tänään !
Jätä pelko
17
182
Vastaukset
- pelkuri oon
Pelkään oikeesti....
- pelko pois
Mitä sä pelkäät...?
- Hyvä kysymys
pelko pois kirjoitti:
Mitä sä pelkäät...?
Jos ikävöivä ottaa yhteyttä ikävöinnin kohteeseen, niin mitä pahaa voisi tapahtua, mitä pelättävää??
Kuolisiko joku?
Saisiko ikävöivä tietää jotakin sellaista, mikä löisi häntä vielä enemmän maahan? - ei saa tallata...
Hyvä kysymys kirjoitti:
Jos ikävöivä ottaa yhteyttä ikävöinnin kohteeseen, niin mitä pahaa voisi tapahtua, mitä pelättävää??
Kuolisiko joku?
Saisiko ikävöivä tietää jotakin sellaista, mikä löisi häntä vielä enemmän maahan?No ainakin sitä voi pelätä torjutuksi tulemista, täystyrmäystä...
on se tarpeeksi pahaa ja voi satuttaa todella pahasti ja pudottaa polvilleen... - VARO!
Hyvä kysymys kirjoitti:
Jos ikävöivä ottaa yhteyttä ikävöinnin kohteeseen, niin mitä pahaa voisi tapahtua, mitä pelättävää??
Kuolisiko joku?
Saisiko ikävöivä tietää jotakin sellaista, mikä löisi häntä vielä enemmän maahan?Voit erehtyä luottamaan törkimykseen, joka heittääkin sinut haaskalinnuille ja juorukelloille. Joudut juorujen ja paheksunnan kohteeksi. Sankari saa kustannuksellasi plussaa.
- ootas vaan
VARO! kirjoitti:
Voit erehtyä luottamaan törkimykseen, joka heittääkin sinut haaskalinnuille ja juorukelloille. Joudut juorujen ja paheksunnan kohteeksi. Sankari saa kustannuksellasi plussaa.
Mun tapauksessani on monta riskiä aikaisempia asioita ajateltuna, mutta mitä helvetin väliä EN aio olla tässä paskassa ja tiedottomuudessa lopunelämääni, hitot siitä tietääpähän ainakin mitä toinen ajatelee, tyrkätköön pois tai mitä tahansa mutta vastauksen aion häneltä saada! Olen jo kypsä tähän ikävään ja muuhun. Kunhan saan hänet kiinni....
Ehkä sitten olen nolo tai idiootti mut toisen kerran mitä väliä, elämää tää vaan on. - ootas vaan
ootas vaan kirjoitti:
Mun tapauksessani on monta riskiä aikaisempia asioita ajateltuna, mutta mitä helvetin väliä EN aio olla tässä paskassa ja tiedottomuudessa lopunelämääni, hitot siitä tietääpähän ainakin mitä toinen ajatelee, tyrkätköön pois tai mitä tahansa mutta vastauksen aion häneltä saada! Olen jo kypsä tähän ikävään ja muuhun. Kunhan saan hänet kiinni....
Ehkä sitten olen nolo tai idiootti mut toisen kerran mitä väliä, elämää tää vaan on.joo ja tää on ihan kun olisi viimeisillään raskaana( ei oo kokemusta) mutta haluaisi jo "synnyttää" kun on niin tukala olo.
- hk
ootas vaan kirjoitti:
Mun tapauksessani on monta riskiä aikaisempia asioita ajateltuna, mutta mitä helvetin väliä EN aio olla tässä paskassa ja tiedottomuudessa lopunelämääni, hitot siitä tietääpähän ainakin mitä toinen ajatelee, tyrkätköön pois tai mitä tahansa mutta vastauksen aion häneltä saada! Olen jo kypsä tähän ikävään ja muuhun. Kunhan saan hänet kiinni....
Ehkä sitten olen nolo tai idiootti mut toisen kerran mitä väliä, elämää tää vaan on.ok, menee se noinkin. Kun metallia aikasa hakkaa, niin poikkihan se napsahtaa. Kaikella on rajansa.
"ootas vaan" on tullut sille rajalle ja pystyy olemaan välittämättä huonoista seurauksista.
Palaa tänne kertomaan, kuinka kävit.
Palatahan voit koska tuskin ... niin huonsti käy.
- kuin
myös....
- Klippensprung
Helppo tehdä päätös nyt mutta voittaa itsensä sitten...
- hankalaa välil
Se tulee menneisyydesta, syvältä muutamasta pahasta lapsuuskokemuksesta jotka välillä pomppaa mieleen.
- En pelkääkään
En yhtään mitään. En edes kuolemaa...
- pelkäät minun
kipuani, koet että minä petin sinut mutta ei.
- En pelännyt
En pelännyt hänen kipuaan. Se on sitä samaa jota itsekin kannan. Vasemman lapaluun alapuolella. Sydämen kohdalla.
- Ystävänpäivä- täysiä
Tämä on paras aloitus täällä. Mä funtsin tänään samaa. Nyt mulla on sille pelolle nimi ja se on yksinäisyys. Nyt kun tunnistan sen, voin tehdä asialle jotakin. Laittakaa joku vielä Tuure Kilpeläistä tähän hätään. Mutta nyt nukkumaan.
- Ukkone
"Jätä pelko taaksesi tänään ukkonen, tärisyttää tannerta, mä pakenen.
Turha kultani pelätä on, pelätä ikävää. Turha sellaista pelätä on, pelätä elämää" - niin'¨¨'
Pelko on opittua ja sille pelolle antaa usein täyden vallan, pelko estää paljon asioita, tekemisiä ja vielä aivan turhaan. Onni on oppia voittamaan pelko, täytyisi mennä pelon kanssa vastatusten ja näyttää sille närhen munat. "Olen vahvempi kuin pelko ja pelon tunne, olen vahvempi kuin koskaan, hittoon koko pelko."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463