Eli, mua jännittää mennä yläkouluun. en itte haluis luopua nykyisestä luokasta ja koulusta mutta pakkohan se on... käytiin tänää tutustumassa tulevaan kouluun ja siel ne isommat oppilaat näytti jo suunnittelevan jotai kepposia.. onko mopotus pahajuttu? voitteko kertoo kokemuksia?
Mua myös pelottaa et en saa kavereita luokalle ja en tutustu uusiin ihmisiin - että mua aletaan syrjimään.
olen ainoa kaveri piirissä jolla ei ole facebookia. mua pelottaa että jos teen sen, mulla ei ole siellä paljoa kavereita... :( sitten kaverit alkaa morkkaamaan mua.. APUA!!
Yläkouluun meno jännittää...
15
1240
Vastaukset
- sabna abna
hei relaa älä ajattele tommosia. Tulee vaan paha mieli
- muahahhahahhahaahaha
dont vorri, bii häpi
- rauhotu
etkö muka tiiä sun tukevaa luokkaa? ja se ei oo enää mopotusta se oo joku muu juttu eikä siellä todellakaan uiteta vessa pontossa jos sitä pelkäät.siellä tehään kaikkee ns kivaa: leikitään tyhmiä leikkejä, Uuteen luokkaa tottuu kyllä... Vihasin varmaa yli puolet seiska luokasta meidän luokkaa mut nykyään ku oon kasilla niin en ees halua vanhaa luokkaa takasi. Se oo sun oma asia monta face kamua ja ainakin meillä aika moni hyväksyy kaveri pyynnön vaikka ei pitäiskään henkilöstä hirveesti.
- a.p.u.a
en tiiä tulevaa luokkaa... meille ei kerrottu vielä niitä.. saaadaan tietää vasta kesällä... :o
- Tsemiii :)
Moi!
muaki kyl jännitti ku olin menos seiskallle, mut kaikki meni iha hyvin. Monel muulkaa ei varmaaa oo vielä kavereita, joten ootte samassa asemassa. Kannattaa vaa olla sillee rohkee et menee puhumaan muille nii kyl niit kavereita saa. Mä ite en tuntenu ketää ku menin seiskalle ja nyt tuntee kyl kaikki jo tosi hyvin (oon kasil). Ja siit facest, ei hirveen monet kattele kui paljo kavereit kelläki on :) ja niiku joku jo sano nii nopeesti niit fb kamui tulee.
Tsemii sulle :) - yghclvllv
Muakin jännitti 2v sitten yläaste ihan vitusti, mutta sopeuduin sinne n. 4 päivässä. Ja ainakin silloin kun minä menin Facebookkiin 7. lk jouluna niin kaverypyyntöjä alko tulemaan ihan kunnolla, vaikka maineeni nyt on mitä on...
- nipsu
Mulla oli onneks sama luokka niin ei tarvinu jännittää. Mut hyvin se menee! Oot vaan oma ittes ja meet porukoihin mukaan niin varmasti saat kavereita :)
- N
älä huoli, meidän koulussa oli tosi paljon yksinäisiä oppilaita, eli et ole ainakaan ainoa.
HOMO- a.p.u.a.
ookoo?
- uyytttrr
Siellä työnnetään päätä pyttyyn joka päivähakataan lapolla,varaudu!
- shsjdkdksk
Onnea kaikki menee hyvin. Kun oot ollut siellä 3 vk. Niin oot jo yksi muiden joukossa.
- kantsii tehä niin
kantsii hankkii nykkeilyhanskat sit voit vetää turpaan jos tulee kiusaajii.
- kgcyx<zdfghjklöä
Ole varovainen! (dont worry behappy)
- Yläasteelle menevä
Mitä kannattaa tehä jos joku rupee mopottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701