luo omituisia harhaluuloja "meistä".
Vaikka järki saneleekin, ainakin toistaiseksi ehdot, kyllä se tunne sieltä aina päätänsä nostaa, ja alkaa luoda outoja hallusinaatioita arjestakin, joka olisi meidän kahden.
Täytyypi sitä ihmisen ollakin tyhmä, kun tuollaisia ajatuksia edes päähänsä päästää, vai onko tässä jotain suurempaa takana?
Typerä mielikuvitus
15
359
Vastaukset
- Eternety
Onko? Sinähän tuon tiijät?
- haaveitako vain
Samoin:) Liekkö tulevaa:) vai harhaa:/
- omituista
on. Jotain outoa on. Et kai vaan ole manannut tai lähettänyt mitään telepaattisia sähköpostiviestejä?
- meidän tulevaisuus
Pakkohan tässä on olla jotain suurempaa takana.
Järjellä ei oo mitään tekemistä tän kanssa, ei ole kyllä mitään
mielikuvistustakaan tai harhaluuloja.
On vaan ja ainoostaan se TUNNE - Ap
Kaikessa mahdottomuudessaankin, ajatus, meistä yhdessä, keskellä kaikkea mahdottomuutta, kiehtoo.
Onkohan se rakkaus, mikä pistää tällaista pohtimaan?- .
Ehkä on ehkä ei, otetaan selvää..
- Komsii komsaa
Aivan, on kuin takiainen tämä tunne, on se kumma kun vieläkin vaan eka ajatus olet aamulla ja viimeinen illalla. Kesä tulee, on jo, vähän surullista, kun se menee osittain kai unessa :-/. Toisaalta, sinähän se mun aurinko olet :-).
- tähtönen vain
"Sadetta saadaan, mutta aurinkoa otetaan", siihenkö malliin ;)?
- Shine!
tähtönen vain kirjoitti:
"Sadetta saadaan, mutta aurinkoa otetaan", siihenkö malliin ;)?
- ,,,,,,,,,,,,
Ensimmäinen ajatus aamulla, viimeinen illalla ja vähän väliä mielessä siinä välissä. Sinäkö?
- toipilas*
Ei kai sitä typeryydeksi voi kutsua, jos on tunteita toista kohtaan.
Minullakin edelleen on tunteita ja ajatus harhailee "meihin", mutta alan kai vähitellen päästä tolpilleni, koskapa pystyn jälleen esimerkiksi lukemaan kirjoja. Tässä välissä oli pitkä aika, etten pystynyt keskittymään lukemiseen lainkaan. Minä, joka olen aina lukenut! Kyllä sitä ihminen voikin "seota" ;).- '
Samaa oiretta täällä, yritinpä lukea niin ajatukset harhaili alinomaa häneen, siinä sitten toistella mielessään "focus, focus, focus" että pääsi edes jotenkin tekstiin sisälle, huoh..
- w<aesrxtyguhbipjokm
Mielikuvitus on aivan eri kun vahvat aistit! Jos on jokus liian suora sitä tietyt ihmiset voi käyttää julmalla tavalla hyvksi. hitme
Taidat sitten olla vain tyhmä. Vaikka epävarmuus satetaan joskus sekoittaa ties mihin. - Hooooooo
Tuo aloitusteksti on kuin omasta päästäni...
Täytynee takoa päätä seinään että pääsee noista ajatuksista eroon, kun kuitenkin kuvittelen koko jutun, eikä kummankaan tilanne kovin selkeä ole...
Siltikin, leijun taivaissa kun saan vain jutellakin ihastukseni kanssa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483