Myyjän mukaan 200nm 1500-4500rpm. Googlettamalla löytyy 170nm. Ja esitteessä 170nm (200nm yliahtotoiminnolla.)
Mten asia on, kuka tietää? Onko ajokokemusta miten toimii.
1.0 ecoboost 125hp. Mikä on vääntö?
7
597
Vastaukset
- pätevältä tuntui
Ajaessa tuntui kuin olisi ajanut 1.8 moottorilla, hyvältä siis tuntui.
En tiedä, mutta eiköhän se ole niin että lyhytaikaisesti löytyy tuo 200nm ja jatkuvana 170nm.
En tiedä uskaltaako ostaa... Viisaampi ehkä odottelisi käyttökokemukset talven yli, ettei vaan ole mitään kylmäongelmia, jäätymistä turbossa tms. - hahhhhaaaaa
perinteisesti foordin innovaatiot ovat olleet susia, eli kun kilometrejä on alkanut kertyä, niin ongelmia tullut
susia on nää koneet myös.. moni ostaja tulee kiroamaan.. - -testikuski-
Vääntö 170. Hetkellisesti antaa sen 200 kun painaa vitosella kaasun pohjaan.
Hyvä peli. Olen ajanut jo vähän yli 20 tuhatta sillÄ ja olen edelleen tyytyväinen. Ei ongelmia ja kulkee kuin parilitrainen vapari. - 100 tkm kaput
Tuohan sätkättääkin kuin ruohonleikkuri tai 60-luvun zetori
- hieno moottori!
Kyllä on zetorista kaukana!!
Mutta Fordihan onkin autojen John Deere!!!!! - vai niin
En ollu kiinnittänyt ääneen mitään huomiota ennen kuin luin näitä "mopoautonmoottori" kommentteja.
Kun oikein kuuntelee, niin onhan se ääni tosiaan vähän erilainen kuin nelisylinterisessä, mutta ensinnäkin moottori on hiljainen ja toisekseen, ei se kyllä mitenkään häiritse.
- b-jksdjfajsfjsad
Minkähän takia B-maxissa sama pata on 120 heppainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 71457