Nti Marple

Poirot

Ootko etsinyt/ löytänyt etsimääsi?

24

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;)

:D
      Jäljillä..

• Poirot

Hyvä ;)

Me "löydetään" vielä. Aikaa siihen menee, kestätkö? Lopussa palkinto odottaa.

• ;)
        Poirot kirjoitti:

Hyvä ;)

Me "löydetään" vielä. Aikaa siihen menee, kestätkö? Lopussa palkinto odottaa.

Pakkohan se kai on. Miten muutenkaan;) Tosin, en tiedä miksi siihen pitäisi mennä aikaa. Minulla ei ole syytä. Harmi, jos sinulla on.

• s....

keneltä kysytään?

• Nti Marple

Tuohon on mahdotonta vastata mitään. Olen etsinyt ja löytänyt mutta ei ole löytänyt kuitenkaan.

• nuuskii

Löytänyt olen Hänet, mutten vielä tietä hänen päänsä sisään. Herra Poirotilla on hyvä pokeri, vei aikaa arvata ajatukset...

• Ole hyvä Poirot

Ei oo vielä Nti Marplea naitu : )

• Hastings.

Epäilin että etsimäni on tuolla viha-palstalla mutta johtolangat osoittivat tänne..saattoi tosin hämätä ja suunnata rakkaus-palstalle piiloon.

• (wo)men in black

Äh, ei nyt ole hakuja. Jahdattava teki selväksi että hän ei enää ole kiinnostunut. Olen vapaalla niistä hommista. Ihan itsekäs sinkkukesä mielessä, Me, Myself and I ;)

• Lady In black and white

Siitäköse pinna paloi? Tuli pakit. No niin käy joskus. Vähemmästäkin se.

• A. Christie

Kaikki tulee aikanaan paljastumaan, olkaa huoletta :-)

• sherlock!

Haluan Asianosaisen samaan huoneeseen kanssani tuota pikaa jolloin paljastan juonen ja syylliset!

• Shellillä
        sherlock! kirjoitti:

Haluan Asianosaisen samaan huoneeseen kanssani tuota pikaa jolloin paljastan juonen ja syylliset!

No shit. Toivottavasti A kuulee.

• A. Christie
        sherlock! kirjoitti:

Käy ensin suihkussa, niin voin laittaa meille iltapäiväteet ja vähän kuumaa skonssia :-). Kaikki hallinnassa :-)

• neiti etsivä

juu on löytynyt vaikka en etsinytkään.

• Nikke Knakkerton

Ahaa. Johtopäätös.

• private detective

On löytynyt etsimättäkin. Poirot jättää niin helpot johtolangat, että yksi arvaus on jo johtopäätelmä. Ja vieläpä oikea :-)

• Jeppe Kärppä

Totte Svensson syö nyt laskiaispullaa.

Ja mä duunaan mitä duunaan...

• väärä johtolanka

Luulin niin, mutta hän kielsi kaiken :D.

• Neverending story

Päättymätön tarina?

• nti Marabella

Perkule Hoirotin kanssa vietän leppoisaa elämää hänen suurennuslasinsa alla.

• -1005-

Musta tuntuu, että etsin parhaillaan kaikista eniten itseäni. Tuntemani minä joutui jonnekin hukkaan, kun tapasin hänet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe