Iso joukkotappelu: Turkki vastaan Venäjä Lappeenrannassa
Julkaistu: 20.05.2012 15:50, päivitetty: 20.05.2012 19:29 Iltis
Lappeenrannassa sattui keskellä päivää iso joukkotappelu.
Joukko tappelijoita otti yhteen keskellä kirkasta päivää Lappeenrannan ydinkeskustassa sunnuntaina. Poliisin mukaan osallisena oli kuudesta seitsemään todennäköisesti venäläis- ja turkkilaissyntyistä henkilöä.
Heistä ainakin kaksi oli naisia. Lyömäaseina käytettiin pamppuja ja mailoja.
Tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Ari Järveläinen kertoi, että useat henkilöt saivat tappelussa hoitoa vaatineita vammoja. Kukaan ei kuitenkaan ...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... tapahtumien kulku ei ole vielä täysin selvillä. Vihjeet voi soittaa Etelä-Karjalan poliisille virka-aikana numeroon 0718737000
lue itte lisää nettilehistä
Turkki-Venäjä
38
923
Vastaukset
- selamsalam
Tais olla faffat kastikkeet!!!!!
- SuoJeluskuntatakaisi
Tömänkö vuoksi näitä lasketaan maahan? Kyllä alkaa mielipiteet kääntyä maahanmuutajavastaiseksi entisestään. En nimittäin katsele yhtään, jos täysin sivulliset joutuu näiden uhreiksi, muuttuu suunta keralla.
- Ylen sankia priha
"tömänkö" "keralla" mikäs mamu siä oot. Et siä osaa kiljottaa?
- Burka Lissu
Ylen sankia priha kirjoitti:
"tömänkö" "keralla" mikäs mamu siä oot. Et siä osaa kiljottaa?
Ootkos itte joku muslimi häh !
- voimanainen
Mitähän sie aiot tehdä suunnan muuttamiseksi?
- sikaon hyvaa
Burka Lissu kirjoitti:
Ootkos itte joku muslimi häh !
lissulla on burka.billussa.
- Mennään, mennään
voimanainen kirjoitti:
Mitähän sie aiot tehdä suunnan muuttamiseksi?
Tänään maanantaina 21.4. klo 16.30 Lappeenrannan kaupungintalo, valtuustosali. Perussuomalaiset pitävät tänään tilaisuuden valtuustosalissa. Tarkoitus on keskustella esim. puolustusvoimauudistuksesta. Paikalla mm. puolustusvaliokunnan puheenjohtaja Jussi Niinistö. Tarkoitus on myös kartoittaa kuntavaaliehdokkaita, sekä keskustella esiin tulevista asioista. Keskustelu on avointa, kaikki ovat tervetulleita.
- ......
Burka Lissu kirjoitti:
Ootkos itte joku muslimi häh !
Mitä väliä on sillä onko muslimi vai kristitty
- Perkele,..
Ylen sankia priha kirjoitti:
"tömänkö" "keralla" mikäs mamu siä oot. Et siä osaa kiljottaa?
Kiitos samoin! Ymmärrätkö, että lauseet aloitetaan isolla alkukirjaimella? Lyöntivirheitä sattuu nääs turkkilaisillekin, jos ymmärrät yskän?
- WoimaMIESA
voimanainen kirjoitti:
Mitähän sie aiot tehdä suunnan muuttamiseksi?
Muuttuu jo ja vauhdilla. Ei tuossa paljoa tarvitse tehdä, kun mamut hoitaa asenneasiat ihan itse päin vittua. Ensin riehutaan kotimaassa ja tullaan tänne sitten muka pakoon pahaa maailmaa. Heti kun silmä välttää, niin ollaan pahoinpitelemässä muita (fakta) ja järjestämässä sekasortoa rauhallisiin oloihin. Herää kysymys ovatko tällaiset pakolaiset lähteneet menneisyyttään kjarkuun, eli ovatko he itse olleetkin konnia vaikka muuta kertovat?
- voimanainen
Mennään, mennään kirjoitti:
Tänään maanantaina 21.4. klo 16.30 Lappeenrannan kaupungintalo, valtuustosali. Perussuomalaiset pitävät tänään tilaisuuden valtuustosalissa. Tarkoitus on keskustella esim. puolustusvoimauudistuksesta. Paikalla mm. puolustusvaliokunnan puheenjohtaja Jussi Niinistö. Tarkoitus on myös kartoittaa kuntavaaliehdokkaita, sekä keskustella esiin tulevista asioista. Keskustelu on avointa, kaikki ovat tervetulleita.
Ai hitsi, mie missasin tuon!
- laiton lyönti
Pesäpallomaila ei kuulu kadulle.
- dddddddddddddddddddd
Tällaisia rikoksia on tehty suomalaisiakin kohtaan. Ja myös suomalaisten toimesta, tai ainakin suomen kansalaisten
- Nyt järki käyttöön !
Kenen rahoilla tappelevia kursittiin kasaan ensipolilla, meidän Suomalaisten veronmaksajien, tuskimpa turkilaiset, venäläiset itse maksoivat sentiäkään hoidosta. Eiköhän näille veijareille ole syytä antaa pelkkä menolippu käteen ja poistaa maasta. Miksi elätämme työtä vieroksuvia maahanmuuttajia ?
- Juho-PekkaP
Samaa mieltä!
- yh45yh4we
ihan oikeen, pitsalapiolla ryssiä pataan vaan!
- Pro Finland
Minulla on sympatiat turkkilaisten puolella!
- köööööööök
Venäläiset pysäköineet autonsa taas miten sattuu tai töllöilleet jotain muuta asenteella "Minä tulla iso maa, minä tehdä mitä haluaa" ja siinä mennyt hermo sitten. Vihdoinkin joku uskalsi näyttää sen mitä mieltä suurin osa ihmisiä on venäläisistä. pois venäläiset suomesta.
- 1+4
" turkkilainen" on rehellinen suomen kansalainen ja veronmaksaja. Hän uskaltaa esitää mielipiteen. Jos joku turisti etuilee tai muuten ei toimi sääntöjen mukaan suomipoika on hiljaa , mutta turkinpoika ei ole !
- Illaksi kotiin
Minkähänlaisella statuksella kyseiset tappelijat oleilevat Suomessa.Mikäli kyseessä on turvapaikan saaneet on käännyttäminen ainut oikea toimenpide tappelijoihin.Jos kyseessä on opiskelijat,niin opiskelun pitäisi loppua välittömästi ja takaisin kotimaahan.Suomeen ei tarvita lisää ulkomaisia kriminaaleja,etenkin niitä tulee tänne milloin milläkin verukkeella.Kaikissa tapauksissa käännytys on oikea päätös ja päätös on tehtävä nopeasti.
- 16+4
Entäs jos ovat suomen kansalaisia ?
- Näinon.....
16+4 kirjoitti:
Entäs jos ovat suomen kansalaisia ?
Suomen kansalaisia, jotka ovat saaneet kansalaisuuden perusteella että heikomman suojelemiseksi ja sitten itse ovat pahoinpitelijöitä, rikoksenuusijoita. Ei tainnut olla ns. turkkilainen (kurdi?) ensimmäistä kertaa asialla? Ettei vaan olisi samaa porukkaa, joka pisti astalotaisteluksi tuossa viime vuonna? Takasin Turkkiin, mitä täällä riehutte.Vai oletteko sitä mieltä etttä omankädenoikeus on laki? Heikoilla ollaan silloin, nimittäin sitten on oikein, jos Helvetinenkelitkin pitävät Suomikonepistoleeita hyllyllä.Sanonta "luotia tottelee kaikki" pitää paikkansa, mutta luodin lähettäjä Suomessa voi vain ja ainoastaan olla poliisi, jos silloinkaan.
- Illaksi kotiin
16+4 kirjoitti:
Entäs jos ovat suomen kansalaisia ?
Statuksestahan tässä olikin kysymys.Jos ovat saaneet maamme kansalaisuuden,niin senhän voi perua.Eikä kansalaisuuden peruminen ulkomailla ole harvinaista.Ulos maasta ja nopeasti.
- LK
Näinon..... kirjoitti:
Suomen kansalaisia, jotka ovat saaneet kansalaisuuden perusteella että heikomman suojelemiseksi ja sitten itse ovat pahoinpitelijöitä, rikoksenuusijoita. Ei tainnut olla ns. turkkilainen (kurdi?) ensimmäistä kertaa asialla? Ettei vaan olisi samaa porukkaa, joka pisti astalotaisteluksi tuossa viime vuonna? Takasin Turkkiin, mitä täällä riehutte.Vai oletteko sitä mieltä etttä omankädenoikeus on laki? Heikoilla ollaan silloin, nimittäin sitten on oikein, jos Helvetinenkelitkin pitävät Suomikonepistoleeita hyllyllä.Sanonta "luotia tottelee kaikki" pitää paikkansa, mutta luodin lähettäjä Suomessa voi vain ja ainoastaan olla poliisi, jos silloinkaan.
Ei ne välttämättä kyllä tiedätkö mitään pakolaisia ole, ihmisiä muuttaa suomeen muutenkin.
- Ei ollut
Näinon..... kirjoitti:
Suomen kansalaisia, jotka ovat saaneet kansalaisuuden perusteella että heikomman suojelemiseksi ja sitten itse ovat pahoinpitelijöitä, rikoksenuusijoita. Ei tainnut olla ns. turkkilainen (kurdi?) ensimmäistä kertaa asialla? Ettei vaan olisi samaa porukkaa, joka pisti astalotaisteluksi tuossa viime vuonna? Takasin Turkkiin, mitä täällä riehutte.Vai oletteko sitä mieltä etttä omankädenoikeus on laki? Heikoilla ollaan silloin, nimittäin sitten on oikein, jos Helvetinenkelitkin pitävät Suomikonepistoleeita hyllyllä.Sanonta "luotia tottelee kaikki" pitää paikkansa, mutta luodin lähettäjä Suomessa voi vain ja ainoastaan olla poliisi, jos silloinkaan.
kurdi, vaan Turkin arabeja. Ja oli samaa porukkaa, joka tappeli viime vuoden puolella.
- -satuolento-
"Rehellinen turkkilainen" hah...
- samovaaritsaikka
vähän on nyt venäläisillä huonompi maine täällä' Lappeenrannassa.
- Maailmalla eri arvot
Kukaan Venäläinen ei koskaan ole hyökännyt kimppuuni tai kiihko raivonnut. Ulkomailla (16v) kokemuksella
- 18+13
Väkivalta on aina rikos ja siitä pitää myös rankaista. Onko nyt niin ettö, syntyperällä, vuodenajalla, kellonajalla ja humalan määrällä on merkitystä rangaistukseen. JOS ulkomaalais taustainen, keväällä, keskellä päivää ja selvänä sortuu rikokseen hänen rangaistus on maastakarkoitus. JOS paljasjalkainen lappeenrantalainen syksyllä yöllä kovassa kännissä hakkaa vaimon tai tyttöystävän, annetaan hameväelle sakot, nehän kuitenkin ärsytti.
- EiOleVäliä
Luin kaikki kommentit mitä tänne on kirjotettu tähän mennessä, ja mielipiteeni kommenteista yleisesti on se että, mitä V***** ihmiset oikeen täällä kirjottelee?? Heti ku tulee tommone tappelu, joka ei todellakaa liity mitenkään rasismiin, niin nousee hirvee haloo. Tää vaa kuulostaa siltä että ne ketkä tänne kommentteja heittää siitä et takas kotimaahan yms. yms. niin oikein odottamalla odottaa tämän tyyppisiä tapaturmia, jotta pääsee vähän avautumaan. Suorastaan lapsellista tekstiä, käy oikein sääliksi sellasia ihmisiä, ketkä on heti että pois maasta jne.
Kuvitellaan samaa tilannetta, mutta osapuolet olisi vaikka espanjalaiset ja britit? Tulisko samanlaista tekstiä kun nyt? En usko!
Suomalaisena voin kertoo sen, jos joku ei vielä sitä ole tajunnut, että pelkästää Suomessa olen suomalainen, missä tahansa päi maailmaan suomen rajojen ulkopuolella, olen kyllä yhtä ulkomaalainen kuin turkkilaiset tai venäläiset suomessa. Lopulta ollaan kaikki ihmisiä, ja saman arvoisia! - missäespanjalaisista
EiOleVäliä kirjoitti:
Luin kaikki kommentit mitä tänne on kirjotettu tähän mennessä, ja mielipiteeni kommenteista yleisesti on se että, mitä V***** ihmiset oikeen täällä kirjottelee?? Heti ku tulee tommone tappelu, joka ei todellakaa liity mitenkään rasismiin, niin nousee hirvee haloo. Tää vaa kuulostaa siltä että ne ketkä tänne kommentteja heittää siitä et takas kotimaahan yms. yms. niin oikein odottamalla odottaa tämän tyyppisiä tapaturmia, jotta pääsee vähän avautumaan. Suorastaan lapsellista tekstiä, käy oikein sääliksi sellasia ihmisiä, ketkä on heti että pois maasta jne.
Kuvitellaan samaa tilannetta, mutta osapuolet olisi vaikka espanjalaiset ja britit? Tulisko samanlaista tekstiä kun nyt? En usko!
Suomalaisena voin kertoo sen, jos joku ei vielä sitä ole tajunnut, että pelkästää Suomessa olen suomalainen, missä tahansa päi maailmaan suomen rajojen ulkopuolella, olen kyllä yhtä ulkomaalainen kuin turkkilaiset tai venäläiset suomessa. Lopulta ollaan kaikki ihmisiä, ja saman arvoisia!No., kato, kato... Tulihan se sielä, että ihan oikei luit kaikki kirjoitukset. No sehän oikeuttaa sinut olemaan oikeassa omassa mielipiteessäsi. Laitapa vastaava linkki espanjalaisista tai briteistä Suomessa. Kyllä se on oikeasti niin, että ihmiset itse luovat mielikuvan kansalaisuudestaan. Kukahan sen Tampereen pitserian poltti...Oliko se tuho poltto, vai miten se oli? No, nyt olis vuorossa tällaista..
.http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/turun-kebab-pizzerioissa-kaytettiin-pakkotyovoimaa/art-1288471488387.html
Kyllä 70-luvulla finne igen oli ihan suomalaisten itsensä luoma stereotypia itsestään ruotsalaisten silmissä
- todim74
Paskaihminen on paskaihminen kansallisuudesta huolimatta!
- TURKINPOIKA
TUSKA RAASTAA !!!
- hekoheko
Hyvä vaan, että venäläisiä vähän ojennettiin. Ryssät kuriin!
- _-:
Ai, tiedätkö asiasta tarkemminkin? Ei kansalaisuus ole syy mihinkään.
- todim74
Turkkilaiset haastoi riitaa. Lukekaapas juttu Vartista, Hävetkää sanojanne, "mukavat" lappeenrantalaiset!
- Totuus
Ai ryssät häiritsee teitä? Ja oletteko turkkilaisten puolella? No voi v....tu mitkä idiootit...!!! Ette hullut tajuaa että täällä Suomessa on max. 50 vuoden päästä on sharia-laki? Siis kivittämistä, todellista väkivaltaa, kaikki pukeutuvat burkaan, alkoholin kieltö jne.jne.jne.
V....tu ! ihan hyvä että teille käy näin! - Sivistystä maailmaan
Ei kai kukaan pidä siitä et Venäläist etuilevat ja törttöilevät täällä tyylin "me ollaan ainoita ihmisiä maailmassa"?Silti toivos että asioita ei kuitenkaan hoidettais pesäpallomailoilla.
Terveydenhuollossa on ihan tarpeeks hommia ilman että ihmiset mätkivät toisiaan ehdointahdoin sairaalakuntoon ja poliiseillakin on varmasti parempaa tekemistä kun hilata näitä sankareita hoitoon.
Nuijasodat ovat kuitenkin ajalta "miekka ja kivi " enkä minäkään haluaisi että 50 vuoden kuluttua ihmiset kivittävät toisiaan ,kulkevat nuijat olalla ja asuvat puussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624