Koeajokappaleen mintunvihreänä se voi toisaalta tuntua kuin kylpyammeelta, josta nousu saattaa ujostuttaa.DSG-vaihteisto osaa sekä ihastuttaa että ärsyttää. Ahtaalla parkkipaikalla Skoda on mainoksensa mukaisesti hankalasti paikallaan pidettävä ryntäilevän DSG-vaihteiston vuoksi.
Ajossa D-automaattiasento on selkeä ja mukava, kun taas sporttipykälä ärsyttää omapäisin alasvaihdoin ja vaatii totuttelua. Mutkatiellä manuaalipuolen salamannopeat vaihdot ihastuttavat.
Heikohko äänieristys, 40-sarjan matalaprofiilirenkaista irtoava rengasmelu ja epämukava alusta saavat Fabia RS:n menon maistumaan vain sata kilometriä kerrallaan. Radion kuuntelu sujuu parhaiten auto pysäköitynä.
Tyylissä vielä hiomista
Fabia RS:n tilat ovat yhteneväiset perusmallien kanssa. Viisiovinen kori edustaa monikäyttöisesti toimivaa pikkuautolinjaa. Tavaratila on pienehkö.
[Kuva: Skoda]
Edessä olevat sportti-istuimet ovat erinomaiset, vaikka tuntuvat aluksi hieman ahtailta. Takapenkilläkin on kohtuutilat koppimaisen kattolinjan ansiosta.
Muovin sijaan kojetauluun ja oviin kaipaisi laadukkaampaa verhoilua.
skoda fabiasta.meluaa,muovinen,kylpyamme
26
390
Vastaukset
- voi voi voi
ilmankos skoda pojut kerääntyy huoltsikan pihalle porukalla skeidan radioita kuuntelee,,,,,kun ajaessa ei kuulekkaan mitään.sataa kilometriä pitempään ei kerta ajolla voi ehkis ajaa,,heh heh mikä katiska
- Kuulosuojain radio
Ladan perinteitä jatkaen.halvalla ei saa hyvää.kaikissa skodan malleissa tuon meluisuudenkin saa kaupanpäälle
- Hyvät naurut sain
" Ajossa D-automaattiasento on selkeä ja mukava, kun taas sporttipykälä ärsyttää omapäisin alasvaihdoin ja vaatii totuttelua. Mutkatiellä manuaalipuolen salamannopeat vaihdot ihastuttavat. "
"Edessä olevat sportti-istuimet ovat erinomaiset,"
Hah hah haa, skodasta on puhe.
Hei, skoda on skoda vaikka voissa paistais. - pois pois pois
melukoppi...turvallisuusriski..eipä testaajat 100km pitempään yhdellä istumalla luvanneet ajaakkaan
- vaappuva fabia
onpa tuo fabia vielä niin omituisen näköinenkin,ettei kyllä silmiä hivele
- Kajuutassa ahdasta
150kg painavat pariskunta fabiaan ja baanalle.siinä ois näky vailla vertaa.veret seisauttava.. onnettomuus riski tapissaa kun skeida huojuen etenisi tsi viimeisiä vedellen.
- buahahahahahahaaaa
tota turiset, tänään piti moisen koirankopin ängetä eteen vaappumaan motarilla vaikka ihan hyvin olisi rekan imussa kulkenut samaa vauhtia oikealla kaistalla - pakkohan siitä oli oikealta vetää ohi ettei olisi tullut merisairaaksi moisen kiikun kattomisesta !
- Lähde!
Ei sitten tullut mieleen ilmoittaa lähdettä josta noita tekstin pätkiä olet kopioinut! Tuollaisena viestisi on suomi24.fi:n sääntöjen vastainen ja poistetaan pian.
- Asiat julki
Etenkin tsi ja dsg aiheiset linkit poistetaan heti.vaikka ovat suurien autolehtien todellista faktaa.no nyt vw.n kaikkien merkkien myynti romahti asioiden tullessa julkisuuteen ja kuluttajaasiamiehellä töitä riittää
- miinustin viestin
"Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä."
- kestämätöntä salailu
oikeaa asiaa
- sika rumakin
taitaa fabian myyntikin olla loppunut jo kokonaan
- rtbe6 by5
Fabia on kuitenkin sitä, mitä Skoda itse osaa: meluisa pikkuauto. Superbissa Skoda yrittää olla jotain muuta, mutta epäonnistuu pahasti. Superbhan on lähinnä jatkettu Fabia.
- reistaa reistaa
monenkohan lomakin menee piloille skodaa huollossa käyttäessä pitkin matkantekoa.
- skota laatua
milloinkohan vw keksii mistä saisi uudet kestävät moottorit ja vaihdelaatikot.nykyiset hajoo käsiin jo pariskymmes tonnis kilometris
- paljon harmeja
meluongelmista ja kylmyydestäkin kärsii jokainen skodan malli valitettavasti..
- itä kottero
noitahan saa jo parivuotta vanhana ilmatteiks,tsi koneilla olevat ei kelpaa enää vaihdossakaan.
- kestääkö...ei
elikkäs tässä vastaus.....tsi moottorilla varustettua auto ei kannata ostaa koskaan..
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/volkswagenin-jakoketjuongelmat - idän ihme
jaahas,jokos itäautona tunnetun skodan valmistus loppumassa.vw.ltä jääneet yliojäämä osat jo käytetty.johan skodasta on kaikki varustelu karsittu muutenkin.jopa äänieristeet vähennetty minimiin ja senkin kyllä huomaa kun skeidan kajuuttaan astelee
- Skoda on kultaa
Skoda on Skoda ja muut ovat vain kippoja........vaikka kyllä sen valtakunnassa kaikki tietää....
- itä pulkka
skeida on jämä osista koottu karusti varusteltu,viimeistelemätön itäauto.skodassa on varusteita juuri niin vähän kuin vw määrää
- Faabio
Itselläni on uuden korimallin vm08 Fabia ja ei voi autoa kuin kehua. Hyvä maantieajossa ja varsinkin pienessä pyörityksessa, kuten kaupunkiajossa ja parkkipaikoilla ohjaus on elementissään. Höyhenen kevyt ratinkääntö ja voi kääntää vaikka yhdellä sormella ja näppärä on. Kavereillani on jotain 2000-luvun alkupuolen Audeja ja Bemareita joista ovat niin ylpeitä. Itse olen niillä joskus ajanut ja ei voi ku mielessään nauraa. Rämisevät ku peltitynnyrit ku hieman kuoppaiselle tielle mennään ja ohjauksen ketteryys aivan surkeaa luokkaa.
- ongelmia liikaa
hirviä natiseva vuotava peltipurkki..sisämelukin korvia huumaava.saati sitten se kylmyys ja todella huonot tsi moottorit..eipä voi todellakaan kehua
- On ongelmia, on
Kuuska jaskari on taas käynyt nostamassa ylös vanhoja viestejä. Mikähän ajaa ihmisen joka päivä laittamaan tänne ilkeyksiä? Veikkaisin, että kirjoittajalla itsellään on pahoja ongelmia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2331980- 841218
- 891024
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1131022J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 113778
- 119764
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94763Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122698- 23681