Miksi WC-paperit pölisevät kynnettäessä peltoja? Tietääkseni ihmissontaa ei pellolle saisi suihkutella!
WC-Paperit pois pelloilta.
23
74
Vastaukset
- Tolokkuva on
Tietääkseni WC-paperi ei pölise. Sitäpaitsi!
Myös kepulireppanoilla on tuvannurkassa vesivessat.
Itse olen nähnyt.- Naapurin kakassako?
"Imago-ongelma on edelleen suurin. En ole varma, olemmeko valmiita ottamaan sitä riskiä, etteivät kuluttajat ostaisikaan ihmisulosteessa kasvatettua ruokaa."
Leivän mainonnassa voitaisiin käyttää vetävää ja kansallistunteeseen vetoavaa slogania. Kasvatettu laadukkaassa kotimaisessa ihmisulosteessa. - Nähty on
Tosihan se on, ettei yhden talouden (ei edes lestadiolaisen suurtalouden) kuukautisrätit ja muut paperit erotu paskan seasta. Sinne vaan peltoon ja pelto-ojiin.
- Naapuriapua
Naapurin kakassako? kirjoitti:
"Imago-ongelma on edelleen suurin. En ole varma, olemmeko valmiita ottamaan sitä riskiä, etteivät kuluttajat ostaisikaan ihmisulosteessa kasvatettua ruokaa."
Leivän mainonnassa voitaisiin käyttää vetävää ja kansallistunteeseen vetoavaa slogania. Kasvatettu laadukkaassa kotimaisessa ihmisulosteessa.Toinen heittää paskaa veto-ojan yli naapurin pellollekin ja naapuri maksaa avun tekemällä samoin. Ja luonto kiittää? Kyllä käytäntö on totisesti aivan muuta kuin annetaan ymmärtää.
- Onko noin?
Joku, jolla tietoa on, voisi vastata? Saako ihmissontaa levittää pelloille sen karjansonnan ja kusen kera? Tämä on yleinen tapa maatiloilla, jotka ei kuulu yleiseen viemäriverkostoon. Mutta onko se kiellettyä? Tietenkin paperit ja muut, mitä pönttöön on sullottu on ikävä näky pelloilla.
Mutta onko varsinaisesti kiellettyä? - 6+6
Onkohan tämä Ikävalko enää MTK:n ympäristöjohtaja?
Muistelen hänen kertoneen, ettei ympäristönsuojelulliset saavutukset maatlouspäästöjen suhteen ole olleet läheskään sitä tasoa mitä tavoiteltiin?
Tässä muutaman vuoden takainen artikkeli kuitenkin ihmissonnasta lannoitteena. Hauskaa, että Ikävalko puhuu imago-probleemasta. Sitähän ei ole tähän asti ollutkaan, kun ihmispaska on kaikessa hiljaisuudessa levitelty pelloille.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Ihmisulosteista syntyvä liete halutaan lannoitteeksi pelloille/1135249748050 - Pottu kasvaa
mahtavasti ihmispaskalla.
ja kaupunkilaiset ostaa ja sanoo nam nam?- Ota järki käteen
Etkös muista, kun simpauttajassakin Kuuno sanoo Impalle, että elä heitä sitä paskaa siihen ojaan?
- Sinä olet
Ota järki käteen kirjoitti:
Etkös muista, kun simpauttajassakin Kuuno sanoo Impalle, että elä heitä sitä paskaa siihen ojaan?
sen Kuunon veli?
- .
Sinä olet kirjoitti:
sen Kuunon veli?
- Niin tietysti
Kautta aikain perunapeltoja on lannoitettu kuivalannalla. Ei enää nykyisin. Muutenkin karkailet nyt asiassa hieman sivuraiteille. kun kyseessä taitaa olla tosiasiassa sellainen ongelma, että sontaa tulee enemmän kuin sille on sijoitustilaa? Enää ei käy laatuun, että kuivalanta heitellään peltoon kärrystä kerran vuodessa, vaan täytyy heittää nestemäinen paska kaikkiin mahdollisiin paikkoihin, mihin sen nyt juuri ja juuri sopivasti saa mahtumaan. Maanteille sitä ei kai tarkoituksella levitetä, mutta sinnekin se valuu, sillä ainahan sontakärry sen verran vuotaa, ettei pidä sontaa sisällään edes siihen saakka, että sonta saataisiin huitaistua puolitoistakertaisesti määräykset ylittäen peltoon. Ja ojiin. 20 vuotta sitten join vettä peltojen välistä virtaavasta kanavasta. En joisi enää siitä kanavasta, sillä ei vesi (etenkään virtaava) ole houkuttelevan näköistä, jos se on vihreätä limaa.
- Mutta pottu
kasvaa paskalla ankarasti?
- Luultavasti
ja mahdollisesti. En ole asiantuntija. Mutta sen verran osaan sanoa, ettei se pottu kasva ankarasti niissä ojissa, mihin lietelantaa heitetään.
- Mutta paju kasvaa
niin perrkeleesti??
Et ole punikki tainnut kolomeenkymmeneen vuoteen käydä pellon laidassa? Siellä ei ole nykyään edes ojia... - Älä ole tosikko
Mutta paju kasvaa kirjoitti:
niin perrkeleesti??
Et ole punikki tainnut kolomeenkymmeneen vuoteen käydä pellon laidassa? Siellä ei ole nykyään edes ojia...No, en ole siinäkään asiassa asiantuntija. Yrititkö kasvattaa peltosi laidalla energiapajua?
Voi voi sinua ja veedutuksesi määrää.
En minä enää jaksa sinunlaisiasi opastaa, minä lähden nyt valmistautumaan yövuoroon tienaamaan punikkileimaa otsaani:))). - Punikin on turha
Älä ole tosikko kirjoitti:
No, en ole siinäkään asiassa asiantuntija. Yrititkö kasvattaa peltosi laidalla energiapajua?
Voi voi sinua ja veedutuksesi määrää.
En minä enää jaksa sinunlaisiasi opastaa, minä lähden nyt valmistautumaan yövuoroon tienaamaan punikkileimaa otsaani:))).itkeä surkeuttaan?
Minulla on ainoastaan kolmesataa hehtaaria hyvin lannoitettua metsää. Tukkia tulee niin perrkeleesti.
Muistan Kauhajoella erään pellon vieressä olleen ojan. Oja oli täynnä paksua oranssia limaa.
- Siinä on ollut
levähdyspaikka vieressä ja kaupunkilaiset kusee ja paskoo maantieojiin nykyään, kun huussit on poistettu levähdyspaikoilta.
On pikkasen fosforia ja typpeä veden joukossa. - Kepu petti omansakin
Siinä on ollut kirjoitti:
levähdyspaikka vieressä ja kaupunkilaiset kusee ja paskoo maantieojiin nykyään, kun huussit on poistettu levähdyspaikoilta.
On pikkasen fosforia ja typpeä veden joukossa.Vaikuttaa MTK:n viralliselta selittelyltä.
- Tee punikki
Kepu petti omansakin kirjoitti:
Vaikuttaa MTK:n viralliselta selittelyltä.
ympäristöteko. Älä kuse penkalle, aja abc:lle kusemaan...
- Voivotuslaulaja
Tee punikki kirjoitti:
ympäristöteko. Älä kuse penkalle, aja abc:lle kusemaan...
Tuo neuvo on kuin Paula Lehtomäen suusta.
- paksaaks tässä
Ensinnäkään se ei sulle kuulu mitä me peltoon levitetään, suomalaiset kuluttajat on niin tyhmiä että nehän syö vaikka mitä, pas-kaakin. Kerran ajoin kännissä lietelennat osin kukkakaalien päälle, hyvin meni paskakaalit kaupunkitollojen pöytään, no ei ainakaan kukaan sairastunut mun tietääkseni.
- Tuo nyt pientä,
jos kepuli ajaa humalassa skeidaa kukkakaalien päälle. Kepulainen Heikki Haavisto ajoi humalassa ihmisen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462