On vaikea uskoa, jos itse sydän palaen kaipaa toista, ettei se toinen ehkä suo ajatustakaan minulle vaan elää tyytyväisenä ja onnellisena elämäänsä.
Mutta jos hän kaipaisi edes murto-osaa siitä mitä minä, eikö hän silloin tulisi?
Niin monta, monta vuotta. Paljon muistoja vuosien varrella.
et sinä tule
17
866
Vastaukset
- tuskin mulle mutta
Siis tulisi minne?
- luu jäi kouraasi
Parasta ennen päiväys meni jo.
- täl palstalla säkin
luu jäi kouraasi kirjoitti:
Parasta ennen päiväys meni jo.
Älä viitti rakas ärhennellä.
- ainut lohtu
Vaikea minunkin oli uskoa, että niin suunnitelmallisesti joku voi toimia ja ei tunne omassatunnossaan mitään. Tyytyväisyys on kaukana kaikesta tästä, ainoastaan yksi hyvä asia on olemassa ja sitä en halua menettää.
- hei,
kukaan ei tuu kenenkään luo nimettömien nettiviestien perusteella, siihen tarvitaan aika paljon enemmän ennenku kukaan on oves takana.
aika lapsellinen ajatus. - kaffipannu palasina
Tulen minä, mutta en halaja tuottaa pettymystä. Sikaa ei säkissä kannate hankkia. Vastaa siis.
- pusmoi!
Hankitaan kaffinmuruni uusi pannu.
- Ajat muuttuu...
Se mitä oli tänään saattaa huomenna olla poissa, lopullisesti, ikinä ei tiedä. Siinä tilanteessa ei voi tehdä mitään muuta kuin luovuttaa ja hyväksyä se tosiasia, että nyt asiat ovat toisin. Vaikka se tekeekin niin kovin kipeää aluksi, niin aika kyllä parantaa haavat lopulta, kunhan aikaa vaan kuluu tarpeeksi, niin kaikki muistosi hailenee ja häipyy mielestäsi lopulta, jääden kauniiksi muistoiksi mielesi sopukoihin joita voit joskus vielä muistella hyvillä mielin, ilman tuskaa. :))
- no kun
pelottaa ihan saatanasti!!!!
- ei kannata
Noinhan helposti ajattelee että toinen ajattelee myös kun itse ajattelee mutta ei se välttämättä mene niin. :(
En tule, vaikka niin kovasti haluaisin, mutta en uskalla. Kaipaan valtavasti sinua/häntä, enkä todellakaan elä tyytyväisenä ja onnellisena.
Sulla on varmaan puhelin, jolla voit lukea näitä.- vinkki pieni
Kannaattaa yrittää voittaa ujous jos jotain kovasti tahtoo :)
- Ei aikaa
En tullut en. Enkä taida tulla huomennakaan.
- tänään huomenna
Entä jos toinen ajattelee aivan samoin. Minä täällä kaipaan aivan kamalasti, jos se toinenkin kaipaisi edes pienesti sen verran kuin minä, niin eikö hän tulisi luokseni?
Molemmat kaipaa itsekseen.
Se on surullista. - nx5
Haluan nähdä sut, mutta pelkään mitä siitä seuraa.
Haluan jutella sulle, mutta pelkään mitä siitä seuraa.
Haluan halata sua, mutta pekään mitä siitä seuraa.- nx5
Miksi mä pelkään niin paljon? Mitä jännitettävää tässä on?
- 1+1
nx5 kirjoitti:
Miksi mä pelkään niin paljon? Mitä jännitettävää tässä on?
ei mitään. Ei se sua pure, jos juttelet sille ystävällisesti. Kyllä tyhmempikin tajuaa ettei silloin olla ilkeitä. Ja tuskin sä kauhean tyhmästä olet kiinnostunut.
Pelko pois. Vähän jännitystä saa olla, kaikki artistitkin jännittää, ainakin parhaat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473