Älä usko kaikkea

Piiiiiiip

Täällä moni pahoittaa mielensä kuvitellessaan ikävöintinsä kohteen vastaavan itselleen töykeästi ja poistyöntäen. Kannattaa selvittää asiat irl eikä täällä väärinkäsitysten välttämiseksi. Täällä on aika mahdotonta ketään varmasti tunnistaa.

19

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ymmärrän.

    • niinpä niin

      Jaa, jaa, niinhän se on, että livessä on se todellinen, siellä voi aika paljon päätellä suuntaan ja toiseenkin. Vaikka eihän aina niin selvää ole, vaikka kuinka olisi tunteita ja näkyisi kilometrin päähän.

    • trolololll

      MITÄ! Olen uskonut että kaikki tänne kirjoitettu koskee juuri minua, häntä tai meitä :(

    • Piiiiiip

      Tuli mieleen että kumma miten helppoa on ns. "paljastaa" negatiiviset tunteet kuin rakkauden tunteet. Miksi on helpompi sanoa etten olisi sinua halunnutkaan ja että mulla on joku parempi jne. kuin että rakastan ja ikävöin sinua?

      • .,...,,..,.,.,

        Kai sille joku syy on oltava. Mun on ainakin helpompi toiste päin.


      • Guillaume, mon amour

        Negatiiviset tunteet on kuin ampuisi linnansa muureilta katapulteilla ja jousilla. Positiiviset tunteet ovat kuin kävelisi ilman asetta, haarniskaa ja kilpeä kohtaamaan toista, jonka aikeista et ole vielä varma.


      • .
        Guillaume, mon amour kirjoitti:

        Negatiiviset tunteet on kuin ampuisi linnansa muureilta katapulteilla ja jousilla. Positiiviset tunteet ovat kuin kävelisi ilman asetta, haarniskaa ja kilpeä kohtaamaan toista, jonka aikeista et ole vielä varma.

        Jotain perää.


      • .
        .,...,,..,.,., kirjoitti:

        Kai sille joku syy on oltava. Mun on ainakin helpompi toiste päin.

        Se voi olla vaikeeta jos toinen haluaa tunnustaa asiat niinkuin ne on ja toinen sillä toisella tavalla. Eiköhän suurin osa kuiten sillä paremmalla.


      • jepuje
        Guillaume, mon amour kirjoitti:

        Negatiiviset tunteet on kuin ampuisi linnansa muureilta katapulteilla ja jousilla. Positiiviset tunteet ovat kuin kävelisi ilman asetta, haarniskaa ja kilpeä kohtaamaan toista, jonka aikeista et ole vielä varma.

        Hyvin sanottu Guillaume, noinhan se on. Pelkoa että kaatuu tantereelle.


    • juu no sanon

      Riskiä on otettava elämässä muuten elämä on tyytymätöntä ja kuivaa siinä jää monet tapahtumat tapahtumatta jos ei ota riskiä. Elämä kolhii mutta se myös antaa moni verroin takaisinkin, niin myös riskinotossa.
      Mä kyllä haluaisin sen tietyn Tom Cruiseni joku päivä.

      • ei kannata sanoa

        Sanoisin, että ei kannata ottaa rakkaudentunnustuksissa riskiä. Ei missään nimessä...jos ei halua tulla satutetuksi


      • niinhän siinä kävi
        ei kannata sanoa kirjoitti:

        Sanoisin, että ei kannata ottaa rakkaudentunnustuksissa riskiä. Ei missään nimessä...jos ei halua tulla satutetuksi

        Mutta silläkin uhalla...ilmaisin rakkauteni...ja............AUTSSSSSSSSSS :-(


      • ed
        ei kannata sanoa kirjoitti:

        Sanoisin, että ei kannata ottaa rakkaudentunnustuksissa riskiä. Ei missään nimessä...jos ei halua tulla satutetuksi

        No en nyt tarkoita ihan suoraan päin naamaa suuria tunnustuksia, vaan pikku hiljaa palapalalta. Sitten myöhemmin jos tuuli ottaa alle ja pääsee eteenpäin niin sitten vasta. En minäkään kyllä kylmiltäni tunnusta rakkautta jollekin suoriltaan. Jonkunlainen alku, rohkeus lähestyä.


      • niinhän siinä kävi
        ed kirjoitti:

        No en nyt tarkoita ihan suoraan päin naamaa suuria tunnustuksia, vaan pikku hiljaa palapalalta. Sitten myöhemmin jos tuuli ottaa alle ja pääsee eteenpäin niin sitten vasta. En minäkään kyllä kylmiltäni tunnusta rakkautta jollekin suoriltaan. Jonkunlainen alku, rohkeus lähestyä.

        No en mäkään ihan kylmiltäni tunnustanu, vaan vasta sitten kun asiat oli mielestäni edenny siihen pisteeseen tai että siis tuntui ihan luontevalta se tunnustaa...Mutta sitten tulikin kylmää kyytiä...


      • katse tulevaisuuteen
        niinhän siinä kävi kirjoitti:

        No en mäkään ihan kylmiltäni tunnustanu, vaan vasta sitten kun asiat oli mielestäni edenny siihen pisteeseen tai että siis tuntui ihan luontevalta se tunnustaa...Mutta sitten tulikin kylmää kyytiä...

        Noin mullekin on käynyt, mutta sen jälkeen täytyy vaan siirtyä eteenpäin ja uusia tuulia haistelemaan, ei kannata enää roikkua sellaisessa, joka ei tarpeeksi välitä..


      • ed
        niinhän siinä kävi kirjoitti:

        No en mäkään ihan kylmiltäni tunnustanu, vaan vasta sitten kun asiat oli mielestäni edenny siihen pisteeseen tai että siis tuntui ihan luontevalta se tunnustaa...Mutta sitten tulikin kylmää kyytiä...

        Harmi juttu. :(
        En tiedä sitten miten paljon oli asiassasi edennyt, ehkä hän ei vain sitten ollut valmis niin suureen tunnustukseen ja se pelästytti.


      • niinhän siinä kävi
        katse tulevaisuuteen kirjoitti:

        Noin mullekin on käynyt, mutta sen jälkeen täytyy vaan siirtyä eteenpäin ja uusia tuulia haistelemaan, ei kannata enää roikkua sellaisessa, joka ei tarpeeksi välitä..

        Juu en mä roikukaan, mutta aikansahan se vie, että tunteet haalenee ja häviää...
        Yllättävän paljon se kyllä sattuu ja särkee ja koskee, kun asiat olikin sitten ihan toisin kuin oli olettanut...


    • trööt

      Ja ne töykeilijät ovat väärällä hiekkalaatikolla mikä korpeaa jonkin verran. :(

      • ich liebe...

        Korpeaa kun ei ite saa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe