Hei. Tiedustelen viisaammilta, mikä aiheuttaa mummon haudalla (haudalla ei käy minun lisäkseni muita kuin pari ihmistä harvemmin) mummo kuoli kohta vuosi sitten ja olen käynyt haudalla melkein päivittäin kun hautausmaa sijaitsee lähellä kotiani.
Viimepäivinä hautakynttilä joka sellaisessa lasiastiassa on itsestään siirtynyt hautakiven edestä keskelle hautaa ja aina pystyyn/suoraan, ei vinoon kuten tuuli heittäisi, siis joku/jokin sen on aina nostanut astiastaan pois. painava kynttilä jossa pohjalla palanut loppuun eli steariinia joten painaa senverran ettei tuuli sitä nosta korkeasta astiasta.Tänä aamuna kävin haudalla ja taas oli nostettu keskelle hautaa, laitoin kynttilän takaisin sinne mihin se kuuluu, ja iltapäivällä kävimme katsomassa niin taas se oli nostettu astiasta pois, jälleen laitoin sen takaisin astiaansa. Tätä jatkunut jo viikon ja jokaisena päivänä myös la ja su jolloin hautausmaalla ei työntekijöitäkään jotka kynttilää siirtelisi. Tuskin kukaan vieraskaan sitä sieltä nostelisi ja mummolla ei ollut ystäviä/tuttavia jotka kynttilää siirtäisi. Viikko sitten ennen tätä kynttilänsiirtoa pikkulintu tuli ikkunalle pitkäksi aikaa sirpittämään kovaäänisesti ja lensi pois kun menin katsomaan, lenteli siis ikkunan edessä ja sirpitti. (asun keskusta-alueella) ylen harvinaista että lintu tulisi ikkunalle ei ole koskaan tullut kun ei ole ruokia naapureillakaan ikkunoillaan.
Minun tuttava/ystävä kuoli pari viikkoa sitten, liittyisikö nämä em tapahtumat siihen? En tiedä mitä tämä on mutta hieman "pelottaa".
Hautausmaalla..
ave-mariia :)
1
79
Vastaukset
- 10 + 12
Ei tarvitse pelätä. Joku jolla on liian paljon aikaa ja liian vähän tekemistä, on katsonut aiheelliseksi tehdä huonoa pilaa. Tai sitten asialla on joku, joka haluaa järkyttää mielenrauhaasi. Älä piittaa moisesta. Kesäaikaan ei hautausmaalla tarvita kynttilöitä, joten ota koko kynttiläteline kynttilöineen pois kesän ajaksi.
On hyvin yleistä, että läheisen kuoleman jälkeen nähdään jonkinlaisia viestejä tuon puoleisesta. Jonkin siivekkään tuomat terveiset ovat hyvin tyypillisiä.
Hae kynttilä pois haudalta ja unohda koko juttu. Hyvää kesää sinulle ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462