuden näyttöä ja se ei Jumalalle kelpaa!!!

ROHKENEN EPÄILLÄ, ETTÄ PSYKOPAATTINEN teuta KOHTAA VIELÄ SELLAISEN OJENTAJAN, ETTÄ OPPII TIETÄMÄÄN KUINKA helevetin kaukana hän on ollut JUMALASTA JA JEESUKSESTA HEITÄ JA PYHÄÄ HENKEÄ PILKKAAVANA uskontunnustuksen pirulle antaneena ELUKKANA!

uskossa on varmaan helppo olla... jos ei ole omaa järkeä!!!

Örvelö , sinä olet piru tee parannus , josko asia korjaantuisi , täällä ei ole muita nekrofiiliä ,sinä .
        eli voisit korjata asiasi , jos et tiedä minne , syytä
        itees olet pilannut niin paljon , etten ollenkaan ihmet-
        tele tulosta . erittäin paha juttu , tee vielä pahaa voit
        joutua kärsimään enemmän , oletko tyytyväinen .-

• .f.e.wdw
        teu. kirjoitti:

SIIS MIELESTÄSI JEESUS HÖPÖTTÄÄ!
        Jätä hetkeksi nekrofiilien tukemiset ja mieti ketä palvelet!

Matt. 28:20 opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

Järjellisesti köyhiksi ovat itse itsensä sellaiseksi tunnustaneen:
        uskovaisten uskon tunnustuksenne: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä
        (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'

• teu.
        .f.e.wdw kirjoitti:

SIIS MIELESTÄSI JEESUS HÖPÖTTÄÄ!
        Jätä hetkeksi nekrofiilien tukemiset ja mieti ketä palvelet!

Matt. 28:20 opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

Järjellisesti köyhiksi ovat itse itsensä sellaiseksi tunnustaneen:
        uskovaisten uskon tunnustuksenne: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä
        (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'

Niin olemme ,syntisiä mutta kun anomme anteeksi , niitä
        syntejä ei enää lueta vioiksi vaan olemme pyhät ja puhtaat
        uskotko , mutta siti sinä puhut kauheita , miksi ?

• bv-d-se_
        teu. kirjoitti:

Örvelö , sinä olet piru tee parannus , josko asia korjaantuisi , täällä ei ole muita nekrofiiliä ,sinä .

teutaa vi---tuttaa luciferialisena kun oppisi selvyydellä todistaa kuin sairas psykopaattinen mu lukku oot elukkana!

• b.df-e
        teu. kirjoitti:

sinulla ei ollut Jeesuksen Oman Sanan faktaa valheesi tueksi joten olet varmuudella saatanaa palveleva lestadiolainen nekrofiili perkele! uskot itsees ihmiseksi vaikka uskontunustuksessasi olet ihmisyyden kieltänyt ja Jumalan ja Jeesuksen Laista luopunut lestadiolsiten sontaluukku osoitat sitä omia rikoksiasi toisten teoiksi asettamalla olet ahtaalla helevetin sairaana psykopaattina!

TÄSSÄ TIETO JOKA TODISTAA padasjoen ruumita raiskavien pedoksi:

• teu.

Mitä sinä olet alkanut tukkimaan ,ei tajuu . örvelö.

• b.f.eeo

katekismuksen ymmärrystä sarviesi alle!

luciferilaisten MUSTAT SAATANAN enkelit ovat kännissä itselleen tuomioita jakavia pikkupiruja, vai???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10091941
        teuta
        1.9.2011 10:04
        Mutta jos se usko , johonkin on EI ymmärrettävää
        niin silloin olet aika kaukana , oikeellisuudesta .
        minä esimerkiksi , en epäröi kertoa totuutta mutta
        en sitä hirveesti ihannoikaan sillä JUMALA kasoo
        meitä , ja tekee määrityksiä , enkilit kirjoittaa ne ylös
        ja niitä käytetään sitten , kun ViimeineTuomio on kännissä.

• teu.
        b.f.eeo kirjoitti:

katekismuksen ymmärrystä sarviesi alle!

luciferilaisten MUSTAT SAATANAN enkelit ovat kännissä itselleen tuomioita jakavia pikkupiruja, vai???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10091941
        teuta
        1.9.2011 10:04
        Mutta jos se usko , johonkin on EI ymmärrettävää
        niin silloin olet aika kaukana , oikeellisuudesta .
        minä esimerkiksi , en epäröi kertoa totuutta mutta
        en sitä hirveesti ihannoikaan sillä JUMALA kasoo
        meitä , ja tekee määrityksiä , enkilit kirjoittaa ne ylös
        ja niitä käytetään sitten , kun ViimeineTuomio on kännissä.

Varmaankin tuo sana oli ,käynnissä joka hämästytt'ää,
        ilostuttaa ja saa riemun kiljaisuja aikaiseksi , ei kai
        kukaan ota tosissaan virheitäni, on niitä taas tullutkin .

• v.s-wwq_
        teu. kirjoitti:

Varmaankin tuo sana oli ,käynnissä joka hämästytt'ää,
        ilostuttaa ja saa riemun kiljaisuja aikaiseksi , ei kai
        kukaan ota tosissaan virheitäni, on niitä taas tullutkin .

itse aloitit vtuilut joten laitoin vastakaikua tapettujen ja vainajia raiskaavien puolustajalle!

• teu.
        v.s-wwq_ kirjoitti:

itse aloitit vtuilut joten laitoin vastakaikua tapettujen ja vainajia raiskaavien puolustajalle!

ei pidä paikkansa , örvelö on alkanut .
        katoisitko tuon sanan ALOITUKSESTAS ,,TUKKIMAAN ..
        MINÄ EN MEINÄÄ PYSYÄ NAHOISSANI. laskin sullekin
        16 virhettä 2 päivän aikana 18-19 päivä. .

• ve-c-s-n

sinä piikkeilit ekas mutta otan tuon omaan piikkiin sillä ei ole nyt aikaa todistaa sitä hakemalla esiin se...

Ota sinäkin omaan ja uskovaisten piikkiin JEESUSTA NIMISSÄ VALEHTELEMISET; JA TAPPAMIANNE JA OPPIEN TAPPAMANNE RUUMIIDEN RAISKAAMISET:

RAISKAATTEKO luciferilaisna elukkoina KAIKKI RUUMIIT?
      RAISKAAKO pedofiilit VAIN LASTEN RUUMIITA?
      ONKO NOITAROVIOILLA TAPATTAMALLA RUUMIITT TARPEEKSI KUUMIA?:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
      Noitavainot nykyaikana
      Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[14] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[15] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia." Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[18]

HUOM! kirkollisveroja maksamalla ja lähetystyö rikollisuutta tukevana on olette JUMALAN VALTAKUNNALLE VASTUUSSA AVUN ANNOSTA RIKOKSIIN. ÄLÄ TAPA KÄSKY ON VOIMASSA.

http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

NYT TÖIHIN... kuntelemaan kuinka (epä)jumala on avioliiton asettanut eksytystä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      23
      2269
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      78
      2206
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      42
      2081
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1464
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1376
    6. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      66
      915
    7. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      903
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      797
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      763
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      34
      760
    Aihe