Jätä pelko

taaksesi,

tänään !

17

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkuri oon

      Pelkään oikeesti....

      • pelko pois

        Mitä sä pelkäät...?


      • Hyvä kysymys
        pelko pois kirjoitti:

        Mitä sä pelkäät...?

        Jos ikävöivä ottaa yhteyttä ikävöinnin kohteeseen, niin mitä pahaa voisi tapahtua, mitä pelättävää??

        Kuolisiko joku?
        Saisiko ikävöivä tietää jotakin sellaista, mikä löisi häntä vielä enemmän maahan?


      • ei saa tallata...
        Hyvä kysymys kirjoitti:

        Jos ikävöivä ottaa yhteyttä ikävöinnin kohteeseen, niin mitä pahaa voisi tapahtua, mitä pelättävää??

        Kuolisiko joku?
        Saisiko ikävöivä tietää jotakin sellaista, mikä löisi häntä vielä enemmän maahan?

        No ainakin sitä voi pelätä torjutuksi tulemista, täystyrmäystä...
        on se tarpeeksi pahaa ja voi satuttaa todella pahasti ja pudottaa polvilleen...


      • VARO!
        Hyvä kysymys kirjoitti:

        Jos ikävöivä ottaa yhteyttä ikävöinnin kohteeseen, niin mitä pahaa voisi tapahtua, mitä pelättävää??

        Kuolisiko joku?
        Saisiko ikävöivä tietää jotakin sellaista, mikä löisi häntä vielä enemmän maahan?

        Voit erehtyä luottamaan törkimykseen, joka heittääkin sinut haaskalinnuille ja juorukelloille. Joudut juorujen ja paheksunnan kohteeksi. Sankari saa kustannuksellasi plussaa.


      • ootas vaan
        VARO! kirjoitti:

        Voit erehtyä luottamaan törkimykseen, joka heittääkin sinut haaskalinnuille ja juorukelloille. Joudut juorujen ja paheksunnan kohteeksi. Sankari saa kustannuksellasi plussaa.

        Mun tapauksessani on monta riskiä aikaisempia asioita ajateltuna, mutta mitä helvetin väliä EN aio olla tässä paskassa ja tiedottomuudessa lopunelämääni, hitot siitä tietääpähän ainakin mitä toinen ajatelee, tyrkätköön pois tai mitä tahansa mutta vastauksen aion häneltä saada! Olen jo kypsä tähän ikävään ja muuhun. Kunhan saan hänet kiinni....
        Ehkä sitten olen nolo tai idiootti mut toisen kerran mitä väliä, elämää tää vaan on.


      • ootas vaan
        ootas vaan kirjoitti:

        Mun tapauksessani on monta riskiä aikaisempia asioita ajateltuna, mutta mitä helvetin väliä EN aio olla tässä paskassa ja tiedottomuudessa lopunelämääni, hitot siitä tietääpähän ainakin mitä toinen ajatelee, tyrkätköön pois tai mitä tahansa mutta vastauksen aion häneltä saada! Olen jo kypsä tähän ikävään ja muuhun. Kunhan saan hänet kiinni....
        Ehkä sitten olen nolo tai idiootti mut toisen kerran mitä väliä, elämää tää vaan on.

        joo ja tää on ihan kun olisi viimeisillään raskaana( ei oo kokemusta) mutta haluaisi jo "synnyttää" kun on niin tukala olo.


      • hk
        ootas vaan kirjoitti:

        Mun tapauksessani on monta riskiä aikaisempia asioita ajateltuna, mutta mitä helvetin väliä EN aio olla tässä paskassa ja tiedottomuudessa lopunelämääni, hitot siitä tietääpähän ainakin mitä toinen ajatelee, tyrkätköön pois tai mitä tahansa mutta vastauksen aion häneltä saada! Olen jo kypsä tähän ikävään ja muuhun. Kunhan saan hänet kiinni....
        Ehkä sitten olen nolo tai idiootti mut toisen kerran mitä väliä, elämää tää vaan on.

        ok, menee se noinkin. Kun metallia aikasa hakkaa, niin poikkihan se napsahtaa. Kaikella on rajansa.
        "ootas vaan" on tullut sille rajalle ja pystyy olemaan välittämättä huonoista seurauksista.
        Palaa tänne kertomaan, kuinka kävit.
        Palatahan voit koska tuskin ... niin huonsti käy.


    • kuin

      myös....

    • Klippensprung

      Helppo tehdä päätös nyt mutta voittaa itsensä sitten...

    • hankalaa välil

      Se tulee menneisyydesta, syvältä muutamasta pahasta lapsuuskokemuksesta jotka välillä pomppaa mieleen.

    • En pelkääkään

      En yhtään mitään. En edes kuolemaa...

    • pelkäät minun

      kipuani, koet että minä petin sinut mutta ei.

      • En pelännyt

        En pelännyt hänen kipuaan. Se on sitä samaa jota itsekin kannan. Vasemman lapaluun alapuolella. Sydämen kohdalla.


    • Ystävänpäivä- täysiä

      Tämä on paras aloitus täällä. Mä funtsin tänään samaa. Nyt mulla on sille pelolle nimi ja se on yksinäisyys. Nyt kun tunnistan sen, voin tehdä asialle jotakin. Laittakaa joku vielä Tuure Kilpeläistä tähän hätään. Mutta nyt nukkumaan.

    • Ukkone

      "Jätä pelko taaksesi tänään ukkonen, tärisyttää tannerta, mä pakenen.
      Turha kultani pelätä on, pelätä ikävää. Turha sellaista pelätä on, pelätä elämää"

    • niin'¨¨'

      Pelko on opittua ja sille pelolle antaa usein täyden vallan, pelko estää paljon asioita, tekemisiä ja vielä aivan turhaan. Onni on oppia voittamaan pelko, täytyisi mennä pelon kanssa vastatusten ja näyttää sille närhen munat. "Olen vahvempi kuin pelko ja pelon tunne, olen vahvempi kuin koskaan, hittoon koko pelko."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe