Täällä moni pahoittaa mielensä kuvitellessaan ikävöintinsä kohteen vastaavan itselleen töykeästi ja poistyöntäen. Kannattaa selvittää asiat irl eikä täällä väärinkäsitysten välttämiseksi. Täällä on aika mahdotonta ketään varmasti tunnistaa.
Älä usko kaikkea
19
173
Vastaukset
- ...
Ymmärrän.
- niinpä niin
Jaa, jaa, niinhän se on, että livessä on se todellinen, siellä voi aika paljon päätellä suuntaan ja toiseenkin. Vaikka eihän aina niin selvää ole, vaikka kuinka olisi tunteita ja näkyisi kilometrin päähän.
- trolololll
MITÄ! Olen uskonut että kaikki tänne kirjoitettu koskee juuri minua, häntä tai meitä :(
- Piiiiiip
Tuli mieleen että kumma miten helppoa on ns. "paljastaa" negatiiviset tunteet kuin rakkauden tunteet. Miksi on helpompi sanoa etten olisi sinua halunnutkaan ja että mulla on joku parempi jne. kuin että rakastan ja ikävöin sinua?
- .,...,,..,.,.,
Kai sille joku syy on oltava. Mun on ainakin helpompi toiste päin.
- Guillaume, mon amour
Negatiiviset tunteet on kuin ampuisi linnansa muureilta katapulteilla ja jousilla. Positiiviset tunteet ovat kuin kävelisi ilman asetta, haarniskaa ja kilpeä kohtaamaan toista, jonka aikeista et ole vielä varma.
- .
Guillaume, mon amour kirjoitti:
Negatiiviset tunteet on kuin ampuisi linnansa muureilta katapulteilla ja jousilla. Positiiviset tunteet ovat kuin kävelisi ilman asetta, haarniskaa ja kilpeä kohtaamaan toista, jonka aikeista et ole vielä varma.
Jotain perää.
- .
.,...,,..,.,., kirjoitti:
Kai sille joku syy on oltava. Mun on ainakin helpompi toiste päin.
Se voi olla vaikeeta jos toinen haluaa tunnustaa asiat niinkuin ne on ja toinen sillä toisella tavalla. Eiköhän suurin osa kuiten sillä paremmalla.
- jepuje
Guillaume, mon amour kirjoitti:
Negatiiviset tunteet on kuin ampuisi linnansa muureilta katapulteilla ja jousilla. Positiiviset tunteet ovat kuin kävelisi ilman asetta, haarniskaa ja kilpeä kohtaamaan toista, jonka aikeista et ole vielä varma.
Hyvin sanottu Guillaume, noinhan se on. Pelkoa että kaatuu tantereelle.
- juu no sanon
Riskiä on otettava elämässä muuten elämä on tyytymätöntä ja kuivaa siinä jää monet tapahtumat tapahtumatta jos ei ota riskiä. Elämä kolhii mutta se myös antaa moni verroin takaisinkin, niin myös riskinotossa.
Mä kyllä haluaisin sen tietyn Tom Cruiseni joku päivä.- ei kannata sanoa
Sanoisin, että ei kannata ottaa rakkaudentunnustuksissa riskiä. Ei missään nimessä...jos ei halua tulla satutetuksi
- niinhän siinä kävi
ei kannata sanoa kirjoitti:
Sanoisin, että ei kannata ottaa rakkaudentunnustuksissa riskiä. Ei missään nimessä...jos ei halua tulla satutetuksi
Mutta silläkin uhalla...ilmaisin rakkauteni...ja............AUTSSSSSSSSSS :-(
- ed
ei kannata sanoa kirjoitti:
Sanoisin, että ei kannata ottaa rakkaudentunnustuksissa riskiä. Ei missään nimessä...jos ei halua tulla satutetuksi
No en nyt tarkoita ihan suoraan päin naamaa suuria tunnustuksia, vaan pikku hiljaa palapalalta. Sitten myöhemmin jos tuuli ottaa alle ja pääsee eteenpäin niin sitten vasta. En minäkään kyllä kylmiltäni tunnusta rakkautta jollekin suoriltaan. Jonkunlainen alku, rohkeus lähestyä.
- niinhän siinä kävi
ed kirjoitti:
No en nyt tarkoita ihan suoraan päin naamaa suuria tunnustuksia, vaan pikku hiljaa palapalalta. Sitten myöhemmin jos tuuli ottaa alle ja pääsee eteenpäin niin sitten vasta. En minäkään kyllä kylmiltäni tunnusta rakkautta jollekin suoriltaan. Jonkunlainen alku, rohkeus lähestyä.
No en mäkään ihan kylmiltäni tunnustanu, vaan vasta sitten kun asiat oli mielestäni edenny siihen pisteeseen tai että siis tuntui ihan luontevalta se tunnustaa...Mutta sitten tulikin kylmää kyytiä...
- katse tulevaisuuteen
niinhän siinä kävi kirjoitti:
No en mäkään ihan kylmiltäni tunnustanu, vaan vasta sitten kun asiat oli mielestäni edenny siihen pisteeseen tai että siis tuntui ihan luontevalta se tunnustaa...Mutta sitten tulikin kylmää kyytiä...
Noin mullekin on käynyt, mutta sen jälkeen täytyy vaan siirtyä eteenpäin ja uusia tuulia haistelemaan, ei kannata enää roikkua sellaisessa, joka ei tarpeeksi välitä..
- ed
niinhän siinä kävi kirjoitti:
No en mäkään ihan kylmiltäni tunnustanu, vaan vasta sitten kun asiat oli mielestäni edenny siihen pisteeseen tai että siis tuntui ihan luontevalta se tunnustaa...Mutta sitten tulikin kylmää kyytiä...
Harmi juttu. :(
En tiedä sitten miten paljon oli asiassasi edennyt, ehkä hän ei vain sitten ollut valmis niin suureen tunnustukseen ja se pelästytti. - niinhän siinä kävi
katse tulevaisuuteen kirjoitti:
Noin mullekin on käynyt, mutta sen jälkeen täytyy vaan siirtyä eteenpäin ja uusia tuulia haistelemaan, ei kannata enää roikkua sellaisessa, joka ei tarpeeksi välitä..
Juu en mä roikukaan, mutta aikansahan se vie, että tunteet haalenee ja häviää...
Yllättävän paljon se kyllä sattuu ja särkee ja koskee, kun asiat olikin sitten ihan toisin kuin oli olettanut...
- trööt
Ja ne töykeilijät ovat väärällä hiekkalaatikolla mikä korpeaa jonkin verran. :(
- ich liebe...
Korpeaa kun ei ite saa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463