No leikitään sitte.....sopiihan se

This is humor

Mikäs leikki / peli valitaan ?
Oisko "kestääkö kantti" hyvä ?
Vai oisko "löytyykö rohkeutta" parempi ?

Ei taida vaan löytyy osanottajia, etenkään miehistä,
ne kun pelaa vähän toisenlaisia pelejä ;-)

27

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopiihan se

      Pelataan vaan. Ihan mitä vaan. Sano peli.

      • ap.

        Tossahan oli vaihtoehdot :-) Eikö oo kokemusta noista ?


      • pelataan vaan
        ap. kirjoitti:

        Tossahan oli vaihtoehdot :-) Eikö oo kokemusta noista ?

        Saat valita mikä noista. Mulle käy mikä noista vaan.


      • ap.
        pelataan vaan kirjoitti:

        Saat valita mikä noista. Mulle käy mikä noista vaan.

        Edelleen vaihtoehtojahan oli vaan kaksi. Ei sillon sanota "mikä noista" vaan
        "kumpi noista" :-)
        Eli sulla loppuu kantti heti kättelyssä, kun et osaa tehdä päätöstä edes vaivaisesta kahdesta vaihtoehdosta. Hävisit. Harmi :-)


      • näin tällä kertaa
        ap. kirjoitti:

        Edelleen vaihtoehtojahan oli vaan kaksi. Ei sillon sanota "mikä noista" vaan
        "kumpi noista" :-)
        Eli sulla loppuu kantti heti kättelyssä, kun et osaa tehdä päätöstä edes vaivaisesta kahdesta vaihtoehdosta. Hävisit. Harmi :-)

        Anteeksi kovasti, en ehtinyt edes vastaamaan ja "hoono soomi".


    • kestääkö kantti

      pelataan.

      • ap.

        No niin, nyt alkaa...ensimmäinen siirto sulla - mitä teet ?


      • pelaan pelejä
        ap. kirjoitti:

        No niin, nyt alkaa...ensimmäinen siirto sulla - mitä teet ?

        pelaan pippeliä


      • ap.
        pelaan pelejä kirjoitti:

        pelaan pippeliä

        Hävisit. Voit jatkaa keskenäs.


      • Ja se on
        pelaan pelejä kirjoitti:

        pelaan pippeliä

        Tyrmäys!


      • kestääkö kantti
        ap. kirjoitti:

        No niin, nyt alkaa...ensimmäinen siirto sulla - mitä teet ?

        ikävöin.


      • pelataan vaan
        pelaan pelejä kirjoitti:

        pelaan pippeliä

        Istun sohvalla ja mietiskelen kenenköhän kanssa mahdan nyt pelata?
        Sairas himotus päällä tosin.


      • ap.
        pelataan vaan kirjoitti:

        Istun sohvalla ja mietiskelen kenenköhän kanssa mahdan nyt pelata?
        Sairas himotus päällä tosin.

        Sähän hävisit jo kerran (ks. ylöspäin).
        Mut annetaan armoa, kun kerran himottaakin ;-)
        Saat uuden mahiksen jos teet seuraavan siirron irl.


      • dumari..
        ap. kirjoitti:

        No niin, nyt alkaa...ensimmäinen siirto sulla - mitä teet ?

        toinen siirto sulla


      • ap.
        Ja se on kirjoitti:

        Tyrmäys!

        Ei tällasis peleis tyrmätä, eli putosit pois sinäkin.


      • ap.
        kestääkö kantti kirjoitti:

        ikävöin.

        No jos kerran kantti kestää ja vielä parempi jos rohkeuttakin löytyy, niin sitten
        seuraava siirtos on sellanen, että viestiä rakkaalle ja tapaaminen mahdollisimman pian.


      • ap.
        dumari.. kirjoitti:

        toinen siirto sulla

        Ei mulla sun kanssa ollu vielä nähdäkseni ensimmäistäkään siirtoa :-)


      • ????
        dumari.. kirjoitti:

        toinen siirto sulla

        Ootko mies vai nainen?


    • häh?

      Loppuks tää jo?

      • taysverinen peluri

        tyhmät pelit ei kauan kestä


      • ap.

        Ei, vastahan tää pääsee alkuun ;-) Mut valitettavasti mun pitää poistuu muutamaksi tunniksi. Palaan myöhemmin katsomaan miten menee,
        sikäli kuin ymmärsitte pelien kulun ;-)


      • dumari kerro säännöt
        ap. kirjoitti:

        Ei, vastahan tää pääsee alkuun ;-) Mut valitettavasti mun pitää poistuu muutamaksi tunniksi. Palaan myöhemmin katsomaan miten menee,
        sikäli kuin ymmärsitte pelien kulun ;-)

        kerrohan tarkat säännöt niin pelataan illalla lisää


      • ap.
        taysverinen peluri kirjoitti:

        tyhmät pelit ei kauan kestä

        Niin sun mielestä tyhmä, kun oot just niitä alotuksessa mainitsemiani toisenlaisia pelureita. Sä pelaat ja leikit vaan toisten tunteilla eikö ? Jatka sit vaan sillä saralla, jos siitä saat tyydytykses.


    • OMGLOLXDDDDD

      OMGLOLXDDDDD on tää niii mukavaa trollailla näitä vitun pissiksiä yms... OMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDDOMGLOLXDDDDD

    • Game' s on.

      Totuus vai tehtävä?

      • master mind

        Tehtävä.


    • totuus

      ottaisin totuus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe