Niinistö teki elämäsä VIRHEEN, rahottaa natoa 6 miljoonalla eur

missä on reali näkem

ys ja arvostelukyky !!???




Ranska vetäytyy afganistanista, olis joutunu maksamaa 3 mijoonaa eura,

onko Niinistä täysipäinen hän on rahottamassa INNOLLA natoa afganistanissa 6 mijoonalla eurolla,

tässä on hyvä esimerkki NIIINISTÖN älykkydestä, ja laskutaidosta, HHAH HAA

hävettää kun suomea voidaa HUIJATA tullen mennne, ensin EU kähmii suomelta mijaardit ja tyhmät laskutaidottomat päättäjät maksaa,
nyt NNiinistö on työntämässä t u p l a st i tahaa afganistaniin ku pääsee NATOA auttamaan, heh,

kuinka tämä on mahdollista, VAikka Niinistö vakuutti presidentin vaaleissa ettei ole menossa natoon ,,, !!!?????????????????????????

7

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvä pyy

      Pitihän se arvata että näin tässä tulee käymään. Kyllä Suomen kansa vielä tmänkin jaksaa maksaa kun oikein kiristetään.

    • Kansa maksaa kaiken

      Eipä se kokoomuspresitentti mitään rahoita, vaan se on suomen kansa joka laskut maksaa. Olot sen kun huononevat. Vihreätkin tekivät murhapäätöksen, että huono-osaiset voidaa tuhota natsisaksan tapaan aatun aikana.

    • President of Nato

      Sinnekös ne Suomen varuskuntien lopettamisesta syntyvät säästöt menevät. Kuusi varuskuntaa lopetetaan ja kuusi miljoonaa lahjoitetaan Natolle Afganistaniin?

      Ohjuskäyttöiset HAWK-hävittäjät ohjuksineen tilataan sitten jenkeistä, jotta ollaan niin nato-valmiita, niin nato-valmiudessa, jotta.

      Tämähän ei ole mitään nato-politiikkaa, kun sitä Natoa ei presidentti Niinistö, ei Eurooppa-ministeri Stubb eikä puolustusministeri Wallin kannata, eihän.

      Ja nyt se "Rouva", joka ei kannata Natoa, ei enää määrää... Naton onneksi. Ei Suomen.

      • Presidentti vaihtui

        Puolustusvoimien budjetti vuonna 2011:

        Puolustusvoimien toimintamenot 1,70 miljardia euroa
        Puolustusvoimien materiaalihankinnat 737,8 miljoonaa euroa
        - Hawk-koneiden hankinta: 12,5 miljoonaa euroa
        - maanpuolustusjärjestöt 2,2 miljoonaa euroa

        Maanpuolustus yhteensä 2,45 miljardia euroa

        KRIISINHALLINTA 58,6 miljoonaa euroa

        Hallinto 345,4 miljoonaa euroa

        YHTEENSÄ 2,86 MILJARDIA €

        Puolustusvoimien budjetti vuonna 2012:

        Puolustusvoimien toimintamenot 1,70 miljardia euroa
        Puolustusvoimien materiaalihankinnat 725,5 miljoonaa euroa
        - Hawk-koneiden hankinta: ????
        - maanpuolustusjärjestöt noin 2 miljoonaa ?

        Maanpuolustus yhteensä 2,43 miljardia euroa

        KRIISINHALLINTA ????

        Hallinto 352,5 miljoonaa euroa

        YHTEENSÄ 2,85 MILJARDIA €

        Tämän vuoden budjetista ei ole julkaistu kriisinhallintamenoja eikä HAWK-kauppoja. Lienevät samaa luokkaa kuin viime vuonna. Kun kuusi varuskuntaa lakkautetaan, puolustusvoimat tullee käyttämään säästyvät miljoonat Naton toiveiden mukaisesti: kriisinhallintaan ja ohjuskoneiden hankintaan.
        Nato-valmiutta on ylläpidettävä mutta ei suomalaisia varuskuntia.


    • 2/3 osaa pois

      Koska NATO on niin tärkeä,NIIN TÄRKEÄ.. Sais seki ryöväri järjestö painua hel'vettiin suomesta.

      Miten tuntuu että jokanen järjestö vaan lypsää suomelta rahaa ja lupailee jotain olematonta!? Vai kiristääkö ne suomalaisia "päättäjiä"??

      Fakta kuitenki on että suomen "eduskunta" on täynnä selkärangatonta porukkaa jotka eivät osaa pitää puoliaan

      Eduskunnasta sais lähteä turhat rahan imijät pois.

    • Kokkari silloin

      Ei se mitään virhettä tehny, toimii vain poliittisen näkemyksensä mukaan Tää tiedettin kun häntä äänestettiin. Siksi juuri äänestettiinki!

    • suomi tymyyden

      johtamana.



      niinistöllä ei ole mimmostakaan rahantajua, se nähdään tässä EU:N emuseikailussa,

      niinistö voi lupailla vaikka kymmen miljoona, ku ei ymmärrä kuinka paljon se on enemmän mitä muut maksaa, heh,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe