Typerä mielikuvitus

tekee temppujaan ja

luo omituisia harhaluuloja "meistä".

Vaikka järki saneleekin, ainakin toistaiseksi ehdot, kyllä se tunne sieltä aina päätänsä nostaa, ja alkaa luoda outoja hallusinaatioita arjestakin, joka olisi meidän kahden.

Täytyypi sitä ihmisen ollakin tyhmä, kun tuollaisia ajatuksia edes päähänsä päästää, vai onko tässä jotain suurempaa takana?

15

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eternety

      Onko? Sinähän tuon tiijät?

    • haaveitako vain

      Samoin:) Liekkö tulevaa:) vai harhaa:/

    • omituista

      on. Jotain outoa on. Et kai vaan ole manannut tai lähettänyt mitään telepaattisia sähköpostiviestejä?

      • telapatiaa

    • meidän tulevaisuus

      Pakkohan tässä on olla jotain suurempaa takana.
      Järjellä ei oo mitään tekemistä tän kanssa, ei ole kyllä mitään
      mielikuvistustakaan tai harhaluuloja.
      On vaan ja ainoostaan se TUNNE

    • Ap

      Kaikessa mahdottomuudessaankin, ajatus, meistä yhdessä, keskellä kaikkea mahdottomuutta, kiehtoo.

      Onkohan se rakkaus, mikä pistää tällaista pohtimaan?

      • .

        Ehkä on ehkä ei, otetaan selvää..


    • Komsii komsaa

      Aivan, on kuin takiainen tämä tunne, on se kumma kun vieläkin vaan eka ajatus olet aamulla ja viimeinen illalla. Kesä tulee, on jo, vähän surullista, kun se menee osittain kai unessa :-/. Toisaalta, sinähän se mun aurinko olet :-).

    • ,,,,,,,,,,,,

      Ensimmäinen ajatus aamulla, viimeinen illalla ja vähän väliä mielessä siinä välissä. Sinäkö?

    • toipilas*

      Ei kai sitä typeryydeksi voi kutsua, jos on tunteita toista kohtaan.

      Minullakin edelleen on tunteita ja ajatus harhailee "meihin", mutta alan kai vähitellen päästä tolpilleni, koskapa pystyn jälleen esimerkiksi lukemaan kirjoja. Tässä välissä oli pitkä aika, etten pystynyt keskittymään lukemiseen lainkaan. Minä, joka olen aina lukenut! Kyllä sitä ihminen voikin "seota" ;).

      • '

        Samaa oiretta täällä, yritinpä lukea niin ajatukset harhaili alinomaa häneen, siinä sitten toistella mielessään "focus, focus, focus" että pääsi edes jotenkin tekstiin sisälle, huoh..


    • w<aesrxtyguhbipjokm

      Mielikuvitus on aivan eri kun vahvat aistit! Jos on jokus liian suora sitä tietyt ihmiset voi käyttää julmalla tavalla hyvksi. hitme

      Taidat sitten olla vain tyhmä. Vaikka epävarmuus satetaan joskus sekoittaa ties mihin.

    • Hooooooo

      Tuo aloitusteksti on kuin omasta päästäni...

      Täytynee takoa päätä seinään että pääsee noista ajatuksista eroon, kun kuitenkin kuvittelen koko jutun, eikä kummankaan tilanne kovin selkeä ole...

      Siltikin, leijun taivaissa kun saan vain jutellakin ihastukseni kanssa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe