Mikäs leikki / peli valitaan ?
Oisko "kestääkö kantti" hyvä ?
Vai oisko "löytyykö rohkeutta" parempi ?
Ei taida vaan löytyy osanottajia, etenkään miehistä,
ne kun pelaa vähän toisenlaisia pelejä ;-)
No leikitään sitte.....sopiihan se
27
307
Vastaukset
- sopiihan se
Pelataan vaan. Ihan mitä vaan. Sano peli.
- ap.
Tossahan oli vaihtoehdot :-) Eikö oo kokemusta noista ?
- pelataan vaan
ap. kirjoitti:
Tossahan oli vaihtoehdot :-) Eikö oo kokemusta noista ?
Saat valita mikä noista. Mulle käy mikä noista vaan.
- ap.
pelataan vaan kirjoitti:
Saat valita mikä noista. Mulle käy mikä noista vaan.
Edelleen vaihtoehtojahan oli vaan kaksi. Ei sillon sanota "mikä noista" vaan
"kumpi noista" :-)
Eli sulla loppuu kantti heti kättelyssä, kun et osaa tehdä päätöstä edes vaivaisesta kahdesta vaihtoehdosta. Hävisit. Harmi :-) - näin tällä kertaa
ap. kirjoitti:
Edelleen vaihtoehtojahan oli vaan kaksi. Ei sillon sanota "mikä noista" vaan
"kumpi noista" :-)
Eli sulla loppuu kantti heti kättelyssä, kun et osaa tehdä päätöstä edes vaivaisesta kahdesta vaihtoehdosta. Hävisit. Harmi :-)Anteeksi kovasti, en ehtinyt edes vastaamaan ja "hoono soomi".
- kestääkö kantti
pelataan.
- ap.
No niin, nyt alkaa...ensimmäinen siirto sulla - mitä teet ?
- pelaan pelejä
ap. kirjoitti:
No niin, nyt alkaa...ensimmäinen siirto sulla - mitä teet ?
pelaan pippeliä
- ap.
pelaan pelejä kirjoitti:
pelaan pippeliä
Hävisit. Voit jatkaa keskenäs.
- Ja se on
pelaan pelejä kirjoitti:
pelaan pippeliä
Tyrmäys!
- kestääkö kantti
ap. kirjoitti:
No niin, nyt alkaa...ensimmäinen siirto sulla - mitä teet ?
ikävöin.
- pelataan vaan
pelaan pelejä kirjoitti:
pelaan pippeliä
Istun sohvalla ja mietiskelen kenenköhän kanssa mahdan nyt pelata?
Sairas himotus päällä tosin. - ap.
pelataan vaan kirjoitti:
Istun sohvalla ja mietiskelen kenenköhän kanssa mahdan nyt pelata?
Sairas himotus päällä tosin.Sähän hävisit jo kerran (ks. ylöspäin).
Mut annetaan armoa, kun kerran himottaakin ;-)
Saat uuden mahiksen jos teet seuraavan siirron irl. - dumari..
ap. kirjoitti:
No niin, nyt alkaa...ensimmäinen siirto sulla - mitä teet ?
toinen siirto sulla
- ap.
Ja se on kirjoitti:
Tyrmäys!
Ei tällasis peleis tyrmätä, eli putosit pois sinäkin.
- ap.
kestääkö kantti kirjoitti:
ikävöin.
No jos kerran kantti kestää ja vielä parempi jos rohkeuttakin löytyy, niin sitten
seuraava siirtos on sellanen, että viestiä rakkaalle ja tapaaminen mahdollisimman pian. - ap.
dumari.. kirjoitti:
toinen siirto sulla
Ei mulla sun kanssa ollu vielä nähdäkseni ensimmäistäkään siirtoa :-)
- ????
dumari.. kirjoitti:
toinen siirto sulla
Ootko mies vai nainen?
- häh?
Loppuks tää jo?
- taysverinen peluri
tyhmät pelit ei kauan kestä
- ap.
Ei, vastahan tää pääsee alkuun ;-) Mut valitettavasti mun pitää poistuu muutamaksi tunniksi. Palaan myöhemmin katsomaan miten menee,
sikäli kuin ymmärsitte pelien kulun ;-) - dumari kerro säännöt
ap. kirjoitti:
Ei, vastahan tää pääsee alkuun ;-) Mut valitettavasti mun pitää poistuu muutamaksi tunniksi. Palaan myöhemmin katsomaan miten menee,
sikäli kuin ymmärsitte pelien kulun ;-)kerrohan tarkat säännöt niin pelataan illalla lisää
- ap.
taysverinen peluri kirjoitti:
tyhmät pelit ei kauan kestä
Niin sun mielestä tyhmä, kun oot just niitä alotuksessa mainitsemiani toisenlaisia pelureita. Sä pelaat ja leikit vaan toisten tunteilla eikö ? Jatka sit vaan sillä saralla, jos siitä saat tyydytykses.
- OMGLOLXDDDDD
OMGLOLXDDDDD on tää niii mukavaa trollailla näitä vitun pissiksiä yms... OMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDD
- Game' s on.
Totuus vai tehtävä?
- master mind
Tehtävä.
- totuus
ottaisin totuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473