Hyvää yötä

Ässä N

tässä sinulle

21

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • :)


      • tsiiis
        :) kirjoitti:

        Eläkeläisten musaa tuo Lunnas, hirveä musamaku.


      • ......
        tsiiis kirjoitti:

        Eläkeläisten musaa tuo Lunnas, hirveä musamaku.

        Sanat kertoo...ei laulajasta ole kyse...ja jokainen tietenkin valitsee musansa !!!!!


      • ÄSSÄ N

        Aamu tullut :) töihin siis....Hyvää ja kaunista päivää sinulle


    • :D
    • Hertta-Ässä

      Eläkeläisten touhua silti.

    • M M

      Toivotaan että se päivä tulee joskus ja mielellään mahdollisimman pian ettei ole liian myöhäistä.

      Kauniita unia takaisin. :)

      ps. pitää olla laaja musamaku heavistä aina kotimaiseen. ;)

    • M

      Ei pidä olla niin laaja musamaku että se ulottuu huonoon musiikkiin.

      • M M

        Pitää ymmärtää että naisilla voi olla hieman erilainen musiikkimaku, mutta so not. :)


      • Oikea ÄSSÄ
        M M kirjoitti:

        Pitää ymmärtää että naisilla voi olla hieman erilainen musiikkimaku, mutta so not. :)

        Laitat tänne musiikkia ässänä ja sitten haukut taas huonoa musiikkimakuakin. Mikään lääke ei sinua siis paranna ja ässälle olet kateellinen. Vedä it´sesi kiikkuun.


      • monta makua

        huono vs. hyvä musiikki on kuulijan korvassa. Jos mä en pidä jostain biisistä, ei se meinaa sitä, et se on huono, Ei ole vaan mun mieleistä.


      • %
        Oikea ÄSSÄ kirjoitti:

        Laitat tänne musiikkia ässänä ja sitten haukut taas huonoa musiikkimakuakin. Mikään lääke ei sinua siis paranna ja ässälle olet kateellinen. Vedä it´sesi kiikkuun.

        Itse mustamaalaat tekemällä tuollaisen aloituksen ja syyttämällä toista ja leikkimällä viatonta. Eikö heikolle itsetunnollesi ole mitään rajaa? Oletko noin epävarma ja mustasukkainen? Olet tehnyt tuota samaa aiemminkin täällä tekemällä pahansuopia aloituksia esiintymällä toisena ihmisenä ja toisella foorumillakin kävit aikoinasi riehumassa ja pistit syyn toisen niskoille. Uskon että ilkeytesi ja kieroutesi tulee vielä ilmi muillekin joku päivä ja paha saa vielä palkkansa. Harmi että kaikki eivät vielä näe lävitsesi.

        Ensimmäinen ja viimeinen kirjoitukseni sinuun liittyen tänne. Poistun.


      • M M
        Oikea ÄSSÄ kirjoitti:

        Laitat tänne musiikkia ässänä ja sitten haukut taas huonoa musiikkimakuakin. Mikään lääke ei sinua siis paranna ja ässälle olet kateellinen. Vedä it´sesi kiikkuun.

        Enhän minä haukkunut kenenkään musiikkimakua. Se oli tuo toinen M en minä.
        Enkä aio vetää ketään kiikkuun eikä tartte siihen mitään lääkkeitä ottaa.

        Mielestäni tuo viittaus erilaiseen musiikkimakuun ei ollut loukkaava eikä sitä pidä semmoisena ymmärtää. Itse pidän myöskin iskelmästä vaikka sitä harvemmin kuuntelen kuten viestistä varmaan ymmärtää.


    • ei ainakaan ÄÄS

      Eiköhän ässiä ole suomessa monia!! Tuskin ap ketään ajatteli feikata. Huh mikä reaktio.

      • :DD

        Kuka muu väittää olevansa M??? Minä olen suomen ainoa M!!!! Lääkitystä kaikille heti!!!!

        Kyllä saa nauraa täällä.


      • älä kiusaa
        :DD kirjoitti:

        Kuka muu väittää olevansa M??? Minä olen suomen ainoa M!!!! Lääkitystä kaikille heti!!!!

        Kyllä saa nauraa täällä.

        Mikä M ? Mies vai joku M.llä alkava nimi vai... Onpa ainutlaatuista... Miksi te kiusaatte muita, onko niin paha olo itellä vai mikä on ?


    • Tosimies71

      Ahaa! Sinäkin pidät Kaijakoosta?

    • Tosimies71

      Niin siis Tarja Lunnaksesta kyse, mutta samantyylistä kuin Kaijakookin. Molemmat tosi hyviä ja Hänen/minun ikäluokan suosikkeja monella!:-)

    • !!!!!???? Hyvää kesä

      Huh heijaa saihan kirjoitukseni voimakkaan reakktion joissakin :D :D .....taivas miten jotkut jaksaa!!!! Nimimerkki ÄSSÄ = KAUPPA ja N= NAINEN...koittakaa rauhoittua.
      Ei tämä elämä ole noin vakavaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe