Olin menossa töihin aamulla keskiviikkona 9.5.2012. Nousin bussi numero 52A Maunulassa kello 07:30, ja pyysin kuljettajalta seutulippua. Bussin kuljettaja antoi Helsingin lipun. Minä sanoin, että haluan seutulipun, koska minä olen menossa Vantaalle töihin. Hän vastasi, että minun pitäisi maksaa Helsingin lipusta tai lähteä pois bussista. Minä sanoin, että en jää pois, koska haluan maksaa seutulipusta eikä Helsingin lipusta. Hän ei suostunut myymään minulle seutulippua, ja minä en suostunut poistumaan bussista. Yksi matkustaja puuttui tilanteeseen ja yritti kertoa bussikuljettajalle, että minulla on oikeus saada seutulippu. Yhtäkkiä kuljettaja kävi minun kimppuuni ja heitti minut bussista ulos maahan. Minulle tuli verta vasemman käden sormesta ja oikeaan olkavarteen tuli kipua.
Kuljettaja kävi minun kimppuuni ja heitti minut bussista ulos.
24
692
Vastaukset
- Totta mooses...
Teitkö asia rikosilmoituksen ,saati olitko yhteydessä liikennöitsijään.
Jos vastaus on molempiin ei ,niin turhaa on myöskin täällä asiaa pohtia.- Vittima
Vastaus molempin on kyllä!
- Totta mooses...
Vittima kirjoitti:
Vastaus molempin on kyllä!
Oletko jo saanut vastauksen liikennöitsijältä/kuskilta?
Entäs tilanne poliisin/oikeuslaitoksen osalta?
Jos asia on kesken, niin hiukan väärä palsta alkaa liikaa siitä täällä keskustelemaan...
Todella ikävää, että noin on sinulle päässyt käymään, mutta osittain tämä on selvää seurausta siitä ,ettei allalle saada asiallista työvoimaa.
- minä vaan
Tutkitaan ja sitten hutkitaan. Silmännäkijälausuntoja saadaan heti kun luetaan matkakorttien lokitiedot. Näin tiedetään ketkä ovat matkustaneet samassa vuorossa kanssasi ja voidaan kuunnella heidän versio asiasta.
- Supporteuse
Törrrrrkeääääää.... Silloin kyllä media uutisoi, kun matkustajat kohtelevat kuskia huonosti. Miksi tällainen kuski sai jatkaa matkaansa eteenpäin - kanssaeläjät huomiooooo!!!!!
- HELBin
ammattilaiskuski jälleen asialla. Miten se firma kerääkin kaikki superit riveihinsä.
- heppikuski
mitä sanoo nimimerkki HELBKUSKI?
heppikuski kirjoitti:
mitä sanoo nimimerkki HELBKUSKI?
Kovastipa nuo mielipiteeni kiinnostavat kun joka ketjuun niitä kysellään. Mutta kiitos vaan, osaan jo ihan itse kommentoida niihin asioihin mihin katson itse parhaaksi niin tehdä...
- kävely gert
Eikös kuljettaja ole kapu jota pitää totella?!
- sulle kävely gert
ei titaninkaan kapu ollut oikeassa, ja se maksoi reilun 1500 ihmisen hengen! Kapu on kapu, mutta ei aina oikeassa tai edes oikeutettu ratkaisuissaan! Kyseinen kuski toimi kaikilla aspekteilla väärin. Joten toivottavasti tuo aloittaja(matkustaja vie asian mahdollisimman korkealle. Ala ei kaipaa moisia idiootteja joilla ei ole ammattietiikkaa, eikä kykyä palveluammattiin.
- BusDriver stadi
Kuljettaja on bussin kapteeni ja jos kuljettaja sanoo ulos, niin se tarkoittaa että Sinua ei haluta auton kyytiin. Silloin pitää ymmärtää, että pitää painua pihalle ja yhdestä käskystä. Minulla on ainakin käsi aina nyrkissä, ihan varmuudeksi, koskaan ei voi tietää, kuka pitää seuraavaksi poistaa. Bussin kyytiin tulee usein epämääräsisiä matkustajia, jotka hiljaa piipittävät minkä lipun haluavat. Tai ovat ihan mykkiä. Ei silloin voi tietää minkä lipun raasu tahtoo. Oletuksena sisäisellä linjalla on sisäinen lippu ja seudulla seutulippu, jos suunta maallepäin.
- kommentatoren
Olisit vetänyt kuskinhomolta housut kinttuihin ja räiminy koivunvittalla paljaalla pyllylle. Siitä se ois vaan tykänny, mokomo håmå.
- Huono provo
Keksikää parempia.
- Voi voi
Voi voi
- Koiranvirka.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/nain-hanurista-on-bussikuskin-tyo-helsingissa-nykyisin-turpaan-tulee-ja-ulkomaalaiset-vievat-tyot
Tässä tosiasiaa, kuinka kuljettajan kimppuun käydään ja kun sen jälkeen sairauslomalla, tulee seuraavalla kilpailukierroksella lopputili, näin kävi Tapio Mäkiselle ja monelle muullekin, jotka sairastuneet, tämä on alalla yleinen käytäntö, kun oppisopimuksella(valtion tuella) saadaan halvempaa työvoimaa, näin lakeja kierretään.- Tapio Mäkinen
ja HYMY LEHTI! Hei Haloo..... Hymy lehti oisi koskaan kertonut asiapitoisesti ja todellisiin argumentteihin perustuen esim. joukkoliikennealasta? Newer! Siellä ei ole edes yhtä toimittajaa, joka ymmärtäisi edes sanaa joukkoliikenne, saati että osaisi orientoitua ko. alaan. LÖÖPPEJÄ varten Hymyssä toimittajat ovat, joiden ainoa tehtävä on luoda sensaatiojuttuja ilman sen suurempaa asioiden tarkastelua. Lehden myynti on suurempi kriteeri, kuin asioiden oikeellisuus. Karpolla voisi olla asiaa kun tutkisi miten Hymy etc. lehdet juttujaan tekee. Siinä voi jopa vakuutusyhtiöiden virheet osoittautua todellisiksi virheiksi, kun selkeää tavoitteellisuutta haetaan.
- Portimo.
Mitä sä Kikkara tiedät Tapio Mäkisestä? Älä huutele asioista , joista et tiedä mitään, vedä vaan hame päähäs. Kuljettajan kimppuun käyty sekakäyttäjän toimesta, jonka takia sairauslomia ja sen jäkeen irtisanottu tuotannollisista ja taloudellisista syistä ja sitä ennen palkattu uusia oppisopimuksella. Mikä meni väärin, sun laises iiliön mielestä, pitäis kuljettajan olla mattona ja nuolla pomon kengätkin tarvittaessa, saatanan sahuri., sähä nuolet niiden kannunkin.
Taist syyttää sitä elielin aukiolla halvaantuneeksi hakattuakin kuljettajaa... - Jytky.
Sanoit Naulankantaan, tämä jota tarkoitat on ilmiselvästi tämä Kihara, entinen Persu ja nykyinen Paise, ,tauti ei ole tarttuva, mutta varsin kuvoittava.
- Koiranturpa
lienee kyseessä ilmiselvästi
- aapeli 18
Mitä sitten.
- ei juma
Virosta ja Venäjältä tuodaan kuskeja kahden vuoden sopimuksilla. Tekevät halvemmalla 2etunti
- nro 1
kulejttaja oli suomalainen. kukaan ulkomaalainen ei tekisi noin ellei ole tyhmää. tämän takia firmat palkavat enemmän noita hyviä ulkamaalaisia mamuja jotka todella osaavat hommansa. kukaan firmaa ei kaipaa perussuomalaisia jottka ovat väkivaltaisia ja ylivaltaisia..vitun natsit.
- nrr
paska puhetta tämä halpa työvoima. kaikkil on sama palkkaa. taisi mäkinen otanu liikka sairaslomia. tai sit tuli firmalle kalliiks kun tää on yksi niistä jotka paskakaa ei kiiinosta matkustajista.
- Käyrähaara
Älkää pojat valittako te reppanat, mulla on kosketuspintaa itse alaan jo 34 vuotta takana ja pomojen kanssa aina tulen toimeen, pitää olla depattia takana kun mulle tulee oikomaan, vaalit meni, miten meni, mutta sain uusia ystäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1147874Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1496607Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834725Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2433225Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012734Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1002224Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121896- 1491855
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa281699Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614