Minun kokemukseni on, että kohdalleni osuneet miehet eivät osaa arvostaa.
Yksi valitsi viinan, toinen valitsi huumeet, kolmas valitsi roikkumisen ex-vaimon ortelissa...
Joko mä oon tosi surkee tapaus tai sitten nuo miehet ei vaan tajua omaa parastaan. Tosin yks niistä itkee nykyisin, että voisinko tulla takaisin, mutta en voi, kun jäi niin kipeät haavat sydämeen siitä suhteesta.
Jos joskus kohtaan ihmisen, joka välittää ja sitoutuu oikeesti niin pidän sitä todella kultakimpaleena.
Arvostaisitko tyttö/poikaystävää?
17
551
Vastaukset
- yksin kotona
Arvostaisin
- fggb
Etpäs kun aina haukut naisia täällä.
- dsgdfj
"Yksi valitsi viinan, toinen valitsi huumeet, kolmas valitsi roikkumisen ex-vaimon ortelissa..."
Ja yks akka valitsi ensin alkoholistin, sitten huumeidenkäyttäjän ja kolmanneksi exään menevän.
Onnitteluni.
On se jännää toi naisen järjenjuoksu. Kunnollisten miesten suuntaan ei katsota edes ohimennen - ne kun ei laita alapäätä heti märäksi - ja sitten itketään kun miehet on sitä ja miehet on tätä. Tossa vähän aikaa sitten yksi tällainen valittaja ei antanut minulle edes mahdollisuutta. Samaa valitusta olen kuunnellut monilta muilta naisilta.
Mikä teitä naisia oikein vaivaa? Onko teillä päässä ainoatakaan aivosolua?
Vai onko tosiaan niin, että Suomen miehet ovat juuri niin surkeeta sakkia kuin kaikki legendat kertoo? Se... tai sitten naiset ovat täysiä susia valitsemaan.- -------------fhhsxdf
Oletko itse ihan järjissäsi? Luuletko että ihmiset osaavat lukea jokaisesta ihmisestä mitä tuleman pitää? Muutenkin rakastuneena sitä ei kaikkeen kiinnitä huomiota. Se on ihan sama asia kuin se, että suret ja itket kun menetät perheesi, raivoat kun raivostuttaa ja päässä räjähtää yms. Et voi syyllistää itkevää ihmistä sen enempää kuin rakastuneen sinisilmäisyyttä.
Sinun logiikallasi on vammaisten lapsienkin äidit valinneet vammaisen lapsen. Ja näinhän ei ole, monet vammaisten äidit eivät ole tienneet minkälaisia piilogeenejä suku tai miehen suku kantaa tai että jokin onnettomuus tapahtuisi yms. Kaikki ei siis ole päältä päin nähtävissä.
Eikä kumppanin saamisessa kysymys ole varsinaisesti ''valitsemisesta'' vaan siitä kohtaako kemiat. Tätä ei voi päättää mies eikä nainen yksin, vaan se tapahtuu jos tapahtuu satunnaisesti eri ihmisille. Kumppanin valinnalla on tekemistä sen kanssa, keneen tuntee vetoa ja kenen kanssa tulee hyvin toimeen yms.
On muuten tutkittu että ihminen näkee parissa sekunnissa toisesta ihmisestä voiko tämän kanssa tulla juttua vai ei, joten siinä ettei ''mahdollisuutta anneta'' on kyllä perää. Jotkut tietävät mitä haluavat, eikä halua tuhlata aikaa muihin, aiotko syyttää heitäkin? - agagdg
-------------fhhsxdf kirjoitti:
Oletko itse ihan järjissäsi? Luuletko että ihmiset osaavat lukea jokaisesta ihmisestä mitä tuleman pitää? Muutenkin rakastuneena sitä ei kaikkeen kiinnitä huomiota. Se on ihan sama asia kuin se, että suret ja itket kun menetät perheesi, raivoat kun raivostuttaa ja päässä räjähtää yms. Et voi syyllistää itkevää ihmistä sen enempää kuin rakastuneen sinisilmäisyyttä.
Sinun logiikallasi on vammaisten lapsienkin äidit valinneet vammaisen lapsen. Ja näinhän ei ole, monet vammaisten äidit eivät ole tienneet minkälaisia piilogeenejä suku tai miehen suku kantaa tai että jokin onnettomuus tapahtuisi yms. Kaikki ei siis ole päältä päin nähtävissä.
Eikä kumppanin saamisessa kysymys ole varsinaisesti ''valitsemisesta'' vaan siitä kohtaako kemiat. Tätä ei voi päättää mies eikä nainen yksin, vaan se tapahtuu jos tapahtuu satunnaisesti eri ihmisille. Kumppanin valinnalla on tekemistä sen kanssa, keneen tuntee vetoa ja kenen kanssa tulee hyvin toimeen yms.
On muuten tutkittu että ihminen näkee parissa sekunnissa toisesta ihmisestä voiko tämän kanssa tulla juttua vai ei, joten siinä ettei ''mahdollisuutta anneta'' on kyllä perää. Jotkut tietävät mitä haluavat, eikä halua tuhlata aikaa muihin, aiotko syyttää heitäkin?"Oletko itse ihan järjissäsi?"
En.
"Luuletko että ihmiset osaavat lukea jokaisesta ihmisestä mitä tuleman pitää?"
Pitää aika aivoton olla, jos alkoholismi tai huumeiden käyttö tulee suurena yllätyksenä. Silloin pitää kyllä jo olla aika kiire suhteeseen, jos ei ehdi sen vertaa tutustua.
Tämä "tuleman pitää" on aika jännä tapa ilmaista asia. Aivan kuin kaikki ihmiset vaihtaisivat kerran vuodessa persoonaansa
"Muutenkin rakastuneena sitä ei kaikkeen kiinnitä huomiota."
Siinähän se ongelma onkin kun rakastutaan vähän mihin sattuu. Ei välttämättä kannata retkahtaa siihen joka saa nopeimmin pillun märäksi. Aivot pois narikasta ja vähän järkeä siihen touhuun niin hyvä tulee.
"Sinun logiikallasi on vammaisten lapsienkin äidit valinneet vammaisen lapsen."
?
"On muuten tutkittu että ihminen näkee parissa sekunnissa toisesta ihmisestä voiko tämän kanssa tulla juttua vai ei"
Ai, on vai? Linkki.
Ja tarkoituksesi kai on tämän tutkimuksen varjolla puolustaa ihmisten idioottimaista käyttäytymistä?
En tiedä kuvailitko vain kyseistä tutkimusta hieman hölmösti, mutta kuulostaa kyllä aika naurettavalta tutkimukselta.
Siis onko tässä tutkimuksessa objektiivisesti todettu, että nämä tutkitut ihmiset eivät tulisi juttuun? Onko onnistuttu eliminoimaan se mahdollisuus, että nimenomaan tämä muutaman sekunnin ensiarvio tekisi siitä "juttuun tulemisesta" mahdotonta?
Eli siis jos minä katson jotain ihmistä ja päätän, että tuon kanssa minä en tule juttuun ja sitten kun tosiaan en tule juttuun niin onko johtopäätös se, että minulla on ihmeellinen kyky muutamassa sekunnissa päätellä kenen kanssa tulen juttuun, vaiko se, että minä olen vain ennakkoluuloinen?
"joten siinä ettei ''mahdollisuutta anneta'' on kyllä perää."
Siksikö naiset aina vollottaa kun on taas tullut valittua väärä mies? Aika vitusti perää joo.
"Jotkut tietävät mitä haluavat, eikä halua tuhlata aikaa muihin, aiotko syyttää heitäkin?"
Toki.
- 34534534534
Eiköhän jokainen arvosta enemmän/vähemmän. Useimmat arvostavat erittäin paljonkin. Jotkut taas sairaalloisestikin.
Se estääkö kumppani riippuvaisuuksia on sitten toinen juttu. Mieli kun on hauras ja ei ole aina helppoa saada ajatuksiaan pidettyä kasassa. - Invisible boy
Miehenä voisin minäkin kysyä, että osaavatko naiset arvostaa miehiä itsejään sen sijaan, että arvostaisivat vain heidän statustaan, tai omaisuuttaan?
- kummia valintoja
Ai mitä ihmeen statusta?
Ai mitä omaisuutta? Rahat on menny miehillä lähinnä päihteisiin. - Invisible boy
kummia valintoja kirjoitti:
Ai mitä ihmeen statusta?
Ai mitä omaisuutta? Rahat on menny miehillä lähinnä päihteisiin.Ilmeisesti sinua kiinnostavat nämä retku -tyypit. Sellaiset eivät välttämättä ole kaikkein kultasydämisimpiä ihmisiä, mutta heillä saattaa olla jopa "hurjahko" maine ja onhan se tietysti imartelevaa, että tällainen ihminen antaa huomiota juuri sinulle. Retku, joka ei ole nössö tavis, vaan säteilee sitä jännää vaaran tunnetta. Eräänlaista statustahan tuokin. Jossain vaiheessa sitä kumminkin huomaa, että retkuhan se on todellakin, ja sitten haukutaan kaikki miehet pullonnostelijoiksi ja sioiksi.
- kummia valintoja
Invisible boy kirjoitti:
Ilmeisesti sinua kiinnostavat nämä retku -tyypit. Sellaiset eivät välttämättä ole kaikkein kultasydämisimpiä ihmisiä, mutta heillä saattaa olla jopa "hurjahko" maine ja onhan se tietysti imartelevaa, että tällainen ihminen antaa huomiota juuri sinulle. Retku, joka ei ole nössö tavis, vaan säteilee sitä jännää vaaran tunnetta. Eräänlaista statustahan tuokin. Jossain vaiheessa sitä kumminkin huomaa, että retkuhan se on todellakin, ja sitten haukutaan kaikki miehet pullonnostelijoiksi ja sioiksi.
Eivät ole olleet mitään hurjia, eikä heillä ole ollut mitään mainetta.
En kuitenkaan alkaisi suhteeseen minkään ihan hurjapään kanssa.
Ihan mukavia ihmisiä voisivat olla jos haluaisivat. Ja ovat olleet alussa vilpittömän oloisia ja uskon että ovat tarkoittaneet mitä ovat sanoneet.
Jostain kumman syystä sitten pitää rueta hölmöilemään ja antaa kaiken hyvän valua hukkaan... :(
- saa.tanan naiset
Naisilla on ennakkoluuloja. Tosin ei juoppoja kohtaan kun niitä pidetään jumalina.
- dfgdesgfds
Ja miehillä niitä ennakkoluuloja on vielä enemmän. Todistaen: Kaikki miesten kirjoittamat palstan tekstit.
- Multifail
24 vuotiaana koskaan seurustelematta voin sanoa, että tottakai arvostaisin. Olen vähemmän sosiaalinen ihminen joka ei oikein paljon tutustu uusiin ihmisiin eikä muutenkaan kerää ihmisiä ympärilleen. Mikä tarkoittaa sitä, että jos löytäisi sopivan partnerin, niin todennäköisesti näkisin vähän vaivaa pitää suhdetta kunnossa ja muutenkin yrittäisin pitää hänestä kiinni. Ei sitä mielellään yksin olisi. :) Ehkä jos olisin super mielenkiintoinen ihminen, tosi sosiaalinen ja mahdollisia partneri ehdokkaita olisi uusi joka päivälle olisi kynnys sitoutua korkeampi koska... En tiedä. Useat kaverini ovat kyseistä ihmistyyppiä ja eipä heitä oikeastaan kiinnosta seurustelu ja kriteerit on tosi korkeat kumppaneiden suhteen. Ehkä he eivät koskaan ole olleet oikeasti yksin ja ei oikein arvosta parisuhdetta, kun saa aina naisen/miehen kämpille viikonlopuksi jos siltä tuntuu. Itsehän yrittänyt viimeaikoina ryhdistäytyä ja alkanut katselemaan jos löytyisi samanlaista "tylsää" henkilöä pidempiaikaiseen juttuun. Ei ymmärrä normaaleja ihmisiä. Ei sosialisointi niin kivaa ole, että jaksaisi vaihdella partneria kokoajan. 1 kelpaa ihan hyvin. Ehtiipähän tutustua kunnolla ennen perheen perustamista haha. Ehkä ihmiset ei vain ajattele kauhean järkevästi partnerinvalintaa ja sitten kun ihastus loppuu, niin tajuaa ettei arvot/moraalit/elämäntavat mitälie kohtaakkaan. Eiköhän sen huomaa jo ensimmäisen kuukauden aikana jos ihminen ei ole oikeaa tyyppiä jos ei nyt kauheasti teeskennellä. Love is blind? ;)
- hukkaan meni
arvostan kaikkia samalla lailla miehenä mut valitettavasti naiset ei arvosta mua
- 5
Tuo naisen arvostaminen on vähän kinkkinen kysymys.
Miten voi arvostaa naista jonka kanssa on saa suuren seksuaalisen nautinnon.
Ja miten elostella naisen kanssa jota arvostaa ihmisenä.
Melkoinen dilemma. - m33v
Arvostan rehellisiä ja ystävällisiä ihmisiä. Jos olisi löytynyt joskus sellainen puoliso joka olisi arvostanut minua, olisin varmasti arvostanut häntä. Nykypäivänä ei kyllä pahemmin ole aikaa osoittaa arvostusta muita kohtaan kun maailmantalous on mitä on. Tietty ois kiva elää jonkun kanssa ja toki jossain määrin varmasti osoittaisin tällöin arvostusta, mutta haaveeksi taitaa jäädä. Eiköhän tässä sota ole kohta muutenkin tulossa.
- 3 + 7
Itellä yks kaveri joka on just retku ja narkkari mut osaa puhua itsellensä vaikka mitä.. verbaaliset lahjat tällä jätkällä on aivan uskomattomat ja onki niillä elättäny ittensä viimesen kolme vuotta. akkoja sillä tulee ja menee samalla ko se pistää niiden rahat piriin ja viinaan kunnes ei enää rahaa irtoa ja sitte potkii pellolle. se elää sellasessa kämpässä johon en ite lähestulkoon ilkeä ees mennä ko lattia on niin täynnä moskaa että oikeen hirvittää. ei käy töissä mutta puhuu ittensä näyttämään sellaselta työmieheltä et ei oo ennen ollu. psykopaatithan toimii tällä lailla että osaavat puhua itsellensä mitä tahansa mitä taitoa kadehdin yli kaiken muttakun jos kattoo mikä on tähän mennessä ollu lopputulos nii kämppä on lähinnä kaatopaikka, ei autoa, ei telkkaria, kaikki rahat menee lähikapakkaan ja mulla on työ, siisti kämppä, alkoholinkäyttö on kohtuullista ja elämä jotenkuten mallillaan mut naiset menee tän jätkän perään, ja kun ite yritän nii rukkaset tulee. ei voi muutaku nauraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611